Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

CV på diskett faktisk! Hvilket århundre lever du i? :tunge1: Neida! :fnise:

:hoho:

jeg har ikke hatt bruk for cv`n siden 2006 og det er jo eeeeeeevigheter siden!!! :):tunge1:

Jeg fikk forresten jobben!!! får tilogmed ei uke fri før jeg begynner også :) tenker det bærer en tur til syden da :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Når begynner du? Og, enda viktigere: kan jeg være med til syden? :nigo: Send gjerne en pm med hvor du har fått jobb, forresten! Hvis du vil da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Når begynner du? Og, enda viktigere: kan jeg være med til syden? :nigo: Send gjerne en pm med hvor du har fått jobb, forresten! Hvis du vil da... ;)

det er bare å slenge seg med! :) vi leter ettere tur rundt 29/30 sept :) aner ikke hvor vi skal! men er jo selvfølgelig høstferie da, så det blir nok ikke billig...

sender en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, ikke reis bort akkurat når jeg kommer hjem da!! :riste:

Eller, dere skal selvfølgelig få lov, men det hadde vært koselig å treffe deg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, ikke reis bort akkurat når jeg kommer hjem da!! :riste:

Eller, dere skal selvfølgelig få lov, men det hadde vært koselig å treffe deg.. :ler:

når kommer du ned da? :) vi har ikke bestilt reise enda, håper vi finner noe greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer på kvelden den 28., og blir ei drøy uke.. :)

da kan vi kanskje rekke å møtes :) jeg har siste dag på jobb den 29, så får vi se når vi reiser til varmere strøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste dagene har jeg hatt spor av blod på papiret.. brun utflod...er det vanlig tro?

nå er det 1 uke til jeg er kommet like langt som før forrige sa!

krysser fingrene for at alt går bra :)

kommer nok ikke til å slappe ordentlig av før etter uke 12 og etter at jeg har fått gitt beskjed til den nye jobben....

nå er det kosekveld! vi ser "du har m@il" på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, det har vært ei deilig helg! :)

feiring av mi søsters bursdag fredag, jobbing/filmkveld lørdag og kosedag i dag :) vi ser Bolt på tv! Mannen har lagd til eggerøre, nam!!

har fått ryddet ut litt av kjøkkenskapet, vi skal begynne å tette igjen ei dør på kjøkkenet i morgen. bestille tapet må vi også få gjort :) neste helg kommer det nye kjøkkenet!! gleder oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempekos å være på kino! :)

Leppene er såre etter all popcornet! kjøpte en svær en, var noen cm igjen da jeg var ferdig... har visst en grense allikevel :fnise:

filmen var kjempebra! elsker varg veum filmene!!! gleder meg allerede til neste!

nå er det natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har kost dere masse i helga! :jepp: Hvordan ser den kommende uka ut for deg da? Mange planer og travle dager, eller blir det tid til litt hverdagskos også? :)

Angående brun utflod.. Det er vel friskt blod som er farlig..? Denne gangen skal alt gå fint!! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere har kost dere masse i helga! :jepp: Hvordan ser den kommende uka ut for deg da? Mange planer og travle dager, eller blir det tid til litt hverdagskos også? :)

Angående brun utflod.. Det er vel friskt blod som er farlig..? Denne gangen skal alt gå fint!! :Nikke:

:klemmer:

denne uka har jeg ikke de store planene! vi pusser opp kjøkkenet så er en del som skal tømmes og ordnes :) gleder meg så til det er ferdig! kjøkkenmontøren kommer mandag! vi håper på å få reiset opp på hytta til helga, passer bra ettersom vi blir uten kjøkken fom torsdag! blir nok take-away frem til da :ler:

hva er planene dine da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det er slitsomt å bo på en byggeplass på det viset! Men utrolig deilig når det blir ferdig da! :jepp: Veldig greit å kunne rømme til hytta også da.. ;)

Jeg har ingen store planer for denne uka gitt.. Bare vanlige, kjedelige hverdagsting.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det helg!! :) vi reiser på hytta :)

Kjøkkenmontørene kommer mandag,så vi skal bare slappe av og kose oss :)

gulvet er ferdig, tapet skal på i morgen og taket skal males enten i morgen eller søndag :)

har fått time hos fastlegen min onsdag i neste uke!

ta blodprøver osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det har vært ei deilig helg!! :)

vi fikk gjort kjempemye på hytta! gleder oss allerede til neste gang :) nå er det så rent og pent atte!

fikk besøk av min mor og hennes mann fra lørdag til søndag. kjempekoselig!!!

litt småkjipt å komme hjem...alt fra kjøkkenet står i stua og kjøkkenet er tomt... kommer montører i morgen :)

kikker desperat etter sydenturer,men det er jaggu meg så dyrt.... dumme høstferie... skoleungene har jo akkurat hatt sommerferie... :(

mulig vi tar oss en roadtrip istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...