Dixie Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Fikk jobbtilbud i posten i går, drømmejobben!! Går ikke akuratt opp i lønn, men kommer et vesentlig bedre sted samt får jobb hos en av de mest respekterte i bransjen!! Og det er jo tross alt en trainee stilling... Snakket med min nåværedne sjef, trodde han skulle bli gal men han ble egenltlig bare trist. Sa han skjønte at jeg hadde mistrives, men han håper at det ville bli bedre nå. Ba meg tenke meg om før jeg svarte ja på den nye jobben.. Men det er egentlig ingen ting å tenke seg om på, så jeg gir dem svar i morgen!! Nå håper jeg bare at jeg slipper å jobbe oppsigelsestiden ut! Ble bare så glad!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 10. september 2003 #2 Del Skrevet 10. september 2003 Grattis :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer så mye! :D Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer med ny jobb! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 10. september 2003 #6 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer med ny jobb. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. september 2003 #7 Del Skrevet 10. september 2003 Grattis. Høres ut som om du virkelig ville det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bogi Skrevet 10. september 2003 #8 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer! Jeg husker godt den deilige følelsen! Lykke til!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2003 #9 Del Skrevet 10. september 2003 GRATULERER!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. september 2003 #10 Del Skrevet 10. september 2003 Gratulerer. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå