Pupsilure Skrevet 18. oktober 2010 #581 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #582 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så bra!! Var det ikke koselig å se et lite vesen sprelle rundt der inne? :rødme: Har du noen følelse selv når det kommer til kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 18. oktober 2010 Så bra!! Var det ikke koselig å se et lite vesen sprelle rundt der inne? :rødme: Har du noen følelse selv når det kommer til kjønn? Det var utrolig herlig!! var så lettet at jeg felte en tåre Nesten litt uvirkelig, kjempeglad nå!! :rødme: Mannen mener bestemt at det blir ei jente. Selv har jeg ikke egentlig turt å tenke sånne tanker... blir spennende på neste ul! Har du noen følelse? har de kunnet se noe på ul? mistanke om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #584 Del Skrevet 18. oktober 2010 Jeg tror begge to her har litt jentefølelse, men det er mulig det bare er fordi det hadde vært enklest i forhold til navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #585 Del Skrevet 18. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. oktober 2010 #586 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gratulerer med gode nyheter på UL! Og for et fint bilde!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #587 Del Skrevet 18. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tok bilde av magen i dag Men er så usikker på om det er virkelig gravid-mage-antydning eller bare mandag-søndags snopet jeg har kost meg med her... Kom til å tenke på noe i morges her... skal jeg slutte med folaten nå? Tok blodprøver hos legen for ei uke siden, skal jeg ringe selv for svaret? eller anta at alt er ok...? føler de slurver så med sånt... nå skal jeg på jobb og kose meg!! deilig å stå opp 6 istedetfor 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 #589 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg spurte da jeg var på UL 12+3, og fikk beskjed om at det ikke var vits i å fortsette, siden ryggmargen for lengst var lukket på det tidspunktet. Jeg kunne ta ferdig boksen hvis jeg ville, men det var ikke noe poeng egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 19. oktober 2010 #590 Del Skrevet 19. oktober 2010 Å så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #591 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg spurte da jeg var på UL 12+3, og fikk beskjed om at det ikke var vits i å fortsette, siden ryggmargen for lengst var lukket på det tidspunktet. Jeg kunne ta ferdig boksen hvis jeg ville, men det var ikke noe poeng egentlig. Ok.. jeg har fire tabletter igjen på det ene brettet.. tenker jeg spiser dem så jeg får kastet det! I dag fikk jeg gravid-arbeidsbukse! begynt å stramme litt den jeg har nå... nå har Mannen og jeg spist deilig biffmiddag (i dag også... nå er jeg klar for fisk...) skal slappe av i en halvtimes tid før jeg skal ut og skifte til vinterdekk..! det er kaldt om morgenen, og den korteste veien til jobb er risikabel nå... men det er deilig med høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 19. oktober 2010 Vi har vært kjempeflinke i dag! Skiftet over til vinterdekk på hver vår bil! deilig å være ferdig med det! er glatt morgen og kveld nå....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2010 #593 Del Skrevet 19. oktober 2010 Skal du legge ut magebildet? :jepp: Så flinke dere har vært som har fått skifta hjul på bilene! (Trafikklærermannen min er litt nazi på at man som regel skifter hjul, og ikke dekk... ) Det er skummelt med den perioden når man ikke vet om det plutselig er glatt i en sving eller et skyggeparti, så det er like greit at bilen er godt "skodd"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 20. oktober 2010 Skal du legge ut magebildet? :jepp: Så flinke dere har vært som har fått skifta hjul på bilene! (Trafikklærermannen min er litt nazi på at man som regel skifter hjul, og ikke dekk... ) Det er skummelt med den perioden når man ikke vet om det plutselig er glatt i en sving eller et skyggeparti, så det er like greit at bilen er godt "skodd"! Føler meg tryggere om morgenen nå! Bråker en del med disse dekkene... men men! må vel få installert gravid-beltet i bilen snart også tenker jeg... Vet ikke om jeg skal legge ut bilde, mulig jeg bare er oppblåst :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 21. oktober 2010 I dag har jeg FRIIIII! Mannen og jeg skal tømme boden i dag, søpla here we come.. Vi skal også prøve å finne oss vinterjakker også. Masse rim ute på bakken! Blir mye vasking i dag, deilig å få det rent igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 22. oktober 2010 ah, deilig avslappende morgen! rent og pent i huset har julemorgenfølelse hvitt og koselig ute!! måtte endre på tickeren her, ul-legen sa jeg var 12+2 på mandag. så det stemte ikke helt med tickeren! 13 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2010 #597 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du tar innpå meg! Hadde vært vittig om vi fikk barn samme dag! Kos deg med julefølelsen, så lenge den varer. Hører rykter om at dere skal få mildvær igjen, heldiggrisene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 22. oktober 2010 Du tar innpå meg! Hadde vært vittig om vi fikk barn samme dag! Kos deg med julefølelsen, så lenge den varer. Hører rykter om at dere skal få mildvær igjen, heldiggrisene! vi kan jo faktisk ende opp ganske så likt vil ikke ha mildvær, jeg syns det er så koselig med snø! rent og pent ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #599 Del Skrevet 24. oktober 2010 Deilig avslappende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 25. oktober 2010 Da var jeg klar for ei ny arbeidsuke! I morgen har jeg fri! Både Mannen og jeg skal til tannlegen.... Han gruer seg mer enn meg.. Har aldri hatt hull i tennene, og har jaggu meg ikke tenkt å få det nå Greit med automatisk innkalling, så får en sjekket ut tennene jevnlig! Tenk at det bare er to mnd til jul.... Nå har vi plass til gjester ved spisebordet! Vi kjøpte et skikkelig fint Bombay spisebord med 8 stoler i går!!! Svært!! Nå blir vi 4 stk personer og 2 hunder mindre enn planlagt i jula, så da får alle plass rundt bordet Ha en fiiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå