Gå til innhold

Kjeder meg på trening


Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Coarvi_*
Veldig sant. I dag trente jeg bare en halvtime. Vurderer å holde meg til en halvtime om dagen, det er litt mer overkommelig. Tror dere det holder? Vil så gjerne ned litt... :sjenert:

Kommer jo mye an på intensiteten. Hvis du bruker en halvtime mindre nå enn før klarer du kanskje å skru opp intensiteten litt ekstra i den halvtimen? Dette gjør du ved å kjøre på med litt ekstra motstand slik at det blir tyngre å trå.

Jeg holder aldri ut mer enn 40 min på crosstraineren med god intensitet, og tror nok at 30 min skal holde for deg hvis du bare gir alt når du først holder på. Imponerende at du har holdt ut en hel time tidligere... ;) Jeg holder på å dø av kjedsomhet etter 40 minutter jeg, så derfor nøyer jeg meg med ellipsemaskinen en dag i uka og trener styrke de andre dagene... :fnise: Og hvis du trener hver dag bør du jo merke resultater!

Hva som er best av tredemølle/ellipsemaskin/sykkel kommer jo helt an på personen, det er nok lettere å gi mer når man løper på tredemølle hvis man er god å løpe, på ellipsemaskinen har nok mange lett for å ha litt for lav motstand og dermed få mindre effekt. Men det er jo bare å være obs. på det. For min del får jeg mye mer ut av ellipsemaskin enn tredemølle eller sykkel fordi jeg kjeder vettet av meg på sykkel, og får problemer med kneet på tredemølle, og dermed ikke greier å konsentrere meg om å jobbe hardt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...