Gå til innhold

-


dulle

Anbefalte innlegg

Kvinner blir flokkdyr i tenårene, og det holder seg slik i alt fra 5-15 år. I bimbo tilfellene blir det som en saueflokk. En høytskrikende BÆ her, og en der.

Forhåpentligvis vil de fleste bli individer til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår fikk jeg en a-ha opplevelse ang hvorfor jeg ikke liker jenter. Riktignok har jeg hatt den før, men nå kom jeg på det igjen.

90% av alle jenter i aldern 20-30 (noe sånt) ER HELT LIKE! Jeg møtte en jente i en sammenheng, og tenkte "hm, deg har jo møtt 100 000 ganger før"

Beskrivelse: som regel blonde, høylytte, overfladiske, fullstendig uten særpreg på noe som helst måte, prater i et spesielt (slitsomt) toneleie, er tilsynelatende fullstendig uten dybde, tror de selv er veldig morsomme (!), og er følgende "sikre" på seg selv.

Jeg vet mange vil tenke at "man skal ikke skue hunden på hårene" eller et eller annet bs. men, jeg vet sannelig ikke. Jeg har hvertfall sjeldent den samme følelsen ang gutter.

Ja! Jeg er egentlig i 20-30 års alderen - hemmelig blond. Der har du meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor så mange faller for meg, ja?

Jeg er brunette, ikke spesielt høylytt (jeg vet mange her har en annen oppfattning), ikke overfladisk (ok, litt på noen områder), jeg prater i et meget fint toneleie, jeg har massevis av dybde (ingen her skulle tro det - og det har ingenting å si heller), tror jeg er morsom, eller nei jeg vet, og..den siste setningen forsto jeg ikke helt. Mulig du mente jenter er usikre, og det er ikke jeg. Så, her har du unntaket. Nå ble dagen min reddet i allefall :)

Ellers er jeg enig med deg. mange jenter er slik du beskriver. De er "platte", blonde, ler av "ingenting", og bortskjemte 8jfr: overfladiske).

De følger strømmen og er totalt uten meninger selv.

Jeg har ikke inntrykk av at så mange er høylytte, men for all del, det finnes nok av dem, og gud hvor slitsomme de er (snakk om behov for oppmerksomhet).

Uff...Mitt inntrykk blir ikke noe bedre ved tiden..Ser jo ut som om du prøver å benytte enhver anledning til å skryte over hvor mye bedre du er enn gjennomsnittet. Godt mulig du er det, men ser liksom ikke poenget i å hele tidene trenge å fortelle folk det. Ydmykhet er en dyd. :)

Anyway..Det finnes så klart mange av typen du beskreiver ts, men det blir feil å si at alle er slik. Da må det være noe med omgangskretsen din. I min omgangskrets er det ikke så mange av disse, heldigvis. :) Men det er fordi jeg søker etter veninner som bryr seg om mer enn hår og sminke, det. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda en tullette tråstarter som lager en tråd og ikke får svarene den vil ha og sletter hoved innlegget....

hovedinnlegget:

Igår fikk jeg en a-ha opplevelse ang hvorfor jeg ikke liker jenter. Riktignok har jeg hatt den før, men nå kom jeg på det igjen.

90% av alle jenter i aldern 20-30 (noe sånt) ER HELT LIKE! Jeg møtte en jente i en sammenheng, og tenkte "hm, deg har jo møtt 100 000 ganger før"

Beskrivelse: som regel blonde, høylytte, overfladiske, fullstendig uten særpreg på noe som helst måte, prater i et spesielt (slitsomt) toneleie, er tilsynelatende fullstendig uten dybde, tror de selv er veldig morsomme (!), og er følgende "sikre" på seg selv.

Jeg vet mange vil tenke at "man skal ikke skue hunden på hårene" eller et eller annet bs. men, jeg vet sannelig ikke. Jeg har hvertfall sjeldent den samme følelsen ang gutter.

Endret av estella87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
90% av alle jenter i aldern 20-30 (noe sånt) ER HELT LIKE! Jeg møtte en jente i en sammenheng, og tenkte "hm, deg har jo møtt 100 000 ganger før"

Er vel ikke ikke så rart at folk sier i fra når man kommer med slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usakelige kommentarer kan dere holde på med et annet sted.

usaklig sletting av tråder kan du ha ett annet sted. er ikke opp til deg å stenge en tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usaklig sletting av tråder kan du ha ett annet sted. er ikke opp til deg å stenge en tråd

Hehe, verste av alt er jo at svarene var jo ikke usaklige.. :fnise: Det var bare ikke så mange som var enige med han.. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hehe, verste av alt er jo at svarene var jo ikke usaklige.. :fnise: Det var bare ikke så mange som var enige med han.. :ironi:

TS er vel kvinne ut i fra profilen, så det blir vrl han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er vel kvinne ut i fra profilen, så det blir vrl han. :)

Ok, jaja det er jo egentlig litt uvesentlig..For min del i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nysgjerrig da jeg så at tråden var "slettet", og DA måtte jeg inn og se hva dette handlet om. :sjenert: Temaet var ikke så veldig interessant, og jeg hadde nok ikke gått inn her hvis TS hadde latt overskriften stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...