Gjest bake-dusten Skrevet 11. mars 2010 #1 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis man lager muffins kvelden før de skal serveres, bør de settes i kjøleskapet over natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #2 Del Skrevet 11. mars 2010 Den type muffins som jeg lager blir faktisk myyyyye bedre dagen etterpå. Da lar jeg de kjøle seg, putter dem i en pose og legger dem i kjøleskapet. Ei venninne gjorde det samme - men de ble skikkelig tørre, så det er mulig det er forskjell fra hva slags recept man bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bake-dusten Skrevet 11. mars 2010 #3 Del Skrevet 11. mars 2010 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest azorpro Skrevet 11. mars 2010 #4 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis man lager muffins kvelden før de skal serveres, bør de settes i kjøleskapet over natten? Legg de i kjøleskapet du Hvis ikke kan de bli harde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toini Skrevet 11. mars 2010 #5 Del Skrevet 11. mars 2010 Om du har en sånn langpanne med transportlokk, kan den nok stå på kjøkkendisken. Det funker for meg ihvertfall. Ellers ville jeg lagt de i plast i kjøleskap. Kommer veldig an på oppskriften, noen klarer seg helt fint mens andre kan bli tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå