Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #601 Del Skrevet 26. oktober 2010 I dag har jeg fri!! lå og dro meg til klokka 09!!! Så var det rett på butikken for å kjøpe melk og pålegg Bakte glutenfritt havrebrød i går ( Bakte= hadde i gjær og vann...) Det er kjempegodt!! koste meg med caffelatte, brødskive med sursild, brødskive med kaviarmix og ei med appelsinmarmelade fin kombinasjon!! (små skiver, men metter veldig!!!) i dag blir det tannlege og avbalansering av dekk! rydde litt i kjøleskapet også deilig med fridag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2010 #602 Del Skrevet 26. oktober 2010 Høres ut som en deilig morgen! Har dere integrert kaffemaskin i det nye kjøkkenet? Det havrebrødet, hvor stort er det? Jeg har hatt lyst til å prøve det, men jeg har ikke brødform, så jeg må kjøpe meg det først. Lykke til hos tannlegen! Ha en finfin fridag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 26. oktober 2010 Høres ut som en deilig morgen! Har dere integrert kaffemaskin i det nye kjøkkenet? Det havrebrødet, hvor stort er det? Jeg har hatt lyst til å prøve det, men jeg har ikke brødform, så jeg må kjøpe meg det først. Lykke til hos tannlegen! Ha en finfin fridag videre! jepp! vi har på veggen, under microen skikkelig stilig sak! føler meg som en barista det blir ikke særlig stort, jeg kjøpte ei veldig lita brødform. den er i oppvaskmaskinen nå, men jeg kan måle den når den er ferdig Har ikke hatt hull i tennene til nå, så satser på at alt er OK Ha en fin dag du også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #604 Del Skrevet 27. oktober 2010 I morgen skal jeg tidlig opp....! 05.00 er jaggu meg midt på natta men fy så deilig det er å være ferdig kl 14! ei jeg kjenner var på ultralyd i går! hun har termin 16 mai, og ul-dama kunne si nesten 100% sikkert at hun venter ei jente! hun tok privat ul... jeg har også lyst til det! men holder vel ut å vente 4 uker! spent på om det er jente eller gutt der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. oktober 2010 #605 Del Skrevet 27. oktober 2010 Du klarer nok å vente! Man har jo ingen garanti for at de klarer å se det så tidlig, selv om man betaler for det.. Har du fått dato for ordinær UL forresten? Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #606 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du klarer nok å vente! Man har jo ingen garanti for at de klarer å se det så tidlig, selv om man betaler for det.. Har du fått dato for ordinær UL forresten? Spennende! skal til legen 11 nov, da sender han over forespørsel til sykehuset vil jeg tro..? mulig jeg ringer bort og får legen til å bestille det... utålmodig jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 29. oktober 2010 Da var det snart helg! jobbe i morgen fra 6-14 så er det avslapping er varetelling til søndag, men det er frivillig jeg skreiv meg ikke opp på lista... jeg trenger min søndag fri! i dag kommer brodern på besøk! vi skal kose oss med kinamat (akkurat ringt og bestilt :sulten: ) regner med Mannen og brodern setter seg i puben selv skal jeg jo opp kl 5... i morgen er vi bedt på middag hos et vennepar! koselig! og vi slipper å fryse oss hjemover fordi jeg kjører!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 31. oktober 2010 Koselig å være på besøk i går kveld Hadde hundevakt, brodern er her enda Vi spiste kalkun, kjempegodt! og de lagde sausen glutenfri og knallgod! kjekt med venner som en slipper å minne på det med hvetemel... Men vi gikk hjem før kl ti, da satt jeg og halvsov i sofaen... er så trøtt om kveldene.. nå var jeg oppe klokka 05.... var så utrolig bra, sønnen deres på 3,5år var våken og sammen med oss. Han spurte hva jeg har i magen (jeg trodde mammaen hadde sagt det, men hadde visst ikke det.. er kanskje et spm han bare spurte?) jeg sa: jeg har en liten baby i magen. Han spurte: har du spist den? I dag skal vi å se på ei stasjonsvogn spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #609 Del Skrevet 31. oktober 2010 Klarte du å holde deg for å le da? Hvis han lille gutten så at det var noe, tyder jo det på at du har fått en liten gravidmage da.. Høres ut som en kjempekoselig kveld, og veldig avslappende når de til og med lager glutenfri saus på eget initiativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #610 Del Skrevet 31. oktober 2010 Klarte du å holde deg for å le da? Hvis han lille gutten så at det var noe, tyder jo det på at du har fått en liten gravidmage da.. Høres ut som en kjempekoselig kveld, og veldig avslappende når de til og med lager glutenfri saus på eget initiativ! Han spurte Mannen etterpå hva han hadde i magen sin, så tror det er en fase han går gjennom! Deilig å komme til ferdig middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #611 Del Skrevet 31. oktober 2010 Såpass ja.. Vittig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. oktober 2010 #612 Del Skrevet 31. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 1. november 2010 åååå, sliter med hormoner i dag... sur og grinete er jeg... og begynte akkurat å skikkelig gråte her... tømte meg helt, hulket og grein... ALT Mannen sier i dag har bare vært helt dritt... jaja, han har noe i vente... Vi var å så på en bil i dag... Men den var ikke noe for meg... alt for tung på rattet, og masse småting som gjorde at den føltes helt feil... liker ikke at deksler og div faller av når jeg ser på det! Finner nok en bra bil snart! nå er det snart brød i ovnen...! er tom i frysen og en liten skalk i skapet! jeg er SÅ sulten! Det fikk jeg også grått litt for, at det er urettferdig at jeg har cøliaki... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2010 #614 Del Skrevet 1. november 2010 Tenk på dette du: Du har en fantastisk mann som elsker deg, dere har god tid på å finne bil, og du får penger fra staten for å spise sunn mat. Dessuten har dere et lite nurk underveis. En perfekt blanding av deg og mannen! :rødme: Ellers vil jeg bare si at det er helt lov med en liten mental breakdown i blant. Ikke til å kimse av, disse hormonene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #615 Del Skrevet 2. november 2010 Deilig med fri!! Høljer ned ute, men det gjør ingenting! Det er nok å ta seg til her inne Skal prøve å rydde litt i diverse roteskuffer, og rydde vekk alt som står på det kommende barnerommet Har god tid til å fikse der inne, men håper vi får gjort det ferdig før lillen kommer. kommer til å ligge på vårt rom ei god stund, men kjekt å være ferdig med tapetsering til han/hun kommer i hus ah, jeg har så lyst til å gå på kafè i dag.... det er halv pris på alt på den Mazilla og jeg var på...! deilig glutenfri kake.. Mmmm prøver å få med Mannen... men da må vi nesten ha et ærend i nærheten.. han går ikke ut i dette været ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 #616 Del Skrevet 2. november 2010 Halv pris? De skal vel ikke legge ned?? Hadde jeg vært hjemme skulle jeg gladelig blitt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #617 Del Skrevet 2. november 2010 Halv pris? De skal vel ikke legge ned?? Hadde jeg vært hjemme skulle jeg gladelig blitt med! neida!!! de har visst jubileum Ble ikke noe kafè tur... vi var og så på bil, men Mannen skulle og se på tv i tillegg... tida fløy og vi kjøpte kinamat med hjem Vi har lagt inn et bud på bilen, Mannen MÅ prute når han skal kjøpe noe. så får vi se da! spennende! Her er bilde! om det er god mat eller baby vites ikke (dro opp genseren så det er lettere å se.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2010 #618 Del Skrevet 2. november 2010 Her er bilde! om det er god mat eller baby vites ikke (dro opp genseren så det er lettere å se.... ) Jeg stemmer på baby!! :hoppe: Og større skal den bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. november 2010 Forfatter #619 Del Skrevet 2. november 2010 sitter og ser på charterfeber... utrolig underholdende!! må være fælt for dem som har vært med å sitte å se på det der i ettertid... tviler sterkt på at de kjæresteparene som reiste sammen er kjærester lengre.. fy fasan! man skal jo ha det koselig sammen på tur! aaah, jeg har så lyst til å reise til syden!! vi skal ta oss to uker i januar, blir spennende å reise med stor mage er vel rundt uke 23 da! må få brukt opp litt ferie før permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. november 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 4. november 2010 Uka går jammen meg fort!! I morgen er helga i anmarsj igjen! Jobber kveld i morgen og tidlig på lørdag. så tar jeg helg blir 3 arbeidshelga, så jeg gleder meg stort til neste helg! da tar vi oss en tur til sverige! deilig å komme seg bort litt ei jeg kjenner har termin 3 uker før meg, hun var på ultralyd i dag! de kunne tydelig se at hun venter en gutt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå