Pupsilure Skrevet 9. februar 2011 #821 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjempefin mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #822 Del Skrevet 9. februar 2011 Kjempefin mage!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #823 Del Skrevet 10. februar 2011 3 trimester!! Gleder meg til jordmortime i dag Først jobbe fra 7-11, så hjem og sove litt... Urolig natt... Jenta i magen romstrerte rundt og jeg klarte ikke få dyp søvn... Kan ha noe med at det snør ute? Lagt seg sikkert 20cm her ute...!!! I dag har jeg SÅÅÅÅ vondt i brystvortene auuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. februar 2011 #824 Del Skrevet 10. februar 2011 Så fin en babymage Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #825 Del Skrevet 10. februar 2011 Så fin en babymage Ha en finfin dag takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #826 Del Skrevet 10. februar 2011 Alt gikk veldig fint hos jordmoren i dag Jeg har gått opp til 67kg Glad det går riktige veien, så vet jeg at lillejenta får det hun skal ha! magemål var akkurat på normalstreken, og blodtrykket er lavt men ikke for lavt hjertelyden til lillemyet var litt roligere denne gang, men det er bare bra. Hun er mindre stresset, kanskje fordi jeg er mindre stresset? ellers så begynte jeg på omega3 igjen i dag, fått i meg masse kalcium og vitamin D kjekt med kurs så en blir mer obs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2011 #827 Del Skrevet 10. februar 2011 Så flott at alt ser så fint ut! Går det bra med brystvortene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 10. februar 2011 Så flott at alt ser så fint ut! Går det bra med brystvortene forresten? Har ullinleggene fra apoteket liggende i til enhver tid nå... så nå går det bra skal få kjøpt meg brystvortekrem, må bare få somlet meg til å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #829 Del Skrevet 13. februar 2011 aaaah, det er deilig med søndag føler meg litt lat her... bare koser meg i sofaen og tenker på ting jeg burde ha gjort.. Rekker sjeldent eller aldri å kjede meg! Snakket nesten 1 time med mamma i telefonen, savner henne! Gleder meg til hun og samboeren hennes kommer ned hit, de skal være her på 17 mai! Og da er litj-piri kommet ja Føler at tida flyyyyyr avsted og jeg har ikke kommet noe vei med forberedelsene mine... Det er så mye som Mannen må gjøre, håper han tar i et tak snart! Skal få gjort de tingene som jeg kan få gjort iallefall Er et rom i huset som forskjellige ting har blitt stuet inn på, blant annet en sofa som hunden har hatt... den skal kastes ut, men det er for tungt for meg... det må bort før jeg kan sette de lette tingene fra soverommet fra meg der... alt må ut før oppussinga kan begynne Nå skal jeg få hentet ned en del søppelsekker fra loftet og sortere klær. en del skal kastes, en del skal til en organisasjon som sender klær til latvia og noe skal gis bort til familie Det er den eneste tingen jeg har bestemt meg for at jeg SKAL gjøre i dag! Er bare å hoppe i det Mannen ligger strak og sover på sofaen, han var ute på byen en tur i går. Så tror nok at innsatsen blir laber her fra hans side.. Ha en herlig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. februar 2011 #830 Del Skrevet 13. februar 2011 Heisann! Hyggelig å lese oppdateringene her inne og se nytt magebilde. Kjempefin mage! Og flott at du føler deg finere enn noensinne! Gravidmager er jo bare helt magisk, ihvertfall å se på. Gleder meg til jeg får min egen. Takk for oppmuntrende ord i dagboka. Blir så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2011 #831 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du/dere fått gjort noe i dag? Han får pent stille opp fremover, han mannen din! Plutselig slår det nok han også at tida går fort nå, og da skal du se han får fart på seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #832 Del Skrevet 13. februar 2011 Moro med litt aktivitet i boka mi! Fikk sortert maaaange sekker med tøy! En sekk står klar for å kastes, 2 stk skal leveres til de som sender ned til Latvia (tror det var det landet...) og en sekk skal opp på loftet til jeg kan bruke det igjen! mange fine dongeribukser som jeg nok får bruk for med tider og stunder Jeg fikk også skrudd sammen stellebordet Mannen kjøpte på ikea!! Helt alene stolt av meg selv Deilig å ha ryddet vekk noe av det som sto på rommet som skal pusses opp... Da er det bare å vente på når Mannen skal hive forskjellig greier ut slik at jeg får lagret tingene fra rommet.. Er en del jeg kan gjøre på rommet som skal pusses opp, men er avhengig av hjelp til de tunge tingene som skal ut. jeg er så utålmodig på å begynne!