Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Så koselige dagsplaner du hadde i dag da! :)

"Hente" bleiebøtte på Barnas hus? Koster ikke den masse? :klo:

freebee! :)

barnas hus bleiebøtte

nå har jeg spist lunsj, sitter og nyter stillheten i huset :) verken radio eller tv er på... bare koselige drypp utenfor huset, snøen smelter i sola.. aaaah

ser jeg burde vasket vinduene... men det var vi når snøen er borte :fnise:

nå skal jeg komme meg opp av sofaen og støvsuge litt :):husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aha.. Jeg så den da vi var innom, men kanskje jeg skal registrere meg og ta turen dit igjen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått malt littegranne.... tungt i armen å male med rulle... :sjenert:

skal få malt litt i morgen også :)

fikk ikke kommet meg opp på Barnas Hus, men tar det etter jobb i morgen :) Men fikk hentet gratispakken på Apotek1! utrolig bra innhold, fornøyd med den :)

Blir deilig med fri lørdag! skal på gravidtreff på en kafè i byen ( jepp, Mazilla! det er den :wink: )

På kvelden skal vi på middag hos et vennepar, de som skal ha baby igjen :) tror det blir ei bra helg!

Uka kommer til å fly avgårde! jobb, lege og trening mandag, temakveld onsdag og jordmor torsdag :)

aaaaaw, lillejenta sparket skikkelig her... :rodmer:

har bestilt smokker på navnesmokken.no :) moro med navnet på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si lillejenta setter sitt preg på hverdagen din fremover! :rodmer:

Men du, navnet, vet jeg det? :klo: Jeg tenkte på det her om dagen faktisk... Pm? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si lillejenta setter sitt preg på hverdagen din fremover! :rodmer:

Men du, navnet, vet jeg det? :klo: Jeg tenkte på det her om dagen faktisk... Pm? :sjenert:

PM sendt :)

ja, hvert øyeblikk av dagen preges av lillejenta som skal komme :rodmer:

gleder meg så!! dere flytter hit i august? eller før det? det blir stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagen har flydd avsted!!

Har fått hentet bleiebøtta på Barnas Hus i det minste :fnise:

Sleit litt med å finne ut hvordan jeg skulle gjøre den klar, men o flinke Mannen kom til unnsetning :) Skulle ikke tro han hadde gjort annet :fnise:

Har vært i byen og møtt broren min på busstasjonen, han var her i 45min mens han ventet på en annen buss :)

Vi gikk på kafè og slukte hver vår kaffe og kakebit :)

Nå skal vi begynne med middagen! Biff med råstekte poteter, sjampinjong og bearnaise. Det er helg!! :)

Så etterpå får jeg kanskje malt litt... kanskje... litt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig!! :)

Sola skinner, radioen er på og jeg har fått i meg frokosten :)

Skal snart ned til byen på kafètreff med andre gravide her i byen. Spennende å møte folk en ikke kjenner :fnise:

Tenker de er lette å kjenne igjen da :wink:

Nå skal jeg brette litt tøy, herlig å se babytøy på tørkestativet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig på kafètreff :)

Etterpå møtte jeg Mannen, var med han til frisøren og så fikk vi handlet litt. kjøpte bleier for første gang :rodmer:

Er jo en jungel av bleier...! endte opp med pampers str 1 :fnise:

Nå er det avslapping i sofaen før vi skal på middag hos et vennepar :) Behagelig å reise opp til dem på middag, de vet hva jeg kan ha og ikke pga cøliakien og det er utrolig behagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du "funnet" disse andre gravide egentlig?

Høres veldig deilig ut å ikke trenge å bekymre seg for maten osv selv om dere er invitert bort. Kos deg i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du "funnet" disse andre gravide egentlig?

Høres veldig deilig ut å ikke trenge å bekymre seg for maten osv selv om dere er invitert bort. Kos deg i kveld! :)

hehe :fnise:

gruppe på fb :) jeg vil gjerne legge deg til den? ville bare høre med deg først så jeg har kikket etter deg på chaten.. er så mange som bare har lagt meg til grupper (er visst noe nytt på fb) så jeg ville høre først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elsker solskinn :sol:

deilig med pent vær ute!!

sitter her i sofaen uten å gjøre noen ting... :) radioen på og kikker rundt på nettet...

må vel kanskje ta i et tak. gjøre litt husarbeid kanskje?

var veldig koselig på middag i går! deilig kjøttsuppe med hjort til forrett, hjort med poteter, grønnsaker og løksaus til hovedrett og masse is til dessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga atter en gang over! Fascinerende hvor fort tida går egentlig... onsdag er jeg kommet til uke 32! :sjokkert:

Jobber fra 8-12 i dag, skal kjøre rett til Nav sitt hovedkontor og levere et brev... Kjappere enn posten.. Hadde glemt å krysse av et sted på sykemeldinga.. (eller sjefen min skulle se over det og krysse for meg fordi jeg er så grønn på sånt, men hun hadde tydeligvis glemt det... kanskje gravidhormonene hennes som ødela for henne? :fnise: )

kl 13.15 har jeg time hos den fæle fastlegen min... Skal få tatt blodprøve for å sjekke om det er dannet antistoffer ettersom jeg er rhesus negativ... Må vel inn til han først så han får hamret info inn i journalen min...

Skal sjekke ut hvordan jeg bytter fastlege i dag, kan ikke ha det sånn at jeg gruer meg for å oppsøke legen min.. Har ingen fortrolighet til han, og har rett og slett ikke lyst til å nevne noe av det som jeg føler plager meg (ikke noe for øyeblikket) fordi jeg omtrent blir fliret av og ikke hørt på når jeg er der...

Ellers så var lille myet i magen veldig aktiv i natt! :rodmer:

Skreiv med ei venninne ang fødsel i går, hun spurte om jeg noen gang hadde vært virkelig forstoppet. (og ja, det har jeg jo... forrige graviditet lå jeg på badegulvet og grein hver natt i flere uker...) Da har du en viss peiling på hva du kan vente deg til fødsel...

Føles litt betryggende at jeg har noe jeg kan sammenligne med på en måte...

Fikk skrevet ut fødebag-listen fra mammanett i går :)

På tide å få pakket den nå, det sto under ting som bør gjøres i uke 31... Begynner sånn smått å pakke litt nå, en vet aldri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja da må du bytte fastlege! :Nikke: Har byttet jeg også, for hun jeg hadde var helt håpløs, og var syk hele tiden, så jeg var hos forskjellige vikarer hver gang. Men så endte jeg opp med verdens søteste og mest sympatiske mann!! :nigo:

Ha en fin dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja da må du bytte fastlege! :Nikke: Har byttet jeg også, for hun jeg hadde var helt håpløs, og var syk hele tiden, så jeg var hos forskjellige vikarer hver gang. Men så endte jeg opp med verdens søteste og mest sympatiske mann!! :nigo:

Ha en fin dag :strix:

Jeg har bestilt koder fra min side til nav nå, så bytter når de kommer i posten :)

Var skikkelig kjipt å være hos fastlegen min i dag, sur stemning fra begge sider... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det skal være sånn! Forhåpentligvis trenger du snart ikke å forholde deg til han mer.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...