Pupsilure Skrevet 22. februar 2011 #861 Del Skrevet 22. februar 2011 Hehe, det er forsent å angre nå :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #862 Del Skrevet 22. februar 2011 Hehe, det er forsent å angre nå :gjeiper: ja.... på en måte så vil jeg at tida skal gå kjempefort så jeg får henne hjem og kan starte på det nye livet, men på en annen måte så er et greit at det er litt tid igjen fordi jeg gruer meg til smertene.. Dessuten så er det så mye som skulle vært klart... Snøen skal helst forsvinne også Er sikkert 140cm snø på verandaen... litt lei av vinteren..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #863 Del Skrevet 22. februar 2011 I morgen har jeg friiiii Mål for dagen er å klatte på et strøk maling i gangen og vaske badene Mannen skal reise på hyttetur med noen kamerater om tre uker. Reiser torsdag og er tilbake søndag. Da tenkte jeg at jeg skulle få gjort noe Pleier å gjøre litt smågale ting når han reiser bort så mange dager En gang malte jeg veggene i kjellernedgangen og en annen gang kjøkkenet Denne gangen har enten lyst til å male bjelken i stua hvit (bærebjelke som er vanlig "furuaktigfarge" på) eller male yttergangen... Men om jeg skal ta yttergangen så må vel lister og sånt av? eller? Er det sånn at gulvlistene burde ha samme farge som veggene og taklistene samme som taket? Er så lei av trefargen i den lille ukoselige gangen vår... Trengs en skikkelig opprydding, en skulle ikke tro at vi bare er to mennesker med alle jakkene og skoene som står der... Gleder meg enormt til helga også! Jobber til 12, så skal Mannen og jeg til Ikea (handle inn seng til lillejenta) Han kjører hjem mens jeg kjører til mi søster. Blir koselig å overnatte der, så skal vi på badeland søndag Oss to og lillegutten hennes på 4mnd Gjett om tante skal ta med kamera da!! Vi har et som kan brukes under vann også, moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #864 Del Skrevet 23. februar 2011 30 uker!!! slitsomt å ha fri altså... nå har jeg vasket gulvene i stua, kjøkkenet, begge badene, gangen og trappa... hengt opp tøy, sette på en til maskin med tøy... nå tar jeg meg en pust i sofaen før jeg skal vaske vaskene og toalettene... etter det håper jeg å få malt et strøk i gangen... føler meg litt teit, men jeg håper Mannen har litt dårlig samvittighet der han ligger strak på sofaen mens han (snart) høygravide sliter rundt... jeg hadde ikke klart å ligge bare å se på noen holde på sånn.. men mannfolkene er vel annerledes skapt... han skal få slite senere når han ikke kan sette sine egne behov først lengre nå kunne jeg tenkt meg å gå på kafè og spise sjokoladekake... men det snør noe sinnsykt ute... tror jeg holder meg hjemme til vi skal på jordmorforedrag i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. februar 2011 #865 Del Skrevet 23. februar 2011 Lå han på sofaen og så på?? Nei vet du hva, sånn går det ikke an å behandle sin kone, gravid eller ei! Håper han våkner snart! Det har heldigvis han godeste gjort til en viss grad, ihvertfall nå som han ser at jeg ikke er like mobil lenger. Jeg har sagt rett til han at støvsuging er hans jobb fremover, så kan jeg heller gjøre andre ting, som f.eks å henge opp og brette tøy. Tror endel mannfolk trenger klare, avgrensa oppgaver (og noen som forteller dem når det må gjøres) for å ta i et tak! Hva skjer på jordmorforedrag? Er det en del av den "fødselsforberedelsespakka" du har kjøpt? Sjokoladekake.. Jeg var innom på kafeen da jeg var hjemme, men selvfølgelig var de utsolgt akkurat den dagen, så da ble det brødskive med ost og skinke istedet. Ok det, men ikke helt tingen når man egentlig har lyst på kake.. Skravle skravle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #866 Del Skrevet 23. februar 2011 Lå han på sofaen og så på?? Nei vet du hva, sånn går det ikke an å behandle sin kone, gravid eller ei! Håper han våkner snart! Det har heldigvis han godeste gjort til en viss grad, ihvertfall nå som han ser at jeg ikke er like mobil lenger. Jeg har sagt rett til han at støvsuging er hans jobb fremover, så kan jeg heller gjøre andre ting, som f.eks å henge opp og brette tøy. Tror endel mannfolk trenger klare, avgrensa oppgaver (og noen som forteller dem når det må gjøres) for å ta i et tak! Hva skjer på jordmorforedrag? Er det en del av den "fødselsforberedelsespakka" du har kjøpt? Sjokoladekake.. Jeg var innom på kafeen da jeg var hjemme, men selvfølgelig var de utsolgt akkurat den dagen, så da ble det brødskive med ost og skinke istedet. Ok det, men ikke helt tingen når man egentlig har lyst på kake.. Skravle skravle.. Neida, han lå ikke og så på meg... men på tv, pc og sov... Han er flink til å shine på kjøkkenet da, men han må nok begynne og ta i et tak snart... Problemet er vel at jeg vil han skal gjøre ting med èn gang, og gjør det vel heller selv hvis jeg føler det tar for lang tid... Har nok skjemt han grundig bort... jordmor-foredraget var meget kjedelig... hun som foreleste snakket lavt og monotomt... et spennende tema ble rett og slett kjedelig... nå har vi fått inn ferske deilig firkløverkaker som er glutenfrie på jobb ikke bra.. jeg MÅ kjøpe den... MÅ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #867 Del Skrevet 24. februar 2011 Magebilde uke 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2011 #868 Del Skrevet 24. februar 2011 Litt større enn min gitt! Veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 24. februar 2011 #869 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Så fin mage! Når det gjelder menn og husarbeid så har vi det akkurat sånn som dere...jeg har nok skjemt mannen grundig bort jeg óg...og ikke nok med det, han føler at det er slik det skal være, for han har vokst opp med at moren gjør ALT av husarbeid mens faren ikke så mye som henger opp en sokk... Lurer på hvordan barseltiden blir... Huset kommer seriøst til å se bomba ut... Heheh, men jeg må vel bare skylde på meg selv! Ha en fin dag Mokkon83! Endret 24. februar 2011 av Aries86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. februar 2011 #870 Del Skrevet 24. februar 2011 Så masse fine magebilder hos alle nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #871 Del Skrevet 25. februar 2011 Litt større enn min gitt! Veldig fin! Føler ikke jeg er så stor heller... jordmoren målte meg til å være akkurat på den normale linja Men nå ser en større ut jo lavere en er Tenk hvordan jeg kommer til å se ut om 10 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #872 Del Skrevet 25. februar 2011 Så fin mage! Når det gjelder menn og husarbeid så har vi det akkurat sånn som dere...jeg har nok skjemt mannen grundig bort jeg óg...og ikke nok med det, han føler at det er slik det skal være, for han har vokst opp med at moren gjør ALT av husarbeid mens faren ikke så mye som henger opp en sokk... Lurer på hvordan barseltiden blir... Huset kommer seriøst til å se bomba ut... Heheh, men jeg må vel bare skylde på meg selv! Ha en fin dag Mokkon83! Godt jeg ikke er den eneste som har "feiloppdratt" mannen i huset... Tror nok min mann også er vant med hjemmefra at moren gjør alt... Han er flink til å rydde kjøkkenet da... Måke snø og fyre i ovnen Men savner det at han feks støvsuger, vasker gulvet, toalettet og sånn uten at jeg må be om det... Tenker han trår til litt med klesvask osv når lillemor kommer.. kanskje han bretter litt tøy?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2011 #873 Del Skrevet 25. februar 2011 Føler ikke jeg er så stor heller... jordmoren målte meg til å være akkurat på den normale linja Men nå ser en større ut jo lavere en er Tenk hvordan jeg kommer til å se ut om 10 uker!!! Om 10 uker er du fortsatt kjempefin! Og kjempestor og kjempelei! (Eller så er du mamma! ) Midt på linja begge to vi da Skjønner ikke helt hvordan de målingene funker jeg, siden vi kan være på linja begge to, og likevel så forskjellige, men det er heldigvis jordmoras jobb og ikke min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #874 Del Skrevet 25. februar 2011 Om 10 uker er du fortsatt kjempefin! Og kjempestor og kjempelei! (Eller så er du mamma! ) Midt på linja begge to vi da Skjønner ikke helt hvordan de målingene funker jeg, siden vi kan være på linja begge to, og likevel så forskjellige, men det er heldigvis jordmoras jobb og ikke min.. kanskje de sier det samme til alle? i morgen skal jeg kjøre avsted for å besøke mi søster blir noen timer i bil, men det er det verdt! Gjør jeg det ikke nå så blir det ikke før etter fødselen... og det er jo ei god stund til...! Skal kjøre alene og tror ikke jeg blir å ta så fryktelig mange langturer til før fødselen... Blir stas å kose med nevøen min som er 4mnd Gleder meg til vi skal i bassenget søndag!!! Skal pakke bagen i dag... tar den med meg på jobb (ferdig 12) Mannen og jeg skal begge ca halvveis, men vi tar hver vår bil ettersom han skal hjem igjen. Nå sitter jeg bare å slapper av og koser meg!! har vasket noen maskiner med tøy og småryddet litt i huset. Deilig å ha det på stell... Etter at jeg har fått litt mer fritid så får jeg tatt litt etter litt. Har ikke hatt det så oversiktlig og greit siden vi flyttet inn for snart fem år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #875 Del Skrevet 27. februar 2011 Da var jeg hjemme igjen etter å ha besøkt mi søster og hennes familie Søs, lillegutt og jeg var i bassenget, deeeeeeilig Og utrolig koselig! gleder meg til å ta med lillemor på det! Vi var i velværebassenget som holdt 34grader, det var stooort lerret på veggen og vi fikk se Nordthug vinne gull Neste gang håper jeg at jeg får vært litt lengre, glad jeg har søsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2011 #876 Del Skrevet 27. februar 2011 Høres koselig ut! Og ikke minst høres det ikke helt feil ut med en tur i velværebasseng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #877 Del Skrevet 1. mars 2011 Wow!! Vi er kommet til mars mnd!! Nærmer meg målet med stormskritt Det meste er i hus her nå.. eneste jeg må få ordnet er: -vogndyne -sengdyne -lekegrind (regulerbar, vi har jo hund) -vippestol -hente bleiebøtta på barnas hus -stellebordstopp (vil ikke ha den til ikea stellebordet) -salver,kremer,bleier -badebalje tror det var alt! Men det aller viktigste nå som MÅ gjøres er å få soverommet vårt ferdig oppusset.. står der uten tapet nå... får ikke satt sammen senga og ordnet før vi har noe sted å sette den... tungvint å sette den sammen for så å bære den opp trappa Nå er det jobbings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #878 Del Skrevet 2. mars 2011 I dag blir lekegrinda i boks Skal kjøpe ei brukt for 500kr. Mørkbeiset 1x1meter, kjøpt på Barnas Hus for 1 år siden... En ting mindre på lista Fikk en hyggelig nyhet i går fra et vennepar vi har omgåes litt med! Hun er 3 mnd på vei Moro med unger i ca samme alder! Vi skal opp til dem på middag lørdag. Det blir koselig de har en herlig gutt på 4 også Nå er det jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #879 Del Skrevet 3. mars 2011 I dag var det litt tungt å stå opp... Men deilig også, jeg drømte at jeg var på et slags julebord med masse kjente fra der jeg vokste opp... Men det som var rart var at ingen av dem kjente meg igjen eller hilste på meg... Og jeg fant ikke bordkortet mitt hvor jeg skulle sitte Ikke lett å åle seg frem med svær mage.... ah, for en lettelse da klokka ringte! Planen for dagen er - jobbe fra 7-11 - innom barnas hus og hente bleiebøtta - innom apotek1 og hente nyfødtpakken - støvsuge på rommet vi skal pusse opp - male et strøk inni skyvedørsgarderoben - støvsuge i stua (gjorde det på tirsdag, og nå er det hybelhester her...) Var godt å få lekegrinda i boks også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2011 #880 Del Skrevet 3. mars 2011 Så koselige dagsplaner du hadde i dag da! "Hente" bleiebøtte på Barnas hus? Koster ikke den masse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå