Mokkon83 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 25. november 2010 Da har Mannen og jeg akkurat kommet hjem fra glutenfri pizzaaften på Peppes! Herlig med gratis brus og pizza for en 50 lapp De var litt kjipe på fyllet, men for den prisen så da var det helt i orden Nå er det snart ut i kulda med hunden.... ikke så gira... Mannen skal lempe ved, så er vel rett og rimelig at jeg går ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 #702 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor så billig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. november 2010 Forfatter #703 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor så billig?? cøliakiforeningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2010 #704 Del Skrevet 25. november 2010 Aha.. Med partner? Her er det alltid uten partner på sånne ting, eller så legger de det til langt ute på landsbygda i et grendehus e.l. Jeg gidder ikke ta buss i halvannen time hver vei for å spise glutenfri mat med folk jeg ikke kjenner, et sted går grensa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. november 2010 #705 Del Skrevet 25. november 2010 Ble McDonalds på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 26. november 2010 Aha.. Med partner? Her er det alltid uten partner på sånne ting, eller så legger de det til langt ute på landsbygda i et grendehus e.l. Jeg gidder ikke ta buss i halvannen time hver vei for å spise glutenfri mat med folk jeg ikke kjenner, et sted går grensa! jøss... men da kan du bare glede deg til du flytter hit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 26. november 2010 Ble McDonalds på oss samme sjanger som oss med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2010 #708 Del Skrevet 26. november 2010 jøss... men da kan du bare glede deg til du flytter hit!! Ja, gjett om jeg gjør! Ikke så mye pga akkurat dette da, men.. :danser: Hurra for 18 uker i dag! :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 26. november 2010 #709 Del Skrevet 26. november 2010 HURRA FOR 18 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. november 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 26. november 2010 HURRA FOR 18 UKER oi!!! tida flyr jo!!! og bare 6 dager igjen til ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #711 Del Skrevet 27. november 2010 5 dager til ultralyd!! eller 4 ettersom det er så tidlig på morgenen Deilig med fridag!! tenk jeg har fri helt til tirsdag!!!! I går fikk jeg pyntet til jul mens Mannen var og hentet nybilen (som forøvrig var finere enn vi forestilte oss!!) Nå fyrer jeg i ovnen mens jeg ordner litt papirarbeid. Må endre bilnr på autopass og papirer som jeg må få sendt til banken..! Skal avgårde og ordne noen flere julegaver etterpå, og så kommer brodern og ei venninne av han på besøk o herlige tid! snør ute også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. november 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 27. november 2010 Fikk ordnet en del julegaver i dag! Mannen og jeg har kost oss med kinamat og tv! deilig og avslappende Svigermor er også overbevist om at vi får ei jente hun har mange kjoler og bunader ++ liggende etter søsteren til Mannen Spent på om det kan brukes, har sett en del av det som ligger slengt oppe på loftet der og mye av det er ikke rent og helt.. Men moro med gjenbruk! liker litt retro-stil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2010 #713 Del Skrevet 28. november 2010 Så deilig å ha unnagjort endel julegaver Her har jeg kontroll på min side av familien, men ingen anelse om hva vi skal kjøpe til noen på han godestes side. Tips mottas med takk! Jeg "får ikke lov" til å kjøpe noe tøy jeg, siden søstera til han godeste har tvillingjenter på snart 7. Hun har visst 14 kasser med babytøy som jeg skal gå gjennom i jula :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 28. november 2010 Så deilig å ha unnagjort endel julegaver Her har jeg kontroll på min side av familien, men ingen anelse om hva vi skal kjøpe til noen på han godestes side. Tips mottas med takk! Jeg "får ikke lov" til å kjøpe noe tøy jeg, siden søstera til han godeste har tvillingjenter på snart 7. Hun har visst 14 kasser med babytøy som jeg skal gå gjennom i jula :dåne: Ja, det er deilig! har 2 julegaver igjen på min side.. har kjøpt et par stk til hans side også, men det er de som gjenstår... må bare få Mannen med på senteret... Vi var hos mi søster i dag!! nydelige lille tantebarnet mitt...! naaaw :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #715 Del Skrevet 29. november 2010 Herlig med fridag!! Skal få ryddet på gjesterommet i dag, blir dessverre sånn at under oppussing så blir en del ræl bare skyflet inn på et annet rom... :fy: Skulle fått kjøpt flere kurver i stål til sengetøyet, men må sjekke kontoen.. den er litt tappet etter juleshopping for å si det sånn...! Bare 2 dager til ultralyd!! Torsdag kl 8.30 Ble jammen meg vinter her igjen!! er så koselig med snø Har tent adventsstjerna og adventsstakene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. november 2010 #716 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er så spent på ultralyden din Koselig med litt julepynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg er så spent på ultralyden din Koselig med litt julepynt Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2010 #718 Del Skrevet 29. november 2010 Og jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #719 Del Skrevet 29. november 2010 Fikk gjort det jeg skulle i dag!! Ryddet på gjesterommet (helt utrolig at det samles på så mye rart...) glad vi kjøpte vakuumposer... fikk lagt alt av dyner som ikke er i bruk i en og bortlagte klær i en annen... er en del dongeribukser og topper jeg bare kan glemme på ei stund Har også fått sendt avgårde to esker med pakker til nordnorge! Fikk flyttet et skap fra soverommet til barnerommet! skulle ha Mannen sitt klesskap der det skapet sto, men det er for bredt nedtur... kjenner at når jeg ikke får til ting så blir jeg fryktelig sinna!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. november 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 30. november 2010 Da begynner arbeidsuka mi! Har vært fantastisk godt å være hjemme...! Ikke overveldende gira på å jobbe igjen... Men har nok en del med at jeg må kjøre i et kvarter og det er svinkaldt ute... Bilen er ikke varm før jeg er halvveis.. -13 grader ute kl 06.00! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå