Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Mokkon83

Anbefalte innlegg

:fnise:

Godt det var ok å begynne på jobb igjen da.. Mange på jobben hos oss også som hadde første dag etter ferien i dag, og det var ganske tungt for endel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå, sitter her med en skikkelig gledesfølelse i meg!!

Mazilla skal ha en minimazzi!! :):strix:

her skjer det også litt, babycompen lyste på alle tre lysene i rekkefølge! det betyr mistanke om graviditet :)

så jeg får vente i spenning! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjen i bruksanvisningen, det betyr at samleie klaffet samtidig som EL... :) blinker etter hverandre, men om den begynner å blinke samtidig DA er det mistanke :ler: når de står i ro samtidig er graviditet bekreftet.. Så da er det bare å vente :)

håper jeg hadde funnet det ut før helga, da skal vi på hyttetur med svigers. de er ganske glad i en fest, så må se an.. litt vanskelig å la være å drikke med dem og ikke fortelle noe om graviditet..

har lyst til å vente med å si noe denne gangen ettersom vi mistet sist..

nå er det tid for å handle mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles blinking etter hverandre på babycompen.. vet ikke hvor lang tid det tar før den merker om jeg er gravid eller ei!

hadde stikkinger i underlivet på søndag.. og var litt små-øm i går. veldig trøtt (men det er jeg veldig ofte :ler: )

tenker å teste lørdags morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt tid til å tenke på hvilken film du kunne hatt lyst til å se? :)

har veldig lyst til å se shrek 3 , men den begynner kl 17.. blir litt kort tid..

men the karate kid går kl 20.45, lyst til å se den? :)

kjenner allerede smaken av kino-popcorn!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg sikkert være med på! :jepp: Vi må kanskje bestille på forhånd da? Jeg kan godt kjøpe billetter, og så bare få igjen av deg når vi møtes? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg sikkert være med på! :jepp: Vi må kanskje bestille på forhånd da? Jeg kan godt kjøpe billetter, og så bare få igjen av deg når vi møtes? :vetikke:

Da blir det karate kid klokka 20.45 :) tror ikke vi trenger forhåndsbestille..? var inne på billettsalget der, og det var visst bare reservert 5 seter.. :)

skal jeg plukke deg opp der jeg satt deg av sist? kl 20.15? så rekker vi kjøpe snop og popcorn!! Glede Gledesen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, da trenger vi nok ikke å kjøpe på forhånd! :ler: Jeg har bil selv, og skal muligens litt rundt omkring nå først, så jeg kan bare møte deg ved kinoen sånn kvart over-ti på halv! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarte ikke vente :(

tok en test nå, kun èn lusen strek... bah.. :sinna:

men er fremdeles ei uke igjen til anbefalt testing, så jeg får vente til lørdag! og ta en ny evt på mandag :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, da trenger vi nok ikke å kjøpe på forhånd! :ler: Jeg har bil selv, og skal muligens litt rundt omkring nå først, så jeg kan bare møte deg ved kinoen sånn kvart over-ti på halv! :Nikke:

flotte greier! :) jeg har med mobilapparatet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett Karate Kid med Mazilla :)

Den var veldig bra, Jaden Smith er jo den skjønne guttungen da!!

Men veldig lang... Mazzi gjespet og jeg tørket tårer.. :hoho:

Men popcornet fikk bein å gå på! Ikke plass til kveldsmat her i gården i kveld...

Stoppet innom for å hente Mannen som sitter i baren hos en kamerat.. Jeg kjørte hjem igjen alene.. :ler:

han ville gjerne bli noen timer til! noen goder med å jobbe hjemmefra er det ja...

selv har jeg fri i morgen!!! :hoppe:

de ville at jeg skulle sette meg ned der oppe.. men orker ikke det i kveld! deilig å være hjemme alene også :)

Bare meg og koseweileren som er hjemme :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aaaah, deilig å ha fri!! :)

hentet Mannen hos kameraten kl 01, greit å ha han trygt i hus :) vil ikke at han skal snuble hjemover på den slitne foten sin :)

ellers så er jeg litt rar i underlivet.. merket det godt etter hyrdestunden isted :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, jeg er så speeent! :)

skal nok litt til at det klaffer på første forsøk igjen som det gjorde forrige gang.. men føler meg litt rar der nede..

kan være innbilninger..

ifølge babycompen blir termindato 7 mai og størst sjanse for ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det en ny dag! :)

blir deilig å ta helg i morgen! eneste som er dumt er at jeg ikke kan teste før onsdag..

men begynner å tenke at det ikke har klaffet.. merker ingenting på kroppen lengre.. ømheten i underlivet er borte og har ellers ingen symptomer..

tenker også at det er jo helt sykt om det skulle skje igjen på første forsøk :)

er ikke annet å gjøre enn å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere planer i helga, så du får kobla av og tenkt på noe annet? Kjipt med ventetid når dagene snegler seg avgårde... :sukk: Ha en fin dag på jobben! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...