Mokkon83 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #401 Del Skrevet 20. august 2010 Har dere planer i helga, så du får kobla av og tenkt på noe annet? Kjipt med ventetid når dagene snegler seg avgårde... Ha en fin dag på jobben! vi skal på hyttetur med svigers etter at jeg er ferdig på jobb i morgen blir deilig å komme seg bort litt! endelig får vi brukt sekken som vi fikk kjemperimelig på politiets hittegodsauksjon! er visst masse blåbær der borte, så vi skal kose oss moro å ta med hunden også, Mannen sier at han skal få leke villhund skal ta med brus og alkoholfri cider har ikke lyst til å drikke alkohol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 21. august 2010 da er vi klar for hyttetur!! tok en test på morgenurinen, men ble visst noe feil.. kom et rart ikon i den.. får bare vente og se GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #403 Del Skrevet 22. august 2010 klarte ikke å vente,så jeg tok en test i går kveld.. Ikke gravid sto det i displayet.. men det er jo tre dager til ikm.. føler meg litt gravid i kroppen.. håper på positiv test til onsdag eller torsdag kastet bort over 300kr i tester i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. august 2010 #404 Del Skrevet 23. august 2010 Oj... 300 er sure penger.. Jeg skal prøve å slutte å teste før IKM. Da sparer jeg meg selv for både penger og skuffelser. Har sikkert svidd av en tusenlapp hittil på tester. Ikke blitt noe mer av den grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #405 Del Skrevet 24. august 2010 Oj... 300 er sure penger.. Jeg skal prøve å slutte å teste før IKM. Da sparer jeg meg selv for både penger og skuffelser. Har sikkert svidd av en tusenlapp hittil på tester. Ikke blitt noe mer av den grunn.. Spesielt sur når en ødelegger den ene testen.. tror det kom på for mye urin.. :oppgitt: Nå har jeg bestemt meg for å vente til fredag! ikm er i morgen.. har tanta ikke kommet til da så tester jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2010 #406 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg ødela også en test en gang, og etter det har jeg alltid brukt et beger istedet for å tisse rett på pinnen.. Så flink du er hvis du klarer å vente til fredag, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg ødela også en test en gang, og etter det har jeg alltid brukt et beger istedet for å tisse rett på pinnen.. Så flink du er hvis du klarer å vente til fredag, forresten! vel, vi får nå se hvor flink jeg er.. håper jeg klarer å holde meg men jeg føler at det er tante rød på gang her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. august 2010 #408 Del Skrevet 25. august 2010 Har tanta kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 25. august 2010 Tanta har ikke kommet enda.. Men føler at den er like rundt hjørnet... Har kjøpt inn en test tilfelle den ikke har kommet til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 25. august 2010 #410 Del Skrevet 25. august 2010 X'er fingrene for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. august 2010 Forfatter #411 Del Skrevet 26. august 2010 Ikke kommet enda.. MEN.... Har skjedd til med jobbsituasjonen min som gjør at en graviditet passer utrolig dårlig Så nå krysser jeg fingrene for at tanta kommer.. Huff, at ting kan snus på hodet i løpet av noen dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2010 #412 Del Skrevet 26. august 2010 Å? Er babyplanene utsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) I dag tok det jammen meg lang tid å komme inn her... Tok en graviditets-test i går kveld, og jeg er gravid igjen! Blandede følelser etter som jobbsituasjonen min er som det er.. akkurat nå kunne det ikke passet dårligere Passer vel egentlig aldri å få barn, men dette er jo helt ekstremt Ikke samme reaksjon på Mannen heller.. Vi får bare ta det som det kommer, så synker det nok inn! Har gått med mensmurringer noen dager nå, har vel egentlig følt på meg hvordan det var fatt... men ettersom jeg hadde en negativ test lørdag så begynte jeg å tro at det var tanta som var i anmarsj.. Endret 27. august 2010 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 27. august 2010 #414 Del Skrevet 27. august 2010 GRATULERER MOKKON83!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. august 2010 #415 Del Skrevet 27. august 2010 Gratulerer så masse Også får vi bare krysse fingrene for at jobbsituasjonen din ordner seg Uansett, for en fantastisk nyhet!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2010 #416 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Oi, ser man det.. Eh, gratulerer? Jo, jeg velger å bli glad på dine vegne jeg! Jobbsituasjonen kan jo ordne seg helt fint i løpet av ni måneder! Dessuten, nå kan vi bli trillebuddies! Da blir vi "de to kg-damene som ble gravide på dårligst mulig tidspunkt.. Håper det ordner seg med jobbsituasjonen og at alt går bra, sånn at dere klarer å glede dere over ventetida! Endret 27. august 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. august 2010 #417 Del Skrevet 27. august 2010 Åååå, gratulerer!! Kjedelig at det klaffet på et dårlig tidspunkt, men jobbsituasjonen er vel kanskje noe som kan løse seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 27. august 2010 Oi, ser man det.. Eh, gratulerer? Jo, jeg velger å bli glad på dine vegne jeg! Jobbsituasjonen kan jo ordne seg helt fint i løpet av ni måneder! Dessuten, nå kan vi bli trillebuddies! Da blir vi "de to kg-damene som ble gravide på dårligst mulig tidspunkt.. Håper det ordner seg med jobbsituasjonen og at alt går bra, sånn at dere klarer å glede dere over ventetida! tusen takk for sms også ja, nå ser det ut som om vi blir trillebuddies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. august 2010 Forfatter #419 Del Skrevet 27. august 2010 GRATULERER MOKKON83!!! Tusen takk, Archee! Det føles faktisk litt bedre i dag, når dere er så glade på mine vegne Tenker på de som sliter så med å få, og får litt dårlig samvittighet! Gratulerer så masse Også får vi bare krysse fingrene for at jobbsituasjonen din ordner seg Uansett, for en fantastisk nyhet!!!! Takk! Håper det ordner seg! klatre på karrierestigen kan man jo gjøre senere også Åååå, gratulerer!! Kjedelig at det klaffet på et dårlig tidspunkt, men jobbsituasjonen er vel kanskje noe som kan løse seg? Takk!! Har jo sittet og lest i boka di og ønsket at det var meg.. jaggu meg rart hvordan ting kan forandre seg så drastisk etter et ekstraordinært møte på jobb... Men SKAL glede meg over dette! Hjelper iallefall veldig å kunne skrive med noen om det her! Har lært av SA som jeg hadde for noen mnd siden at jeg skal vente litt med å si det til noen... iallefall til andre enn foreldre.. Sjefen min var faktisk den som fikk vite det først, utenom Mannen.. det brast ut av meg i dag, og etter den pratet så føles alt mye bedre! Familie er det viktigste i livet som han sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 27. august 2010 #420 Del Skrevet 27. august 2010 Så godt å høre at du begynner å glede deg litt Det er virkelig fantastisk med et lite nurk Mye jobb, men masse glede også! De er så små og skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå