Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Da er bagen pakket, senga skiftet på (gjorde det i forgårs, men noen glemte å lukke igjen døra til soverommet... så der har det ligget en rottweiler og dratt seg...)

og jeg er klar for danmarkstur rett etter jobb!! :)

får gå tidligere også i morgen, så det blir 7-14 :)

natta!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var vi hjemme igjen!! :)

Det var deilig å være borte hjemmefra litt!!

Fikk handlet litt mammatøy på en butikk i Aalbort som heter Møller. De har mammalicious (?) Kjøpte ei dongeriaktig bukse, ei dressbukse, en kjempefin tunika-topp, to veldig tøyelige singleter og et skjerf :) buksene og toppen kostet 300kr pr stk, syns ikke det var så ille! og de er fine også!

Fikk kjøpt meg en bh på en annen butikk også, fikk henne til å måle hva jeg må ha.. jeg holdt på å få slag mens Mannen gliste...

70G :flau:

Var litt kjipt med frokosten på hotellet... spiste meg mett på frukt.. ikke bra glutenfritt tilbud!

Fikk kjøpt en del snop til jula også, Mannen fikk fylt opp baren sin. alle er fornøyde :)

eneste skåret i gleden er at jeg klarte å glemme helsekortet for gravide i skuffen på hotellrommet... :( vi har ringt hotellet og de skulle lete så fort de fikk tid... jeg er så distrè... la det vekk fordi jeg ikke ville ha det i veska fredag kveld.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut! :) Klærne jeg kjøpte fra Nelly.com er også fra Mamalicious. Ikke verst å få fornya garderoben såpass i løpet av ei helg! :)

Hvorfor hadde du med deg helsekort for gravide egentlig? :klø: Siden du la det i skuffen er det forhåpentligvis i trygge hender! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hadde du med deg helsekort for gravide egentlig? :klø: Siden du la det i skuffen er det forhåpentligvis i trygge hender! :Nikke:

trodde man måtte ha med seg det når en er ute å reiser... tilfelle det skulle skje noe og man havner på sykehus... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det ny uke igjen!

jobber sent i dag... 13.30 til 21.30... og er satt opp på jobb i morgen kl 07-15... synes det er slitsomt med kveldsvakter og tidligvakter, spesielt nå når jeg er trøttere enn vanlig :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått UL-dato? Jeg maser visst litt om dette, jeg er bare så nysgjerrig på om det er en liten kompis eller ei lita venninne til Mazzilusken som befinner seg inni der! :fnise:

Jeg tror det blir en liten :babygutt:

Skjønner godt at du synes det er slitsomt med senvakter og tidligvakter, spesielt når de tydeligvis kommer annenhver dag. Får håpe den verste trøttheten snart går over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått UL-dato? Jeg maser visst litt om dette, jeg er bare så nysgjerrig på om det er en liten kompis eller ei lita venninne til Mazzilusken som befinner seg inni der! :fnise:

Jeg tror det blir en liten :babygutt:

Skjønner godt at du synes det er slitsomt med senvakter og tidligvakter, spesielt når de tydeligvis kommer annenhver dag. Får håpe den verste trøttheten snart går over! :)

legen sendte brev torsdag i forrige uke til sykehuset :) håper vi får time snart!!

veldig spent på om vi får se hvem som gjemmer seg der inne :)

Nå har jeg blitt syk... hatt vondt i hodet i mange dager, og følt meg varm... hadde feber i går kveld, eneste dagen jeg har målt.. i morges mistet jeg helt kontrollen over kroppen min da jeg sto opp... måtte skikkelig spy og alt gikk rundt.. klarte ikke å finne toalettet, men ramlet inn i veggen og overalt... endte opp med å spy på badegulvet.. skikkelig ekkelt... var hos legen i dag, sykemeldt frem til lørdag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var skjønn og lagde middag!

wienerpølse og potetstappe, enkelt og godt :)

men da jeg var kommet halvveis så begynte brekningene å komme og alt jeg har spist i dag er spylt ned.. :(

nå er vi tom for melk, håper Mannen kjører på butikken snart. har ikke lyst på brødskive... havregryn hadde vært godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Synes han skal dra på butikken sporenstreks jeg, hvis du føler det kan hjelpe! :Nikke:

han er avgårde nå :) skulle hente noe kjøtt som vi har fått partert først..

jeg skulle betale, men jeg har selvfølgelig glemt minibankkortet mitt i buksa på jobb... jeg er så distrè for tiden.. glemte det i arbeidsbuksa da vi reiste til danmark også... blir gal av meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sitter og ser på nrk1 og griner så tårene spretter...!

dyrepasseren i krsand fikk møtt tigeren Tinka igjen :grine:

Nå har jeg fått litt mat i magen, og det har ikke kommet opp igjen enda!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi bestilt sydentur!!! :sol:

Vi reiser 17 januar og blir borte i 2 deilige uker :)

Gleder meg kjempemye!!

Denne gangen blir det Puerto Rico :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...