Mokkon83 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #981 Del Skrevet 28. mars 2011 Oi, så ekkelt! Bra dere fikk en liten sniktitt inn i magen som "plaster på såret", og selvfølgelig at alt stod bra til. Håper det går greit med celleprøven. Hvorfor må du ta det nå? Pga det som skjedde i går/i natt? ja, det var ikke noe særlig Tok celleprøve hos legen da jeg fikk sykemelding i dag.. vondt... Det er veldig betent og begynte å blø igjen.. men hun skulle ringe meg om de ikke fikk resultat pga blodet. Er visst rutine å ta celleprøve når en har betent livmortapp ellerno.. Gleder meg til å være hjemme nå! slappe ordentlig av I morgen blir en sløvedag, må stikke innom jobb med sykemeldingen men har ellers ingen planer. Onsdag kjører Mannen og jeg til svigers, jeg skal få byttet gaven fra dem (bedre å være ærlig å si at plagget ikke passer for meg enn å la det ligge i skapet...) vi skal ta hunden med til dyrlegen og få han kjemisk kastrert også. Dyrlegen anbefalte det nå som vi skal ha smått og med de nykkene han har. Heller kjemisk enn ballefjerning. Dette kan tross alt reverseres dersom en ønsker avle videre... Men det er jo såklart litt vemodig, føler vi stjeler litt av manndommen hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mars 2011 #982 Del Skrevet 28. mars 2011 Babyens sikkerhet og ditt stressnivå er viktigere enn manndommen til hunden, så det synes jeg ikke du skal tenke for mye på.. Spesielt siden det er reversibelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #983 Del Skrevet 28. mars 2011 Babyens sikkerhet og ditt stressnivå er viktigere enn manndommen til hunden, så det synes jeg ikke du skal tenke for mye på.. Spesielt siden det er reversibelt. sant det... godt en får litt kloke ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #984 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kom bare på en ting ifbm. kastrering av hund. Har en kompis som bor i USA, og da han kastrerte hunden sin, så syntes han så synd i han. Derfor la de inn implantat i ballene, slik at han skulle se veldig manne-mann ut selv om han var kastrert. Mye rart de bruker penger på borti der ja Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. mars 2011 #985 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg kom bare på en ting ifbm. kastrering av hund. Har en kompis som bor i USA, og da han kastrerte hunden sin, så syntes han så synd i han. Derfor la de inn implantat i ballene, slik at han skulle se veldig manne-mann ut selv om han var kastrert. Mye rart de bruker penger på borti der ja Håper du har en fin dag! Så TV-program om dette en gang. Er tydeligvis big business! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #986 Del Skrevet 29. mars 2011 hehe Det har jeg også hørt om faktisk! Men her får bjellene dingle, vi setter inn chip i nakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #987 Del Skrevet 29. mars 2011 sinna på nav ringte i dag igjen for å sjekke IGJEN at alt er i orden med sykepengene mine.. men de sier at det enda ikke er registrert inntektsopplysninger på meg!! og de gir jo ikke beskjed til jobben min, så nå er det samme igjen. hadde jeg ikke ringt så hadde det ikke kommet penger. noe jeg fremdeles ikke vet om det gjør... hun skulle ringe meg i morgen når hun hadde fått sett på det. klokka var over 15 da jeg ringte... hun forrige jeg pratet med ga meg et faxnr,og det brukte jobben min da de sendte over infoen. jeg blir sliten og gal kommer ikke så langt med 34kr på kontoen.. angrer på at jeg betalte alt av regninger da jeg fikk pengene fra jobb den 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2011 #988 Del Skrevet 29. mars 2011 Nav ja... Man kan virkelig lure på om de gjør noe i det hele tatt... Ser den med lite penger på kontoen etter og betalt regninger. Men jeg tenker som så at det er bedre og være blakk fordi jeg har betalt regninger enn og være blakk pga shopping og ha en solid regningsbunke hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #989 Del Skrevet 29. mars 2011 Nav ja... Man kan virkelig lure på om de gjør noe i det hele tatt... Ser den med lite penger på kontoen etter og betalt regninger. Men jeg tenker som så at det er bedre og være blakk fordi jeg har betalt regninger enn og være blakk pga shopping og ha en solid regningsbunke hjemme... det er sant det trodde de hadde utbetaling den 20, fordi da får jeg cøliakipengene... men de har visst mange datoer de har utbetaling på... og nå når de enda ikke har fått orden på infoen min så må gudene vite når pengene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. mars 2011 #990 Del Skrevet 29. mars 2011 Så festlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2011 #991 Del Skrevet 29. mars 2011 Cøliakipengene kommer den 20. men denne mnd var den datoen en søndag så da kom de den 18 som var en fredag. Men du ska'kke se bort ifra at de surrer litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #992 Del Skrevet 29. mars 2011 Cøliakipengene kommer den 20. men denne mnd var den datoen en søndag så da kom de den 18 som var en fredag. Men du ska'kke se bort ifra at de surrer litt... de pengene kom som de skulle.. men jeg trodde at sykeutbetaling (jeg var 40% sykemeldt frem til i dag) også skulle komme den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #993 Del Skrevet 29. mars 2011 Utrolig glad for at det kun er èn vaginalpille igjen som skal inn.. det er jo rene sirkus-showet å få inn de der høygravid som jeg er Det var utrolig deilig å ikke jobbe i dag... Sov til kl 9, var innom jobb kl 10.30 med sykemelding og på besøk hos ei med-gravid (+3 andre gravide) i nesten 3 timer kjempekoselig Kom hjem og lagde lasagne med deilig salat, støvsugde og fikk unna litt klesvask Mannen tullet med at han følte kona var på vei tilbake Vi gikk en herlig tur med hunden I morgen skal jeg møte svigermor, bytte gaven jeg fikk til bursdagen og kikke litt rundt Gleder meg ikke sånn kjempemye, kan være litt energikrevende... men det blir sikkert koselig... skal innom dyrlegen med hunden, og svigerfar kikker etter han mens vi er i byen. skal på temakveld på sykehuset kl 18 så det blir full rulle hele dagen... Mannen vil ikke være med, noe jeg syns er litt synd. det er en familieterapeut som skal snakke om det å få et nytt familiemedlem. Han mener at han ikke trenger å vite noe mer... Nå er det kveldsmat og så csi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #994 Del Skrevet 30. mars 2011 Denne dagen har flydd avsted! Var oppe kl 8, leverte bilen til eu-godkjenning kl 9. Kjørte til dyrlegen slik at jeg var der kl halv tolv, hentet svigermor og vi gikk på kjøpesenter. hjemme igjen kl tre. hentet bilen halv fire. sloknet på sofaen kl fire og våknet kl seks... Fikk smekket sammen brøddeig til Mannen, tur med hunden, lagde meg risengrynsgrøt, stekte brødene til Mannen og her er jeg... phew! Plutselig er det natta igjen Hunden var kjempeflink hos dyrlegen, spent på hvor lang tid det tar før vi merker noe...kan ta alt fra en dag til et par uker... Bilen gikk gjennom eu-godkjenning uten feil En slitsom, men fin dag! Siste vaginalpille også heldigvis... Snakket forresten med NAV, jobben min hadde sendt feil inntektsopplysning... så det er enda ikke i orden... men nå er det sendt på nytt så jeg skulle visst få penger om et par dager... blir vel ut i neste uke det? De venter fortsatt på godkjenning ang foreldrepengene også, men hun mente det skulle være i orden til april (permisjon 15) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mars 2011 #995 Del Skrevet 31. mars 2011 Nav er flinke til å sysselsette folk, da! Det hadde vel vært kjedelig for deg som er sykmeldt om du plutselig ikke hadde noe å bruke dagene til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #996 Del Skrevet 31. mars 2011 Nav er flinke til å sysselsette folk, da! Det hadde vel vært kjedelig for deg som er sykmeldt om du plutselig ikke hadde noe å bruke dagene til! hehe har ikke sett på det på den måten enda :geipe: har nok å ta meg til her hjemme! snakket med dem i dag igjen, og hun dama sa de hadde fått infoen og at det skal godkjennes i dag. får penger i morgen eller mandag... jeg sa at jeg ringer på mandag igjen dersom det ikke har skjedd noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. mars 2011 #997 Del Skrevet 31. mars 2011 Det hørtes bra ut! Kjipt å være helt blakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #998 Del Skrevet 31. mars 2011 Det hørtes bra ut! Kjipt å være helt blakk! ja, penger har litt å si for velværen ja vi skal i barndåp til helga så hadde håpet på å få inn penger før det... men Mannen må punge ut dersom jeg ikke har fått penger... I dag fikk jeg gjort en ting som jeg hadde bestemt meg for at jeg måtte gjøre i permisjonstida! Nemlig å rydde i skjenken i stua! du gode Gud så mye ræl... men nå har jeg fått plass til juleservicet mitt Til nå har det stått med vaskemidlene på kjøkkenet mens det har ligget masse rart i det skapet... har faktisk skrevet DEN lista over ting jeg skulle fått gjort... nå kan jeg krysse av èn ting iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #999 Del Skrevet 31. mars 2011 Jeg lagde skikkelig god middag i dag Ble fornøyd selv tilogmed! Laks som ble bakt i folie med dill, krydder og smør, råstekte amandinepoteter med squash,rødløk,paprika og krydder og smørdampet asparges Mmm Vi har gått med hunden på samme sted i dag også, 30min. Jaggu meg tungt!!!! Spent på hvordan helga blir. Vi reiser i morgen ettermiddag og blir borte til søndag Skal ut og kjøpe dåpsgave i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mars 2011 #1000 Del Skrevet 31. mars 2011 Så bra NAV sier pengene er underveis, håper det stemmer! Ikke dumt å skrive liste over gjøremål. Tror jeg skal gjøre det samme, for akkurat nå blir jeg rastløs bare av tanken på å ikke ha noe som helst på programmet de neste tre ukene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå