Archee Skrevet 27. august 2010 #421 Del Skrevet 27. august 2010 For en snill sjef! Får håpe det med jobbsituasjonen endelig ordner seg da Tenk at Mokkon83 endelig har et lite nurk i magen igjen... :rødme: Det var en fin start på helgen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 27. august 2010 ååååå, Mannen var så søt da han kom hjem isted!! Han hadde med en langstilket rød rose til meg, og en kjempeherlig liten bamse til den i magen! Alt føles så mye bedre Vi har fortalt det til foreldrene våre også, alle sammen ble kjempeglade!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. august 2010 #423 Del Skrevet 27. august 2010 Hurra!!! Så bra at du fikk til til igjen, og så raskt!! Stooooor rose fra meg også og en Det med jobben ordner seg vel..? Unasett viktigst med familien, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #424 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hurra!!! Så bra at du fikk til til igjen, og så raskt!! Stooooor rose fra meg også og en Det med jobben ordner seg vel..? Unasett viktigst med familien, ja! tror vi er megafruktbare!! Men var veldig greit med babycompen, hvis ikke er det ikke sikkert at hadde klaffet med el... nå skal den få ligge ei stund, så skal den brukes som prevensjon når den tid kommer masse tilbake Endret 27. august 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #425 Del Skrevet 28. august 2010 Fri i dag! Nå skal jeg få gjort litt forefallent! Fikk et bilde av Mannen når han var liten som jeg skal kopiere Ser ut som en engel på det bildet... helt hvitt hår som er litt langt, nydelig :rødme: Skal også sjekke om noen bilder som jeg har bestilt til papirbilder har kommet nede i byen! bestilte for 4 dager siden, ventet på en mail med bekreftelse på at de er ferdige.. Men tror jeg spør innom der! Har også fått lagd et album på nettet med bilder fra turen hjem til mamma. Tenkte gi henne det i bursdagsgave i september Hadde vært deilig med kinamat nå! Synd Mazilla ikke er her! syns Mazzi og han godeste bare skal flytte ned med èn eneste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. august 2010 Forfatter #426 Del Skrevet 28. august 2010 Der har jeg bestilt gardiner til hytta! wilma gardiner mellomblå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 29. august 2010 Deilig med søndag Mannen har reist avgårde en tur, så jeg koser meg alene hjemme Skal få flyttet alt som er i fryseskapet i kjelleren til fryseren i garasjen. Fryseskapet må avrimes.. En viss herremann som ikke lukket det ordentlig da han var der sist... Ellers så skal vi prøve oss på å lage strutsefilet til middag i dag! Prøvd å snoke meg frem til noen forslag.. Blir vel å steke i panna og så i ovnen etterpå.. Tror vi har noe champignon og rødløk i kjøleskapet.. Sausen må lages fra bunnen av ettersom jeg antar bearnaise ikke er noe særlig.. (i dag er det småkjipt med glutenallergi..) tenker vi tar råstekte potetbåter til Nå er det bare å hive seg rundt her! Har allerede fått slengt på litt blomsterjord på noen slitne inneplanter, vasket grillen før den skal stues vekk og ristet alle mattene Nå er det fryseren som skal til tas... Ha en herlig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2010 #428 Del Skrevet 29. august 2010 Kinamat sier du? Jeg hadde vært med med én gang! Struts, hmm.. Skeptisk! Du må fortelle hvordan det ble! Hvordan i alle dager har dere fått tak i det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #429 Del Skrevet 29. august 2010 Kinamat sier du? Jeg hadde vært med med én gang! Struts, hmm.. Skeptisk! Du må fortelle hvordan det ble! Hvordan i alle dager har dere fått tak i det forresten? Det kommer flere kinamat-tilbud Når skal du hit igjen? Strutsen ble veldig god! Men jeg lagde litt kjedelig tilbehør.. De råstekte potetene ble litt for tørre.. Soppsausen ble en soppsuppe.. (noe Mannen ble overlykkelig for, så det blir suppe til kvelds ) Strutsen smakte en blanding av okse og vilt kjøpt på stenes kjøtt & livs på svenskegrensa. Vi kjøpte faktisk kenguru, villsvin, hest og alligator også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2010 #430 Del Skrevet 29. august 2010 Jøss, så mye rart! Spennende! Vi skal faktisk sørover fra torsdag kveld til søndag, men det spørs om det blir særlig mye "fritid" da, bortsett fra fredag formiddag. Ellers vurderer jeg å ta en tur hjem alene om en måneds tid, for å fortelle den store nyheten til familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 29. august 2010 #431 Del Skrevet 29. august 2010 Hurra for spire i magen Mokkon83! :rødme: Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #432 Del Skrevet 29. august 2010 Jøss, så mye rart! Spennende! Vi skal faktisk sørover fra torsdag kveld til søndag, men det spørs om det blir særlig mye "fritid" da, bortsett fra fredag formiddag. Ellers vurderer jeg å ta en tur hjem alene om en måneds tid, for å fortelle den store nyheten til familien! Bare å si fra om du har lyst til å treffes da alltid klar for kinamat :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. august 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 29. august 2010 Hurra for spire i magen Mokkon83! :rødme: Så herlig! Takk takk Vi er tydeligvis veldig fruktbare her i gården :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 30. august 2010 Da var det klart for ei nye uke igjen... Onsdag i neste uke får jeg vite jobbskjebnen min (og alle andre som jobber samme sted) sover dårlig om nettene... får gjøre det beste man kan til kroken er igjen på døra! de sier det ikke er noe poeng å piske død hest, men jeg skal i det minste gå ned med stil og arbeidsæren i behold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. august 2010 #435 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor holder de dere på pinebenken så lenge? Det var dårlig gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 30. august 2010 Forfatter #436 Del Skrevet 30. august 2010 Hvorfor holder de dere på pinebenken så lenge? Det var dårlig gjort.. aner ikke... men tror nok at nå som driften blir lagt om så trenger de flere folk også. så jeg mener at vi som er ansatte automatisk blir overført... de som vil da... det jeg venter på er hvilke arbeidstider/lønn jeg vil få om jeg blir med videre.. har lederlønn nå, og det spørs hvor mye jeg har mulighet til å gå ned... fordi lønna blir mindre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. august 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 31. august 2010 Da har jeg akkurat kommet hjem fra dyrlegen... Stakkars hunden vår Han har en dyp hudinfeksjon... skal gå på antibiotika i 20 dager... 1300kr Men, har man hund så koster det. Så lenge han blir bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #438 Del Skrevet 1. september 2010 Fri i morgen!! Mannen har bedt meg med på kino vi skal se den nye varg veum filmen på fredag Kinopopcorn og underholdning!! Mmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. september 2010 Forfatter #439 Del Skrevet 1. september 2010 Tenker vi reiser opp på hytta få vasket og shinet litt henge opp de nye gardinene jeg bestilte fra ellos ellers så har jeg begynt sånn smått å bestille papirbilder via elitefoto.no Er så mye koseligere å kikke i album når folk er på besøk enn på dataen. og da får de bare se de bildene en vil de skal se også blir jo gjerne tatt maaange bilder ettersom det er digitalt.. Mannen og jeg har vært og gått en herlig tur med bikkja, og vært og sett på en båt han er ute og prøver den nå, hente han om noen strakser De som selger den har to barn og en hund, og det har vært en ypperlig båt for dem. litt mindre enn det vi hadde tenkt, men uhyre praktisk! Mannen klarte jo å si at vi har en hund og at vi venter barn... gjett om han kikka på magen.. godt han ikke spurte når den kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2010 #440 Del Skrevet 1. september 2010 Har dere hytte også? Skal si dere er etablerte! Jeg bestilte papirbilder for halvannet år siden, men har ikke fått limt inn mer enn noen ganske få enda.. Tanken var god, men gjennomføringsevnen var det verre med! Kanskje jeg blir inspirert hvis du setter i gang! Det er jo egentlig kjempekoselig med et ordentlig album! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå