Mokkon83 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #501 Del Skrevet 16. september 2010 CV på diskett faktisk! Hvilket århundre lever du i? Neida! jeg har ikke hatt bruk for cv`n siden 2006 og det er jo eeeeeeevigheter siden!!! Jeg fikk forresten jobben!!! får tilogmed ei uke fri før jeg begynner også tenker det bærer en tur til syden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 #502 Del Skrevet 16. september 2010 Gratulerer!! Når begynner du? Og, enda viktigere: kan jeg være med til syden? Send gjerne en pm med hvor du har fått jobb, forresten! Hvis du vil da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. september 2010 #503 Del Skrevet 16. september 2010 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 17. september 2010 #504 Del Skrevet 17. september 2010 Gratulerer, så flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. september 2010 Forfatter #505 Del Skrevet 17. september 2010 Gratulerer!! Når begynner du? Og, enda viktigere: kan jeg være med til syden? Send gjerne en pm med hvor du har fått jobb, forresten! Hvis du vil da... det er bare å slenge seg med! vi leter ettere tur rundt 29/30 sept aner ikke hvor vi skal! men er jo selvfølgelig høstferie da, så det blir nok ikke billig... sender en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2010 #506 Del Skrevet 17. september 2010 Å nei, ikke reis bort akkurat når jeg kommer hjem da!! Eller, dere skal selvfølgelig få lov, men det hadde vært koselig å treffe deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #507 Del Skrevet 18. september 2010 Å nei, ikke reis bort akkurat når jeg kommer hjem da!! Eller, dere skal selvfølgelig få lov, men det hadde vært koselig å treffe deg.. når kommer du ned da? vi har ikke bestilt reise enda, håper vi finner noe greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2010 #508 Del Skrevet 18. september 2010 Kommer på kvelden den 28., og blir ei drøy uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #509 Del Skrevet 18. september 2010 Kommer på kvelden den 28., og blir ei drøy uke.. da kan vi kanskje rekke å møtes jeg har siste dag på jobb den 29, så får vi se når vi reiser til varmere strøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. september 2010 Forfatter #510 Del Skrevet 18. september 2010 De to siste dagene har jeg hatt spor av blod på papiret.. brun utflod...er det vanlig tro? nå er det 1 uke til jeg er kommet like langt som før forrige sa! krysser fingrene for at alt går bra kommer nok ikke til å slappe ordentlig av før etter uke 12 og etter at jeg har fått gitt beskjed til den nye jobben.... nå er det kosekveld! vi ser "du har m@il" på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #511 Del Skrevet 19. september 2010 ah, det har vært ei deilig helg! feiring av mi søsters bursdag fredag, jobbing/filmkveld lørdag og kosedag i dag vi ser Bolt på tv! Mannen har lagd til eggerøre, nam!! har fått ryddet ut litt av kjøkkenskapet, vi skal begynne å tette igjen ei dør på kjøkkenet i morgen. bestille tapet må vi også få gjort neste helg kommer det nye kjøkkenet!! gleder oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. september 2010 Forfatter #512 Del Skrevet 19. september 2010 Det var kjempekos å være på kino! Leppene er såre etter all popcornet! kjøpte en svær en, var noen cm igjen da jeg var ferdig... har visst en grense allikevel filmen var kjempebra! elsker varg veum filmene!!! gleder meg allerede til neste! nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 #513 Del Skrevet 20. september 2010 Høres ut som dere har kost dere masse i helga! Hvordan ser den kommende uka ut for deg da? Mange planer og travle dager, eller blir det tid til litt hverdagskos også? Angående brun utflod.. Det er vel friskt blod som er farlig..? Denne gangen skal alt gå fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. september 2010 Forfatter #514 Del Skrevet 20. september 2010 Høres ut som dere har kost dere masse i helga! Hvordan ser den kommende uka ut for deg da? Mange planer og travle dager, eller blir det tid til litt hverdagskos også? Angående brun utflod.. Det er vel friskt blod som er farlig..? Denne gangen skal alt gå fint!! denne uka har jeg ikke de store planene! vi pusser opp kjøkkenet så er en del som skal tømmes og ordnes gleder meg så til det er ferdig! kjøkkenmontøren kommer mandag! vi håper på å få reiset opp på hytta til helga, passer bra ettersom vi blir uten kjøkken fom torsdag! blir nok take-away frem til da hva er planene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 #515 Del Skrevet 21. september 2010 Ååh, det er slitsomt å bo på en byggeplass på det viset! Men utrolig deilig når det blir ferdig da! Veldig greit å kunne rømme til hytta også da.. Jeg har ingen store planer for denne uka gitt.. Bare vanlige, kjedelige hverdagsting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #516 Del Skrevet 23. september 2010 I morgen er det helg!! vi reiser på hytta Kjøkkenmontørene kommer mandag,så vi skal bare slappe av og kose oss gulvet er ferdig, tapet skal på i morgen og taket skal males enten i morgen eller søndag har fått time hos fastlegen min onsdag i neste uke! ta blodprøver osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 #517 Del Skrevet 24. september 2010 Fredag! Har dere fått bestilt sydentur, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. september 2010 #518 Del Skrevet 24. september 2010 Kos dere på hytta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #519 Del Skrevet 26. september 2010 Fredag! Har dere fått bestilt sydentur, forresten? ikke enda! veldig dyrt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. september 2010 Forfatter #520 Del Skrevet 26. september 2010 det har vært ei deilig helg!! vi fikk gjort kjempemye på hytta! gleder oss allerede til neste gang nå er det så rent og pent atte! fikk besøk av min mor og hennes mann fra lørdag til søndag. kjempekoselig!!! litt småkjipt å komme hjem...alt fra kjøkkenet står i stua og kjøkkenet er tomt... kommer montører i morgen kikker desperat etter sydenturer,men det er jaggu meg så dyrt.... dumme høstferie... skoleungene har jo akkurat hatt sommerferie... mulig vi tar oss en roadtrip istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå