Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres fornuftig ut med 100% sykemelding nå! :Nikke:

ja, jeg tror også at det er på tide nå...

bare 3 vakter igjen! 11-15 i dag, 6-10 i morgen og 7-11 mandag :)

Gruer meg til å stå opp så tidlig i morgen, men gjør det for å være snill mot ei som jobber der... hun har ikke lappen og har ingen til å kjøre seg på jobb.. hun begynner 6.. jeg skulle begynt 7 så det er ikke den store forskjellen :)

nå skal jeg ut og plukke hundebæsj :hoppe: jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner helga igjen!!! :hoppe:

Føler uka flyr så fort avsted! plutselig er det helg igjen!

Har invitert storebror og storesøs med deres minier hit i morgen, det blir koselig :rodmer:

kjøpte ei glutenfri firkløverkake til anledningen på jobb i dag... men mens jeg kjørte på e18 så stoppet bilen foran for å slippe en bil som skulle til venstre over! whats up with that! en stopper da ikke på europaveien...!!!! jeg måtte bråstoppe og posen med varene ble most... den kaka er ikke til å kjenne igjen :( får rote til med en slikkepott og ta æren for den selv :lur:

snart leggetid for meg her... opp kl 05.00!! :sjokkert:

godt det bare er i morgen og mandag igjen å jobbe... jeg er utrolig sliten! sov i flere timer på sofaen etter jobb både i går og i dag..

håper jerntablettene funker snart, tror det er en grunn til trøttheten... må bygge opp jernlageret før fødselen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så skummelt! Bra det gikk bra da, tross alt. Ei kræsja kake er til å leve med når man tenker på alternativet... :sjenert:

Glad det ikke er jeg som skal stå opp så tidlig i morgen, selv om jeg gjerne er våken på den tida for tida uansett.. Godt du har noe koselig å se frem til etter jobb! :jepp:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaken ble ikke så aller verst :)

men alt for mektig for min del... firkløverkake...

holder meg til suksessterte :fnise:

Var veldig koselig å ha besøk, men nå er jeg ganske så sliten!

Mannen måtte avgårde på jobb og kommer ikke tilbake før kvelden...så bror og søster + de små måtte være med meg ut og gå tur med hunden. klarer ikke gå alene med han.

men endte opp med hunden selv, han er vanvittig krevende å gå med... kjenner jeg er helt utrolig lei av den hunden nå... :(

forvandler seg til et ulydig monstrum når vi får besøk. skal vise seg fra sin verste side.. vi skal snakke med dyrlegen ang kjemisk kastrering til uka, et håp om at han roer seg ned mange hakk om vi gjør det... det er en super hund, men han har uro i seg..

Kranglet med Mannen gjorde jeg også i dag... Hormonella dukket opp, og Mannen taklet det litt dårlig.. han fyrte på tilbake så det eksploderte for meg. Jeg måtte bare ut av huset, og sa unnskyld da jeg kom tilbake. Men da sa han at han har fått nok nå, og vet ikke hva han vil... han orker ikke leve sånn her resten av livet. håper hormonene mine demper seg raskt etter fødselen.. ellers ser det mørkt ut gitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen kjære deg... :troest: Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg håper på bedre tider for dere.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen kjære deg... :troest: Vet ikke hva jeg skal si, annet enn at jeg håper på bedre tider for dere.

kjedelig at hormonene skal ødelegge sånn for meg... :(

som ei venninne forklarte det: det er akkurat som om noen andre tar over kroppen min, og jeg greier bare ikke håndtere alt det jeg sier og gjør. det bare blir svart...

han kom hjem for en halvtimes tid siden... gikk rett ned i kjelleren for å se kamp, måtte rope hei for å få respons... så han er nok sur enda :(

tenker jeg går og legger meg snart, ble tidlig morgen i dag. tenker jeg leser litt på senga. godt jeg har fått lånt masse bøker av mi søster :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da :klemmer: Er du så plaget av hormoner du da :sukk: Hvis du ikke har vært sånn før, så går det vel tilbake etter fødsel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at du er hormonell, men hva er hans unnskyldning? :sjenert: Får håpe Norge vinner, høres ikke ut som han trenger en nedtur til..

Håper du får slappa litt av med ei god bok! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pratet litt i går. Han mener at jeg ikke er så plaget av hormonene som jeg sier og at jeg kan styre det selv...

Men det er jo der problemet mitt er, det er akkurat som om det bare bikker over en viss grense så er det noen andre som overtar :(

Han avreagerte med å sitte nede i kjelleren, og der er han enda... han vet at en av de verste tingene jeg vet er at han ikke kommer og legger seg når han har enmannsparty der nede... våknet av mitt nattlige dobesøk i ett tida, hadde store problemer med å sove igjen pga Rihanna hadde konsert to etasjer ned...

men denne gangen sa jeg ingenting, her skal jeg gå stille i dørene for tiden.

