Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

endret tickeren min nå slik at den stemmer med norsk beregning :) dvs at jeg trekte av 2 dager på utenlandsk utregning :)

I morgen er jeg 10 uker på vei!!

snart tør jeg å juble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danse: :danse: :danse: for 10 uker!!

Er formen fin?

takk!! :) formen er veldig fin!

dessverre er jeg veldig godtesyk, og gir etter.. må ta meg selv i nakken her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Godtesugen er du ikke alene om! :flau:

Men jeg har lært at det er viktig å være konsekvent når man handler. Fylle opp kurven med frukt og sunnere mat, og overbevise seg selv om at jeg kommer til å ha myyye mer lyst på det når man kommer hjem. :ler:

Funker forsåvidt å kjøpe juice også, det er søtt jeg er sugen på nå i høstmørket!

Jeg kjøpte to liter grapefruktjuice. :ler: To fluer i en smekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtesugen er du ikke alene om! :flau:

Men jeg har lært at det er viktig å være konsekvent når man handler. Fylle opp kurven med frukt og sunnere mat, og overbevise seg selv om at jeg kommer til å ha myyye mer lyst på det når man kommer hjem. :ler:

Funker forsåvidt å kjøpe juice også, det er søtt jeg er sugen på nå i høstmørket!

Jeg kjøpte to liter grapefruktjuice. :ler: To fluer i en smekk!

Det har du helt rett i! nå har vi vært uten kjøkken i over to uker... levd på micromat og junk.. i tillegg ble varene i en matbutikk her solgt ut for halv pris så jeg kjøpte inn en del godteri.. :(

Men neste handletur SKAL jeg kjøpe frukt! kjøpte pærer i går, forsvant på et blunk og smakte himmelsk! fra nå av skal jeg være streng :)

grapefruktjuice... er det noe godt da? kanskje en skulle prøvd det... appelsinjuice og eplejuice er for surt for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grapefruktjuice for bedre eggløsningsslim.. :sjenert:

:skaal:

aha! nå er det straks el hos deg også! krysser fingrene for dere! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser masse, masse druer for tida jeg. Sikkert ikke det beste for helsa det heller, men jeg innbiller meg at det er bedre enn å stappe magen full av sjokolade! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg ei gulrot! :) og vann!

var på sykehuset og hilste på den lille nevøen min :)

Helledussen så nydelig han er!!!

mor var veldig sliten.. sovet 5 timer de siste 2 døgnene!

litt startproblemer med amming, utålmodig liten gutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sannelig slitsomme ting vi frivillig begir oss ut på... :sjenert: Kan tenke det var stas å møte den lille nevøen din! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse tante Mokkon!!! :strix:

:klappe: for gulrot og vann. Men nå er det helg, så da er det lov å godte seg litt ekstra ;)

:hoppe: for 10 uker!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk den overgangen da! :dåne: Snart er vi der selv.. ;) Men etter hva jeg har hørt tar det ikke lange tida før det føles helt naturlig å være tre.. :rødme:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :)

nå har jeg spist deilig pizza og ser fotballkamp :)

vi har besøk med svigers også! koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har Mannen bestemt at vi skal selge den ene bilen... det er med tungt hjerte for han... men han trenger stasjonsvogna vi har til jobben, og sportsbilen jeg kjører i er alt for liten til å frakte baby+vogn.. er ikke bakdører heller og mini-baksete... hmmm

ikke noe særlig, men må til.. så nå er vi på leting etter stasjonsvogn nr 2! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å kjøpe ny bil :jepp: Vi har en Opel Zafira, og jeg elsker den :rødme: Syns det er deilig at den er så høy, for da slipper jeg å bøye meg sånn når jeg skal ta han ut og inn av bilen :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen kl 13.15 har jeg time hos fastlegen min...

Skal få ordnet helsekort for gravide.. antar de sjekker blodverdiene osv?

Kanskje jeg skulle veid meg? jeg pleier å veie meg når jeg har veldig lite på her hjemme... der borte tar du ikke av skoene engang... har ikke veid meg på evigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veid meg hos legen begge gangene, og bare konstatert at vekta der er annerledes enn den hjemme. Så lenge du gjør det samme sted hver gang burde det ikke ha noe å si.. :vetikke:

Lykke til hos legen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig greit hos legen :)

Tok blodprøve og urinprøve. legen sjekket blodtrykket.

Skal tilbake 11/12. er visst sånn at man skal til legen en gang i mnd.. veide meg også. har gått ned 1,5kg siden i sommer...

tenker ikke særlig på det, nåla kommer til å peke opp tidsnok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i måneden? Det var da voldsomt.. Det har ikke jeg hørt noe om! ;) Så kjekt med lavere "startvekt". Min har bare gått oppover den.. :sukk:

Håper alt går bra i dag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...