Mazilla Skrevet 30. november 2010 #721 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg trodde du likte vinter og kulde jeg? Her er det -14,6 ute og 2,4 inne. Termometeret står i vinduskarmen, og der er det rimelig kaldt. En smule trekkfulle vinduer, kan du si.. Håper du har en fin arbeidsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #722 Del Skrevet 30. november 2010 Deilig med snø men liker ikke å hutre og fryse... mulig jeg tar på meg varmedressen når jeg skal kjøre til jobb i morgen tidlig...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 1. desember 2010 i morgen er det ultralyd!! er så spent! men litt nervøs også... tenk om det er noe galt og alt var bare for godt til å være sant?! paranoide tanker hopper frem ja.. nå får jeg bare komme meg på jobb og håpe dagen går kjapt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 1. desember 2010 #724 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til på ultralyd imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #725 Del Skrevet 1. desember 2010 Lykke til på ultralyd imorgen Tusen takk!! Er kjempespent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2010 #726 Del Skrevet 1. desember 2010 Så spennende!! Når har du time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 1. desember 2010 Så spennende!! Når har du time? jaaa! har time kl 8.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2010 #728 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er jo ikke lenge til i det hele tatt!! Faktisk bare 14 timer! Så deilig at du har så tidlig på dagen, så slipper du å gå rundt og vente Skal mannen være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 1. desember 2010 Det er jo ikke lenge til i det hele tatt!! Faktisk bare 14 timer! Så deilig at du har så tidlig på dagen, så slipper du å gå rundt og vente Skal mannen være med? Deilig at det er så tidlig ja!! og passet fint med jobben, begynner kl 12 Jeg kunne prøvd å stoppe Mannen fra å være med Han sa også i går at hvis vi ikke får vite kjønnet så bestiller vi 3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #730 Del Skrevet 2. desember 2010 Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 2. desember 2010 Så spennende!! Jaaa! Vi kjører avgårde snart! er så spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 2. desember 2010 #732 Del Skrevet 2. desember 2010 Lykke til på ul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 #733 Del Skrevet 2. desember 2010 Håper du rekker innom her før jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 2. desember 2010 Vi venter ei lita jente! Termin 6 mai! 18+1 nå som jeg forventet! Alt er normalt og det er full aktivitet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. desember 2010 #735 Del Skrevet 2. desember 2010 Så herlig!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #736 Del Skrevet 2. desember 2010 Ååååå :rødme: Så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #737 Del Skrevet 2. desember 2010 Deilig å komme hjem fra jobb! Masse hilsener på facebook, ble rent litt rørt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 2. desember 2010 #738 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) En jente! :rødme: Så bra at alt så fint ut! Det er skikkelig koselig med masse facebook-meldinger ja! Det fikk vi óg når vi annonserte at vi skulle bli foreldre igjen. Facebook er fin sånn! Endret 2. desember 2010 av Aries86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. desember 2010 #739 Del Skrevet 2. desember 2010 Er det første gang du skriver det på facebook? Det er så gøy å få vite kjønnet :rødme: Kommer du til å kjøpe noen små jenteplagg snart eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 3. desember 2010 Aries86: var moro med så mange koselige tilbakemeldinger! med facebook når en ut til bortimot alle sammen, og det er moro når en har en så koselig nyhet Men detaljer fra fødsel blir ikke lagt ut Pupsilure: Første gang jeg nevner graviditeten der inne ja, så det var mange som sikkert ble litt overrasket Skal kjøpe inn litt tøy, men skal på loftet til svigermor og kikke først. Hun har visst enormt med tøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå