Vakkerthår Skrevet 4. januar 2011 #361 Del Skrevet 4. januar 2011 Går ikke an å få overdose av b vitaminer, det er vannløselig, og blir skylt ut i tiss, svette osv om kroppen får for mye It's safe. Jeg hadde tatt både Panto 3 OG ølgjær sammen, ølgjær er så fryktelig sunt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. hehe. så det skader ikke! Jeg dro til Sverige (norkse helsekost ting er så svake, de fjerner jo nesten alt som er) og hørte med apotek dama der om den beste b vitaminen for hår, da ga hun meg en type som har alle type b vitaminer i, og så tar jeg Trio Be ellr hva det heter, husker ikke helt, ved siden. pluss at jeg har gått til innkjøp av en Shanmpo og "kur" som du dråper i hodebunnen og masserer, nå har jeg kjøpt en maskin som kalles "Galvanic Spa". det er vanskelig å forklare hva det er, eller rettere sgat det tar for lang tid, men det er nytt samtidig som det har blitt forsket på i mange-mange-mange år av verdens beste forskere i USA. trenger ikke å gå mer inn på det med mindre noen blir interessert eller sliter med det samme som meg.. uansett. også nå skal jeg begynne på "Høyaktiv Spisekisel" og noe annet jeg ikke husker navnet på, som en bekjent har bestilt for meg. høres veldig mye ut, jeg kan skrive ned navnene når jeg har alt foran meg. jeg vet ikke 100% på hva det er som hjelper, for som dere ser er det veldig mye på gang, men etter at jeg kjøpte Nuskin shampoen og begynt med de "kurene", har de små hårene på hodet blitt mye mer synlig, altså har de blitt en del lengre. jeg sliter ikke med 2kort" hår, for jeg har hår helt ned til puppene. jeg sliiter og har slitt med håravfall, og er desperat etter å få det tilbake! derfor alt strevet.. Det var min -"liste" hehe.. litt rotete men fortsatt leselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 4. januar 2011 #362 Del Skrevet 4. januar 2011 Går ikke an å få overdose av b vitaminer, det er vannløselig, og blir skylt ut i tiss, svette osv om kroppen får for mye It's safe. Jeg hadde tatt både Panto 3 OG ølgjær sammen, ølgjær er så fryktelig sunt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. hehe. så det skader ikke! Jeg dro til Sverige (norkse helsekost ting er så svake, de fjerner jo nesten alt som er) og hørte med apotek dama der om den beste b vitaminen for hår, da ga hun meg en type som har alle type b vitaminer i, og så tar jeg Trio Be ellr hva det heter, husker ikke helt, ved siden. pluss at jeg har gått til innkjøp av en Shanmpo og "kur" som du dråper i hodebunnen og masserer, nå har jeg kjøpt en maskin som kalles "Galvanic Spa". det er vanskelig å forklare hva det er, eller rettere sgat det tar for lang tid, men det er nytt samtidig som det har blitt forsket på i mange-mange-mange år av verdens beste forskere i USA. trenger ikke å gå mer inn på det med mindre noen blir interessert eller sliter med det samme som meg.. uansett. også nå skal jeg begynne på "Høyaktiv Spisekisel" og noe annet jeg ikke husker navnet på, som en bekjent har bestilt for meg. høres veldig mye ut, jeg kan skrive ned navnene når jeg har alt foran meg. jeg vet ikke 100% på hva det er som hjelper, for som dere ser er det veldig mye på gang, men etter at jeg kjøpte Nuskin shampoen og begynt med de "kurene", har de små hårene på hodet blitt mye mer synlig, altså har de blitt en del lengre. jeg sliter ikke med 2kort" hår, for jeg har hår helt ned til puppene. jeg sliiter og har slitt med håravfall, og er desperat etter å få det tilbake! derfor alt strevet.. Det var min -"liste" hehe.. litt rotete men fortsatt leselig. HAR DU VÆRT HOS LEGEN? Kankskje håravfallet kommer av helt andre ting en b vitamin mangel. Mister du utrolig mye hår kan det skyldes en sykdom. Du bør jo skjekke med legen før du tar altfor mye b vitamin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 4. januar 2011 #363 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei, jeg gikk på ølgjær forrige vår, og har akkurat begynt igjen. Driver fortsatt og sparer hår, men det går saakte. Skal måle en dag. Grunnen til at jeg begynner på igjen med ølgjær, er at det muligens hadde en effekt sist, og ikke minst fordi jeg har mistet en del hår de siste ukene. Kommer tilbake med oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkerthår Skrevet 4. januar 2011 #364 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg går ikke amok på b vitaminer og alt det andre og er helt deprimert og desperat UTEN å tenke å til legen først.. det er i tillegg dyrt for meg. Så tro meg, har vært hos legen flere ganger, jeg mangler absolutt ingenting. Jeg spiser variert og veldig sunt. Jeg mister vel egentlig ikke så mange hårstrå nå lenger (for meg er 1 hårstrå allerede 1 hårstrå for mye da..), kanskje 10-60 per dag, men ikke hver dag, det varierer. Mistet ufattelig mye for 1-3 år siden, og nå er det så tynt at jeg klarer å se for meg hvordan jeg ser ut som skalla (kan se rett inn i hodebunnen i fronten her). Kan si uten tvil at jeg har mistet 80% av håret mitt, og jeg kan takke min opprinnelse og gener for at jeg hadde så tykt hår som jeg hadde... It's killing me. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkerthår Skrevet 4. januar 2011 #365 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei jenter jeg vil annbefale dere panto 3,jeg har brukt det etter å ha lest her om en annen som hadde prøvd det.Jeg farget håret lysere forige uke allerede nå ser jeg at det har vokst ut litt allerede.panto 3 er mye bedre enn ølgjær funker som bare det. Du som skrev at pantoen er bedre tar feil.Jeg snakket med helsekost dama om det og hun sa at panto 3 er sterkere og man derfor bare trenger å ta 2,pantoen må du ta 4 av.Panto 3 er også mye dyrere og gir effekt fortere. Er du helt sikker på dette? Du har bokstavelig talt fått ettervekst på bare noen dager, en uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #366 Del Skrevet 4. januar 2011 Er du helt sikker på dette? Du har bokstavelig talt fått ettervekst på bare noen dager, en uke? Ja det er jeg og det er ikke tull en gang. Du ffår velge hva du vil tro, men jeg har gått på dette en stund nå og ser virkelig virkingen av panto 3. Funker veldig på meg og jeg har testet ølgjær og bare b vitamin, men panto 3 inneholder alt det andre håret trenger i tilleg så stimulerer den hårveksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 7. januar 2011 #367 Del Skrevet 7. januar 2011 Går ikke an å få overdose av b vitaminer, det er vannløselig, og blir skylt ut i tiss, svette osv om kroppen får for mye It's safe. Jeg hadde tatt både Panto 3 OG ølgjær sammen, ølgjær er så fryktelig sunt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. hehe. så det skader ikke! Jeg dro til Sverige (norkse helsekost ting er så svake, de fjerner jo nesten alt som er) og hørte med apotek dama der om den beste b vitaminen for hår, da ga hun meg en type som har alle type b vitaminer i, og så tar jeg Trio Be ellr hva det heter, husker ikke helt, ved siden. pluss at jeg har gått til innkjøp av en Shanmpo og "kur" som du dråper i hodebunnen og masserer, nå har jeg kjøpt en maskin som kalles "Galvanic Spa". det er vanskelig å forklare hva det er, eller rettere sgat det tar for lang tid, men det er nytt samtidig som det har blitt forsket på i mange-mange-mange år av verdens beste forskere i USA. trenger ikke å gå mer inn på det med mindre noen blir interessert eller sliter med det samme som meg.. uansett. også nå skal jeg begynne på "Høyaktiv Spisekisel" og noe annet jeg ikke husker navnet på, som en bekjent har bestilt for meg. høres veldig mye ut, jeg kan skrive ned navnene når jeg har alt foran meg. jeg vet ikke 100% på hva det er som hjelper, for som dere ser er det veldig mye på gang, men etter at jeg kjøpte Nuskin shampoen og begynt med de "kurene", har de små hårene på hodet blitt mye mer synlig, altså har de blitt en del lengre. jeg sliter ikke med 2kort" hår, for jeg har hår helt ned til puppene. jeg sliiter og har slitt med håravfall, og er desperat etter å få det tilbake! derfor alt strevet.. Det var min -"liste" hehe.. litt rotete men fortsatt leselig. Nei, det er sant Vet det skilles ut så det er ingen fare med litt for mye b-vitaminer. Og noe er det i allefall som virker på meg, for håret vokser fort for tiden! Tror neppe det er panto3 som har så rask virkning, så det må være ølgjæren som gjør underverker for meg. Jeg har litt fall i håret til vanlig, og når jeg retter det ut en og annen gang, kan jeg se stor forskjell. Pluss at jeg tar vanlige tabletter. Mneraler er også viktig, så det er bra at du får i deg det Eller virker den jo veldig "komplett" den listen din da, så håper jammen at det virker til sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimi87 Skrevet 9. januar 2011 #368 Del Skrevet 9. januar 2011 Men hvilke av kurene bør man ta for huden sin del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 10. januar 2011 #369 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva slags mineraler bør man knaske på i tillegg til b-vitaminer? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimi87 Skrevet 10. januar 2011 #370 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg kjøpte heilios sin ølgjær idag, satser på at den har postiv virkning på huden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vakkerthår Skrevet 12. januar 2011 #371 Del Skrevet 12. januar 2011 Ved siden av b vitaminer tar jeg noe som heter Høyaktiv Spisekisel, også venter jeg på "algene". Det er noe en annen bekjent av meg har gått på som fungerer som bare rakkern, og hun anbefalte det samme til meg.. Håret hennes var utbleket og helt ødelagt så hun fikk til slutt en kort guttesveis, så noe effekt må det ha hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 15. januar 2011 #372 Del Skrevet 15. januar 2011 Heija! Vet ikke om dere fortsatt bruker ølgjærpulveret, men jeg har et tips til dere som syns det er vanskelig å få det ned: om dere blander den ut i Sunnivas Premium Appelsinjuice med fruktkjøtt, merker dere ikke smaken/urørte pulverrester så godt. Ikke lukter det så ille heller Dette gjelder ølgjæren fra Helios, de andre typene har jeg ikke prøvd :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantera Skrevet 21. januar 2011 #373 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg synes ikke håret mitt vokser spesielt fortere, men etter å ha begynt har jeg merket at de "babyhårene" ved hårfestet (som alltid har vært korte) har faktisk begynt å vokse :D Så det er jeg veldig fornøyd med! Ellers får jeg også kjempesterke negler, men har ikke merket noe særlig på huden. Den er som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiamiNice Skrevet 21. januar 2011 #374 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg begynte å ta Panto-3 tabletter for 1-2 måneder siden og håret har blitt kjempeflott, mye fyldigere og vokser fortere enn ellers. Det har også blitt mye mer glansfullt. Jeg kan se små "babyhår" foran i luggen og midt oppå. Det har jeg aldri før sett. Men har nå aldri sett etter det heller, så det får jeg ta med en klype salt. Jeg sluttet å føne håret i november, og spiser sunt og trener endel. Så dette i tillegg til panto-3 tablettene og ølgjær en gang i blant må ha styrket håret mitt. Itillegg bruker jeg en super shampo fra Avalon organics (iherb.com)med biotin som styrker håret. Kollegaen min var nettopp på ferie i 3 uker og bemerket det hadde vokst, og samboeren min synes det har blitt fyldigere. Huden har blitt mye finere også. Jeg kommer aldri til å slutte med Pantoen iallefall :-) Nå er ikke alt bare fryd og gammen altså, sliter med fet hodebunn har prøvd mye forskjellig, men ser ut til å jeg bare får leve med det. Egentlig bare en bagatell når en ser hva folk sliter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #375 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg tar ølgjær i tablettform og zink. Er det en bra kombo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #376 Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg tar ølgjær i tablettform. Har hatt en boks i pulverform stående i flere måneder (sikker gått ut på dato nå). Men jeg klarte ikke å drikke det, enda jeg holdt meg for nesen. Lurer på hvordan man klarer det, skulle ønske ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiamiNice Skrevet 29. januar 2011 #377 Del Skrevet 29. januar 2011 Til siste innlegg; har du prøvd å blande ølgjæren med appelsinjuice feks? Jeg klarer ikke å drikke det hvis det er kun blandet i vann. Jeg blander med appelsinjuice og kaldt vann, halvt om halvt. Ikke problem i det hele tatt med å drikke det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einna Skrevet 1. februar 2011 #378 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tar ølgjær i tablettform. Har hatt en boks i pulverform stående i flere måneder (sikker gått ut på dato nå). Men jeg klarte ikke å drikke det, enda jeg holdt meg for nesen. Lurer på hvordan man klarer det, skulle ønske ... Prøv med eplejus og sugerør. Beste komboen så langt synes jeg. Ellers funket sjokolademelk også, men det var litt mer stress og måtte blandes svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 8. februar 2011 #379 Del Skrevet 8. februar 2011 Hallo jenter jeg vil bare si at ølgjæren fra apoteket er 100000000000000000000000000000000000000000000000000 ganger bedre enn den fra helsekost. Jeg klarer å drikke den uten noe problemer i det hele tatt og med vann fakktisk. Den fra helsekost er jævlig, ekkel og bitter. Så jeg er glad jeg oppdaget dette vidunderet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 8. februar 2011 #380 Del Skrevet 8. februar 2011 Til meg er det omvendt Nå drikker jeg Helios sin uten noe problemer. Må fortsatt holde for nesen da, men takler ettersmaken bedre, sikkert fordi jeg har vent meg på den. Dessuten elsker jeg øl, og det er nok en fordel. Håret vokser og vokser i allefall, og det er det som er hovedsaken. Panto3 begynner også å virke godt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå