Mokkon83 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #941 Del Skrevet 21. mars 2011 Er det lov å starte tippinga? Tipper på 12. mai. Bare å tippe i vei! Håper hun kommer før termindato... Men det er vel noe alle håper på tenker jeg!! Men kjenner det utrolig godt veldig langt nede når hun rører på seg nå... blir spennende å høre hvordan hun ligger når jeg skal til jordmor torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #942 Del Skrevet 21. mars 2011 Da har jeg vært på barnesikring i bil foredrag gjennom sv.kurset Nyttig info, skal opp på barnas hus og få sjekket at setet er korrekt montert en dag! ble ikke trening på meg i dag heller... har press rett over skambeinet.. avogtil så kjennes det ut som ungen skal dette ut hun er veldig aktiv for tiden gleder meg til jordmortimen torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #943 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg tipper 3.mai jeg, fin dato det Lykke til hos JM på tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #944 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg tipper 3.mai jeg, fin dato det Lykke til hos JM på tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #945 Del Skrevet 22. mars 2011 Var innom barnas hus etter jobb i dag, fikk montert barnesetet sånn som det skal være! Syntes det var litt løst før... Nå er det helt klart til lillemor Har time hos legen kl 13.00, forlenget sykemelding.. håper jeg holder ut frem til 14 april! Siste dagen på jobb Gleder meg faktisk veldig til det!!! Merker jeg er sliten for tiden, mye aktivitet på lillemor... Og er ømt, til tider smertefullt... føles til tider som om ungen skal falle ut nei, jeg får dra meg avgårde...! Skiftet fastlege i morges skulle sjekke selvangivelsen, men den var ikke lagt ut enda.. og nå er sidene nede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #946 Del Skrevet 22. mars 2011 hun turnuslegen jeg var hos var utrolig koselig!! hvor ender de opp alle disse hyggelige turnuslegene?? ikke på legekontoret jeg bor ved iallefall....! hun ville kjenne på magen og høre på hjertelyden lillemor ligger fremdeles med hodet ned! spent på når hodet fester seg! hjertelyden var akkurat som den skal være, og hun syntes jeg så flott ut fikk bestilt time om to uker for å ta den siste rhesus neg. blodprøven... spurte hun i skranken om alt var ok, hadde jo ikke hørt noe så jeg regnet med det var det. men ville høre fordet.. da sa hun at om jeg følte meg trøtt og slapp så var det fordi jerninnholdet var under normalen... takk, kjære lege for at du bryr deg om å si fra...! nå skal jeg prøve å få i meg mer jern så jeg får mer overskudd! godt hun i skranken nevnte det iallefall i morgen har jeg friiii! og skal skjemme meg selv bort litt! fyller 28 år i morgen, begynner jammen meg å bli gammel her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 #947 Del Skrevet 22. mars 2011 Ooh, bursdag på gang! Pleier ikke legen din å kjenne på magen og høre på hjertelyden? Det gjør jeg på hver kontroll, enten det er hos legen eller hos jordmor. Fikk du forlenga sykemeldinga forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #948 Del Skrevet 22. mars 2011 Ooh, bursdag på gang! Pleier ikke legen din å kjenne på magen og høre på hjertelyden? Det gjør jeg på hver kontroll, enten det er hos legen eller hos jordmor. Fikk du forlenga sykemeldinga forresten? går til jordmoren på kontroll sist gang kjente hun hvordan babyen lå, men tidligere har hun bare målt magen og hørt på fosterlyd fikk forlenget sykemeldingen frem til siste dag før permisjon, 40% sykemelding. Fortalte om at det begynner bli ubehagelig nede ved skambeinet. hun sa at hvis det ble verre så ville hun sykemelde meg fullt.. vil prøve et par uker til på jobb, men så må jeg se det an... er tungt å stresse rundt der borte! men nå skal jeg heller jobbe 11-15, mer behagelige arbeidsoppgaver og ikke så mye tidspress nå er det bursdag på gang ja! fikk penger av Mannen til frisørtime det blir herlig! skal i barndåp neste helg (3 april) og til fotograf uka etter det, så må være fresh tenker jeg får tatt øyebrynene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 #949 Del Skrevet 23. mars 2011 :blåse: Gratulerer med dagen!! :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #950 Del Skrevet 23. mars 2011 :blåse: Gratulerer med dagen!! :blåse: Tusen takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #951 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg skal til frisøren i dag!! Gave fra Mannen Skal ta øyebrynene også! Gave fra Mamma og hennes mann Deilig med fri og bursdag samtidig Slapper av og koser meg frem til jeg skal til frisøren kl 11.30 Eller.... jeg har støvsuget, moppet over gulvet, ryddet på kjøkkenet og vasket verandadøra... OG satt på en maskin med tøy... I morgen begynner jeg på jobb kl 11 og er ferdig 15. sa fra at jeg ikke klarer stresset om morgenen. Håper det blir bedre nå, blir lenge å gå hjemme i 6-7 uker før babyen kommer... Men turnuslegen sa at hvis kynnerne og smertene nederst fortsetter så vil hun sykemelde meg helt... vi får bare se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 23. mars 2011 #952 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer med dagen Mokkon83!!! vi har visst bursdag samme dag vi! Håper dagen din blir superfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #953 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer med dagen Mokkon83!!! vi har visst bursdag samme dag vi! Håper dagen din blir superfin! takk for det!! GRATULERER TIL DEG OGSÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. mars 2011 #954 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen!! Håper du ble fornøyd hos frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. mars 2011 #955 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #956 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer så mye med dagen!! Håper du ble fornøyd hos frisøren Takk takk! Ble vel egentlig fornøyd...men disse hormonene de er grusomme...! Øyebrynene følte jeg ikke ble så fine som hun jeg pleier å gå hos... litt lite farge (selv om hun kjørte på med mer da jeg kikket første gangen...) synes formen var litt kjip også.. Ang hormoner så begynte jeg å tute litt... Først så spurte hun om jeg ville ha hårkur, klart en vil ha hårkur... men jeg har ikke så mye penger å bruke så jeg spurte hva det kostet... 200kr! (jeg har en hårkur i dusjen som jeg heller bruker da) Følte meg litt kjip og fattig... etterpå så spurte hun om hun skulle stusse håret... klart en vil det, men igjen måtte jeg spørre hvor mye det ville koste tilsammen for farging av kun etterveksten, øyebrynene og stuss... 1650kr...! jeg takket nei til klippen, fordi jeg hadde 1000kr i kontanter og 500kr på kontoen... følte meg bare så teit... og så på bursdagen og hun måtte jo tenke sitt... prøvde å holde fatningen,men det rente over i øynene.. gjett om jeg så fin ut etterpå.. måtte bruke en gammel foundation i dag fordi jeg er tom for den jeg egentlig bruker... den var for mørk og jeg fikk renner etter tårene...bah... godt jeg hadde store solbriller da jeg skulle ut derfra..! Alabama: tusen takk Ellers så har dette vært en fin bursdag! Har vært ute og kostet gårdsplassen her, Mannen kom med enda en gave (gro nylanders "mamma for første gang" ) og nå står han på kjøkkenet og lager villsvinstek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 #957 Del Skrevet 23. mars 2011 Uff, ikke bare-bare med disse hormonene (og pengene..) altså! Godt mannen tar vare på deg og varter deg opp litt! Det høres forresten ut som han er veldig flink til å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #958 Del Skrevet 23. mars 2011 Uff, ikke bare-bare med disse hormonene (og pengene..) altså! Godt mannen tar vare på deg og varter deg opp litt! Det høres forresten ut som han er veldig flink til å lage mat nei, det rant litt over der gitt... han er veldig flink til å lage mat, og han elsker å kokkelere når han selv har lyst vel og merke... så vi prøver å dele på det! imorgen skal jeg til jordmor!! fikk byttet timen til 9.30 istedet for 11.30 ettersom jeg skal på jobb fra 11-15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 #959 Del Skrevet 24. mars 2011 Ville bare tipse deg om denne Hvordan gikk det hos jordmor forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #960 Del Skrevet 24. mars 2011 Ville bare tipse deg om denne Hvordan gikk det hos jordmor forresten? takk takk! utrolig mye produkter der jeg ikke visste om!! moro! gikk veldig bra hos jordmoren i dag! lillemor ligger fremdeles i hodeleie, men ikke festet ligger langt nede selv om jeg er førstegangsfødende nå veier jeg 69,5kg! begynte på jerntabletter i dag! 3 kapsler om dagen... ellers så har jeg bestemt meg for å kaste inn årene på jobb... skal til legen mandag, og da blir jeg 100% sykemeldt! så da blir det tidligere permisjon på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå