Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Hatt noe mer vondt/plager? Tenker det skal bli godt med litt sol og varme! Det anbefales jo for folk som sliter litt med muskler og ledd, så det kan jo godt være det har en positiv effekt for deg også! :jepp:

Hei Mazzi :)

Har ikke blitt verre, men jeg kjenner at jeg er forferdelig sliten... sliter med bekkenet på jobb og er utrolig trøtt...

virker som jeg får igjen for de fine mnd jeg har hatt :fnise:

fikk vannsålene mine i posten i dag, så skal prøve dem ut på jobb i morgen! 3 dager igjen å jobbe før jeg tar ferie!! :) blir deilig med fri på torsdag også... skikkelig babydag :rødme:

Satte meg ned med sjefen min for å fylle ut et skjema i forbindelse med permisjonen... vanskelig!! tidskonto og fordeling av uker.. skal vente med å fylle det til etter at vi har vært på nav. er litt andre regler for Mannen som er selvstendig næringsdrivende... skal ikke være lett :)

Blir herlig med ferie nå!! gleder meg stort!! :) kose meg med verdens beste ektemann! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fri i dag!!! :)

Masse på tapeten!

Jordmor

NAV

3d ultralyd

hudpleier (fikse øyebrynene før sydenturen!)

kanskje jeg rekker en tur på biblioteket også :)

Gleder meg til å se lillejenta vår!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si du har mye på programmet i dag! 3D-ultralyd blir sikkert stas! :hoppe: Husk å slappe av litt mellom slagene, så ikke du går på en smell.. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, skal si du har mye på programmet i dag! 3D-ultralyd blir sikkert stas! :hoppe: Husk å slappe av litt mellom slagene, så ikke du går på en smell.. ;)

det har vært en hektisk dag! men Mannen og jeg fikk slappet av og spist litt på kafeen som vi to var på :) NAM! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ikke si det engang, jeg har drømt om sjokoladekaka der i lange tider! :sikle: Så bilder på fb forresten. Så moro! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, for en dag!!! :)

Først var vi hos jordmoren, hun var bare helt fantastisk koselig :)

Mye bedre enn å gå til legen! Både Mannen og jeg felte noen tårer da vi hørte hjertelyden :yvonne:

Fikk nytt helsekort for gravide ettersom mitt ikke ser ut til å dukke opp... Men hun har fylt på alt, så det gjør ingenting!

Men denne gangen skal vi ta kopi...

Hun skrev på notater: livlig barn :fnise:

Blodtrykket er litt lavt, men ikke unormalt.. Urinprøve var fin og vekta viste 64,0kg :) jeg veide 63 før jeg ble gravid, så det er jo bare fint. Hun trodde jeg kom til å legge på meg 8-10kg tilsammen.

Vi kjørte rett fra jordmor til NAV, hvor vi fikk utrolig bra hjelp fra ei koselig dame :) Skal sende papirene våre til nav i morgen. Deilig å ha det gjort!

Mellom nav og ultralyd hadde vi oss en koselig pause på kafè :) De hadde deilig glutenfri smørbrød, nam!!

Var kjempestilig å se lille jenta vår på ultralyd (vi er nå veldig sikre på at det er ei lita tulle) hun var veldig aktiv! rene atleten, armer og bein over hodet... :fnise:

Ble litt uklare bilder fordi navlestrengen kastet skygge, men vi er fornøyde :) Vi har lyst til å komme tilbake i uke 28-29 :)

Etter ultralyd var jeg og fikset øyebrynene :) endelig fresh igjen :) Mannen var veldig tålmodig, jeg trodde det skulle ta 15min... men det tok 45 :sjenert:

alt i alt en kjempefin dag!!! nå gleder jeg meg enormt til ferie!!

her kommer et bilde av snuppa vår post-22424-0-17196600-1294935347_thumb.p

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ikke si det engang, jeg har drømt om sjokoladekaka der i lange tider! :sikle: Så bilder på fb forresten. Så moro! :rødme:

ble ikke sjokoladekake i dag, men må komme meg ned ganske snart! :) Mmm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Så fin hun er!! :klem:

veldig rart å se henne i 3d og film..mye bevegelse og veldig atletisk.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen begynner vi ferien!! :)

Skal overnatte på hotell i nærheten av flyplassen slik at vi slipper å kjøre hjemmefra så ufattelig tidlig... :)

Flyet letter mandag kl 10.10 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt baby :hjerte: Så bildene på facebook. Skal bli deilig med ferie tenker jeg! God tur, og kos dere masse :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig..! :strix:

Kos dere masse! Håper du får slappa av og slipper for mye plager, og at dere nyter den siste ferien hvor dere bare har dere selv å tenke på! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oppdatering fra de varmere strok! :sol:

Det er deilig aa ha ferie, og slippe slitet paa jobben!

Men kjenner det er tungt aa gaa gravid her nede, i tillegg til coliakien...

Senga er hard og magen har vaert rar de siste dagene!

Det er litt rart aa vaere her uten aa kunne gaa ut paa bar og drikke... er jo det en er vant med..

Litt saart naar Mannen gaar paa bar og jeg sitter igjen i leiligheten... jeg er saa trott paa kveldene og foler ikke at jeg er noe selskap paa pub. han liker aa prate og vaere sosial saa jeg foler at jeg hemmer han. kjenner jeg blir bekymret naar han ikke kommer hjem for i 3 tida om natta...

men er jo ikke hver kveld, han har vaert ute 2 kvelder av de 6 vi har vaert her..

skulle virkelig onske vi hadde reist sammen med noen som er i samme situasjon! MAZILLA!!! kom ned hit!! :)

I dag regner det her, men vi har vaert utrolig heldig med vaeret! :sol:

masse klemmer!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne vært der jeg! Så kunne vi spist glutenfri mat og klappa oss på magene våre, mens mennene var ute på livet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...