Men snart så må det tas med ro på lørdagskveldene, er jo tross alt 40 dager igjen og jeg er nå HØYGRAVID! jippi :hoppe:

Tenker jeg ringer brodern som bor en time unna og hører om han har lyst på besøk. kjedelig å sitte her hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe tur til brodern...

Han lurte på om det ikke var langt å kjøre for dagsbesøk... det er jo bare 1 time :sjenert: men da mistet jeg litt gnisten av det...

I tillegg skal de lage middag som jeg vet at jeg må tas ekstra hensyn til pga gluten, og de ble kroken på døra for den ideen...

Nå stikker jeg på plantasjen en tur i stedet!

Var nede i kjelleren og fikk satt på en maskin med tøy, sjekket innom Mannehulen samtidig... Mann og hund lå på hver sin sofa der nede... luktet spy, hunden fikk et bein i går, som antakeligvis har kommet litt i retur...

Godt det ikke er jeg som skal vaske der nede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vi bodd nærmere skulle jeg gjerne funnet på noe med deg! :klem:

Jeg endte opp på Plantasjen.. kjøpte ei blomsterpotte og en sånn bambusstang som jeg har på badet :) den forrige døde plutselig... tror jeg hadde for mye vann i.... :fnise:

Etterpå så fikk jeg vasket bilen i vaskehallen, det trengtes...!

Har fått pratet masse med søsteren min på tlf, hun sliter med samme hormonproblemet som meg... hjalp utrolig å få pratet med noen som har det på samme måte.

Fikk pratet litt med Mannen i sted også... Føles litt bedre her i hjemmet nå. Skal ta oss en tur på kino ikveld for å gjøre noe koselig sammen :)

Ikke lett for han dette, trist at det skal gå så ut over andre at jeg har for mye hormoner :( han var innom foreldrene sine i går, og de hadde sagt at han så så sliten ut... at han så fem år eldre ut... ikke greit å høre :(

nå skal jeg slappe av litt i sofaen, er helt utslitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... bare kjipe filmer på kinoen... :(

Vi velger å vente litt, forhåpentligvis kommer det noe som er verdt å se snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trøttogsliten.no...

det ble ei meget lang natt.. :(

Jeg skulle være romantisk og forføre Mannen i går kveld... Alt gikk veldig bra, men vi begge syntes det ble så utrolig vått :sjenert: flaut dette...

slo på lyset, og det var et fælt syn som møtte oss... En god del blod..

Jeg ringte ned til Fødeavdelingen, og de ville at vi skulle komme ned.

Ble litt smånervøs på vei ned, kjente ikke noe respons fra magen. veldig ekkelt...

Legen på vakt tok ultralyd, der var det aktivitet å se med en gang :rodmer: Mannen og legen kunne faktisk se at hun har fått hår på hodet :)tok ul for å se at babyen har det bra, at livmoren ikke har løsnet og at det er nok fostervann..

Så ble det tatt underlivsundersøkelse... Ubehagelig! viser seg at livmortappen er veldig betent.. begynte å blø da hun skulle ta celleprøve, så jeg må be legen jeg skal til i dag om å ta en ny... Har time kl 13 for å få endret sykemeldingen.

Etter undersøkelsen måtte jeg sitte i 20 min med et apparat som måler hjertelyden til babyen, alt var veldig fint!

klokka 01.00 var vi hjemme, og kl 06.00 måtte jeg stå opp...

Kjenner det er greit at dette er siste dagen :Gjesp:

Fikk resept på stikkpiller til skjeden som jeg må ta 3 kvelder. Hun ba oss holde oss unna samleie et par uker, det tror jeg ikke skal være noe problem fra Mannen si side iallefall :( han har vel mistet helt lysten på sin blødende gravide hustrollkjerring..

Ny uke, nye muligheter! opp og hopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ekkelt!! :klemmer: Godt at alt er bra med lillejenta :klem: Men skal du på jobb i dag?? Siden du må opp 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så ekkelt!! :klemmer: Godt at alt er bra med lillejenta :klem: Men skal du på jobb i dag?? Siden du må opp 6?

ja, det var ikke noe særlig :(

Utrolig godt å se at hun har det fint der inne :) En siste kikk mens hun enda er innabords :fnise:

Jeg jobbet fra 7-11... veldig trøtt nå, men må holde meg våken til legetime kl 13...

Må få henne til å ta celleprøve, det gruer jeg meg til. Det er vondt der nå :(

Hun prøvde å ta en prøve på sykehuset, men det ble visst bare blod...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så ekkelt! :( Bra dere fikk en liten sniktitt inn i magen som "plaster på såret", og selvfølgelig at alt stod bra til. Håper det går greit med celleprøven. Hvorfor må du ta det nå? Pga det som skjedde i går/i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...