Azi Skrevet 18. september 2003 #41 Skrevet 18. september 2003 Hjemme tlf er alltid hallo! Mobilen, hvis det er mannen som ringer sier jeg Hei pus Er det venner som ringer så sier jeg Hei og navnet til personen da Er det privat nr så sier jeg Hallo???
Redhead Skrevet 18. september 2003 #42 Skrevet 18. september 2003 Hjemme sier jeg "Hei det er xxxx", er det noen jeg kjenner som ringer sier jeg "hei og navnet på den som ringer (også på mobilen). Ser jeg at der er svigermor roper jeg til mannen min at han skal ta telefonen.
Gjest Tex Skrevet 18. september 2003 #43 Skrevet 18. september 2003 Fordi det alltid er selgere :evil: Suz Det er vel ikke sant... Hva er nr til norsk tipping da??
Labella Skrevet 18. september 2003 #44 Skrevet 18. september 2003 Sier som oftest "Hallo" eller "Hallo, det er Labella" Sambo svarer noen ganger med SITT etternavn, men det er mest for å irritere meg :blunke: På mobilen svarer jeg forskjellig avhengig av hvem som ringer.
vixen Skrevet 18. september 2003 #45 Skrevet 18. september 2003 "Henriksens balltrefabrikk, værsågod..." eller "Vixens personlige sekretær, hva kan jeg hjelpe deg med?" Eller noe annet som faller meg inn. (Men stort sett bare til enkelte jeg vet skjønner tegninga.) Ellers sier jeg; Ja, Jepp, Shoot, Halla, Hei... eller noe sånt om det er et kjent nummer og det er en jeg snakker med ofte... "Ja, det er vixen" - om det er noen jeg sjelden snakker med, men som jeg kjenner nummeret til, evt om jeg ikke kjenner nr eller det er ukjent nr, eller bare "Ja!" om jeg er usikker på hvem som ringer... Å la være å ta telefonen er jeg alt for nysgjerrig til! Innser vel at jeg egentlig ikke har noen spesiell vane på dette området. Det fant jeg ut etter å ha tenkt skikkelig gjennom det her og nå... Hehe.. var egentlig ikke klar over at jeg sa så mye ulikt... -viXen-
Salt Skrevet 19. september 2003 #46 Skrevet 19. september 2003 "Hei, det er......." Før sa jeg alltid bare "hallo", men etter diverse misforståelser som jeg godt kunne vært foruten, fant jeg ut at det var best å presentere meg.
Gjest sunshine-t Skrevet 19. september 2003 #47 Skrevet 19. september 2003 viss det er noen nære venner så sier jeg; "speaking" med familien sier jeg ;" haaaaallo" og når andre ringer sier jeg bare; hallo" i vanlig tonefall. er det ett ukjent nr sier jeg bare heisann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå