Barbie Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Da har jeg sett "The Ring",og den var ikke skummel! Du kan trygt se den. Den var forholdsvis bra,men hadde en teit slutt. Snurr film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. september 2003 #2 Del Skrevet 10. september 2003 Tusen takk for filmanmeldelse. hvis du er interessert, er det en stilling ledig som filmkonsulent :blunke: . Hva er skremselsterskelen din? Jeg så "Hellraiser"? som 14-åring, og har ennå ikke kommet meg helt...Pleide å trøste meg med at handlingene i skrekkfilmer for det meste forgår i Amerika, men nå er jeg jo her.... :hår: :hår: :hår: Anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 Spiller ingen rolle hvor du bor. Hu kommer gjennom tv-n og tar deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 Mohahaha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Mohahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå