Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

Helt enig, ukene går altfor fort! Skjønner ikke hvor dagene blir av jeg! :overrasket:

Har du fått dato for når du skal på ultralyd nå? Det blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig fint magebilde :rødme: Jeg hinter stadig til samboeren min om at han må ta magebilder av meg. Han påstår han har gjort det, men da med meg LIGGENDE i senga... Normalt tar en vel magebilder STÅENDE i profil? :klø: Tror ikke han har skjønt helt det der... :fnise: Jeg tipper forresten at du får ei jente ;)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, ukene går altfor fort! Skjønner ikke hvor dagene blir av jeg! :overrasket:

Har du fått dato for når du skal på ultralyd nå? Det blir spennende! :)

Skal be legen "bestille" ultralyd torsdag i neste uke :)

gleder meg kjempemye!! når har du ul igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis veldig forskjellig praksis fra sykehus til sykehus. Jeg har visst datoen for UL i snart to måneder tror jeg. Jeg skal 15.november. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint magebilde :rødme: Jeg hinter stadig til samboeren min om at han må ta magebilder av meg. Han påstår han har gjort det, men da med meg LIGGENDE i senga... Normalt tar en vel magebilder STÅENDE i profil? :klø: Tror ikke han har skjønt helt det der... :fnise: Jeg tipper forresten at du får ei jente ;)

God helg :klem:

Takk! :) Gleder meg til det synes ordentlig! :)

tok det med selvutløser :hihi:

hadde planlagt å ta hver uke (uke 15-16-17 osv) men har ikke kommet igang enda... :sjenert: får se om jeg får tatt nå før jeg legger meg :)

er nok best med stående bilde ja :fnise: synes jo ingenting nå når jeg ligger... livmora "faller" vel nedover da.. :hoho:

kjempespent på hva jeg får!!! Mannen har ei synsk venninne som mener vi får ei jente så jeg er litt påvirket av det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du 15 uker allerede! :hakeslepp:

:danser:

Jeg tror du får gutt ;)

Ukene flyr avsted :)

Utrolig spent på hvem som ligger der inne og koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke besøk hos slektning i Sverige til helga allikevel...

MEN, vi skal slenge oss på båten og ligge på hotell i Aalborg istedet!!

Skal SÅ finne meg nye BH`er... Alle mine er for små.. !

Nå håper jeg bare uka flyr avsted!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres kjempekoselig ut! :rødme: Selv om danskene er helt håpløse på glutenfritt.. Jensens Bøfhus er gode på det da! ;)

Håper uka går kjempefort! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: Mannen :rødme:

Er så glad for at jeg har en mann som liker å lage mat!!

Vi hadde deilig andebryst med råstekte poteter, gulrotpurè, brokkoli og deilig saus :) Mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaargh!! :sinna:

de som skulle kjøpe bilen har ikke finansene i orden!!!

man kan jo ikke si at en skal kjøpe bilen, tilogmed sendt underskrevet kontrakt til oss uten at vi har bedt om det....

de venter på svar fra finansieringsselskapet...

og når de er fra Polen og såvidt kan engelsk (nada norsk) så kan det vel ta ei stund.. så nå ryker kjøpet av ny stasjonsvogn :(

:kjefte::snurt::nei::angry::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp: Det går da ikke an!! :fy_fy: Hva skjer nå da? Kan dere selge til noen andre, eller har dere inngått noen form for bindende avtale?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Det går da ikke an!! :fy_fy: Hva skjer nå da? Kan dere selge til noen andre, eller har dere inngått noen form for bindende avtale?

Vi kan selge til andre.... men er ikke så lett å selge en sportsbil på vinteren, selv om vi vet at den er knallgod på vinterføre.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sant.. :( Det går ikke an å bytte den inn hos forhandler heller?

man får ikke like mye for den som når en selger privat..

de tar ikke i mot innbytte der som vi har funnet bilen vi skulle kjøpe.. svigerfaren til selgeren sin bil... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig.. Vi prøver å selge en cabriolet selv om dagen, og det strømmer ikke akkurat på med henvendelser nå i november.. :rolleyes: Men til våren blir det sikkert bedre. Skulle gjerne ha solgt den nå da, så vi kunne kjøpt stasjonsvogn.. :sukk: Dårlig planlegging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig.. Vi prøver å selge en cabriolet selv om dagen, og det strømmer ikke akkurat på med henvendelser nå i november.. :rolleyes: Men til våren blir det sikkert bedre. Skulle gjerne ha solgt den nå da, så vi kunne kjøpt stasjonsvogn.. :sukk: Dårlig planlegging!

Heldigvis ikke cab dette :) kan tenke meg det er litt vanskeligere å selge ja..!

Er ingen bråhast for vår del ettersom vi har ei stasjonsvogn fra før.. Men er kjekt å selge nå som km er lav og den akkurat er eu-godkjent...

Nå er det jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen!

Alt er helt normalt, bortsett fra at jeg er rhesus negativ da...

må ta noen ekstra blodprøver bare..

fra kvinnehelse.no

Fikk høre hjertelyden til lille myet i magen :) :rødme:

Han målte på magen og kjente på livmorkanten, alt er fint :)

Veide meg, og har gått ned 1 kg... :forvirret:

var 63kg før jeg ble gravid, nå er jeg 61...

tenker kiloene kommer tidsnok :ler:

Gleder meg til Danmarkstur i helga!!! :) Men har meldt litt dårlig vær, så det blir sjøsyketablett før vi drar (legen sa det går bra)

Nå er det snart helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...