Amila Skrevet 13. mars 2010 #1 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei, Jeg har lenge ønsket meg en slik skinnveske som jeg kan bruke til skolebøker også. Men hvor får man kjøpt slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helyn Skrevet 14. mars 2010 #2 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) . Endret 4. august 2010 av Helyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 15. mars 2010 #3 Del Skrevet 15. mars 2010 Veskebutikken min har slike nå - trodde alle veskebutikker hadde det jeg? Er personlig ikke glad i å ha laptopen i skinnveske, jeg har en slik en som jeg er veldig glad i http://www.eplehuset.no/produkt/564_brenth...---lysebla.aspx (bare annen farge, den er noen år gammel, er ikke på nettsiden nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amila Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mars 2010 Veskebutikken min har slike nå - trodde alle veskebutikker hadde det jeg? Er personlig ikke glad i å ha laptopen i skinnveske, jeg har en slik en som jeg er veldig glad i http://www.eplehuset.no/produkt/564_brenth...---lysebla.aspx (bare annen farge, den er noen år gammel, er ikke på nettsiden nå) Takk for svar, men hvilke veskebutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 16. mars 2010 #5 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror neppe du bor her jeg bor, men jeg har sett det i flere av de større veskebutikkene i Oslo, bl.a. i den som ligger i NAF-huset (XXL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 16. mars 2010 #6 Del Skrevet 16. mars 2010 Mulberry har mange fine, men de er jo bittelitt dyre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amila Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2010 Mulberry hadde mange fine ja. Visste ikke at XXL solgte skinnvesker, men kan stikke innom butikken imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå