Gå til innhold

Tips om blad / magasin til mann

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

(Denne tråden ligger på Kultur... også, men jeg treffer kanskje noen med bilinteresse her som kan hjelpe meg)

Min bror har bursdag og jeg vurderer å gi bort et abonnement på et blad i mangel av noe bedre alternativ. Jeg har ikke funnet ut om det er noe spesielt blad han liker, men det bør omhandle biler og motorsykler. Da helst "vanlige" blader og ikke spesialblader for veteranbiler, mekketips, motorcross, Harley Davidson osv. Gjerne noe som tar for seg litt fancy biler (favoritten er BMW) uten at det bare handler om Ferrari. Bladet bør komme ut litt oftere en to ganger i året.

Er det noen som har tips å komme med? På forhånd tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom han ikke er helt motvillig mot engelsk kan et abonnement på TopGear anbefales. Eventuelt kan du gi ham Car. To meget gode magasiner. Vil du ha på norsk mener jeg Evo er på norsk, som også er et veldig bra magasin med gode artikler og høy seriøsitet. Blader som Autofil ville jeg styrt unna, de er rett og slett ikke noe å samle på, i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladkongen har jo endel da :)

Gatebil Magazine skriver om mye forskjellige og både jeg og typen min liker dette bladet :)

Du kan jo ta en tur innom en butikk eller storkiosk som har et godt utvalg i blader og bla litt i dem så får du litt bedre inntrykk av hva de forskjellige bladene inneholder ;)

Evt kan du jo kjøpe en sesong eller 2 av TopGear på dvd, genialt program :)

Endret av Sessipn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips så langt. Skal notere meg navn og sjekke ut bladene i en kiosk. Men det så jo ut som det var greit å bestille fra Bladkongen (tittet veldig raskt på siden).

Tror nok jeg skal holde meg til norske (eventuelt svenske) blader. Tror ikke broren min har så nytte av engelske blader dessverre. Språk er ikke hans sterkeste side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...