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #833 Del Skrevet 14. februar 2011 Da har vi kjøpt vogn! Ble ei brukt simo kombivogn, gikk litt fort i svingene... Men er god plass i den og den er fint Oppdaget at det tar stooor plass i bilen da vi skulle reise avgårde.. Litt blandede følelser for min del, ville helst hatt emmaljunga city cross jeg da.. Den ser veldig guttete ut, men får vel hive et rosa pledd i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. februar 2011 #834 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med vogn! Har en brukt Simo Kombi på verandaen vi, som han bruker som sovevogn nå og senere skal den stå i barnehagen God og stødig vogn, og veldig fin å se på! Litt for tung og vanskelig å svinge med for min del, som går mye på kjøpesentre. Men har alltid ønsket meg en slik en Tror den minner meg om dukkevognen min da jeg var liten, for det er et eller annet med utseendet på den vognen som tiltaler meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2011 #835 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med vognkjøp, håper dere blir fornøyde Kjekt med alt som er på plass! Det er kanskje ikke så lett å få tak i brukte Emmaljungavogner i området der? Jeg så ihvertfall veldig få av dem da jeg var hjemme sist og begynte å legge merke til det.. Vår vogn er også guttete i den forstand at den er mørkeblå, men jeg tipper den tidsnok blir feminin nok når det kommer baby og annet utstyr oppi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #836 Del Skrevet 14. februar 2011 vogna! kjekt med litt positiv tilbakemelding, føles bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. februar 2011 #837 Del Skrevet 14. februar 2011 Den var kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #838 Del Skrevet 14. februar 2011 Den var kjempefin!! Takk!! Håper vi blir fornøyd med den når lillemor kommer Hvis ikke får vi bare legge den ut på finn.no og kjøpe ei anna vogn! Bosu-trening i kveld! passer bra ettersom vi har hatt helgemiddag på en mandag... Biffsnadder med pommesfrites og bearnaise... + 1 glass cola... Fikk solgt babycompen min i dag også! kjekt med litt penger inn.. det ble ei mager lønning ettersom jeg hadde to uker ferie...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #839 Del Skrevet 15. februar 2011 I dag jobber jeg fra 14-18, deilig med korte vakter! Håper bare jeg kommer meg helskinnet til jobb, det har lavet ned nesten 30cm med snø og snør fremdeles tett... Det er deilig å være hjemme kjenner jeg, med fyr i ovnen og radioen på Stellebordet står på badet og vogna i gangen... Nå er det jammen meg ikke så veldig lenge igjen, 11 uker til termin Har fått bestilt time til jordmor og lege i uke 32, så er det i orden. Må til legen og ta rhesus negativ blodprøve, krysser fingrene for at det ikke har blitt dannet antistoffer...! da blir det hyppige turer til Trondheim for behandling hos spesialist.. Jordmora hadde opplevd det bare noen få ganger på maaaange år, så satser på at alt er OK. Mener jeg fikk ei sprøyte for å unngå det da jeg hadde SA i sommer.. Nå skal jeg pusle og rydde litt her, kjøkkenet er shinet så nå skal stua få litt shinings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 #840 Del Skrevet 15. februar 2011 Hyppige turer til Trondheim sier du? Neida, vi får krysse fingrene for at du slipper det! Høres heldigvis ikke særlig sannsynlig ut.. Håper det gikk fint å komme seg til og fra jobb i dag. Har skjønt at det er et skikkelig ufyselig vær hos dere for tida. Heldigvis ikke lenge til vinteren er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå