Mazilla Skrevet 12. oktober 2010 #561 Del Skrevet 12. oktober 2010 Forresten så har jeg og mannen din en felles venn på facebook.. Utrolig hva man kan finne ut når man kjeder seg og snoker rundt på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #562 Del Skrevet 12. oktober 2010 det gikk VELDIG bra på jobb! mista et par kg av skuldrene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #563 Del Skrevet 13. oktober 2010 tungt å stå opp kl 05.00, men jeg er overraskende våken og fornøyd! sov urolig i natt, men det er standard ved jobbskifte.. off I go!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2010 #564 Del Skrevet 14. oktober 2010 Like våken og fornøyd i dag? Skal du jobbe på lørdag også, eller har du snart helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #565 Del Skrevet 14. oktober 2010 Like våken og fornøyd i dag? Skal du jobbe på lørdag også, eller har du snart helg? jepp! har fri lørdag! skal slappe av og kose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2010 #566 Del Skrevet 15. oktober 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #567 Del Skrevet 15. oktober 2010 Gleder meg til ultralyd mandag!! Er fatisk litt småbekymret for om alt er ok... er vel det at det hele virker så uvirkelig...! for godt til å være sant... var jo det jeg tenkte før jeg hadde sa i sommer.. blir godt å få sjekket at alt er ok! hjertelyd og se at den er der har fri denne helga og skal bare slappe av og kose meg! skal jobbe 3 helger fremover, så nyter det mens jeg kan nå er det senga! lese litt i husmorserien min før jeg skal sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #568 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da har jeg bestilt meg frisør-time!! Skal være litt vill (forhåpentligvis) og gjøre noe helt annet enn jeg pleier! pleier alltid å ta etterveksten med lyse striper.. men nå føler jeg at håret er ihjelbleket og fælt.. skal farge det denne gangen, kanskje blir jeg brunette?? skal ta i mot tips fra frisøren! det skal bli herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2010 #569 Del Skrevet 16. oktober 2010 Oi, så spennende! Har du vært brunette før? Det høres gøy ut å prøve noe annet! Jeg er sikker på at du er kjempefin som brunette! Ikke at du ikke er fin som blondine, altså.. Når har du time, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #570 Del Skrevet 16. oktober 2010 Oi, så spennende! Har du vært brunette før? Det høres gøy ut å prøve noe annet! Jeg er sikker på at du er kjempefin som brunette! Ikke at du ikke er fin som blondine, altså.. Når har du time, forresten? JEPP! og ja, har vært brunette før faktisk da jeg og Mannen møttes :rødme: har lagt ut nytt bilde på fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. oktober 2010 #571 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har alltid sett for meg at du er brunette jeg Spennende! Deilig å gjøre noe nytt med håret. Når det blir bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. oktober 2010 #572 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har alltid sett for meg at du er brunette jeg Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2010 #573 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så fin du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter #574 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har alltid sett for meg at du er brunette jeg Spennende! Deilig å gjøre noe nytt med håret. Når det blir bra da det er herlig å gjøre noe annet! jeg har så smarte svar at jeg fremstår som brunette Jeg også!! du også!! i alle dager! nå er jeg iallefall brunette Så fin du var! takk takk! ble et litt rart bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. oktober 2010 #575 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Her var det lenge siden jeg hadde vært innom!! Glad for å se at du ble raskt gravid igjen og at du har ny jobb! Lykke til på UL i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #576 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! Her var det lenge siden jeg hadde vært innom!! Glad for å se at du ble raskt gravid igjen og at du har ny jobb! Lykke til på UL i morgen!! Hei! koselig at du kikker innom veldig glad for at jeg er gravid igjen! krysser fingrene for at alt er ok på UL! da skal jeg virkelig begynne å glede meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #577 Del Skrevet 18. oktober 2010 Da var det ei ny arbeidsuke igjen! klokka 10.40 har vi time til UL! Om alt er normalt, da kan jeg endelig begynne å glede meg!! Man skal jo ikke ta sorgene på forskudd, men det er så skuffende om en gleder seg for mye Krysser fingrene for at baby-mokkon har det utmerket der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2010 #578 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lykke til! Håper du kan senke skuldrene etter timen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 18. oktober 2010 #579 Del Skrevet 18. oktober 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #580 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ah! det gikk veldig bra på UL i dag Endelig kan jeg senke skuldrene og begynne å glede meg!! Vi kunne tydelig se babyen virret rundt der inne, armer og bein gikk som trommestikker. tydelig aktiv! legen satt termindato 1 uke ca før den gamle, så dato blir vel 30 april. Han sa at jeg er 12+2. crl er 53mm skal tilbake igjen til samme legen i uke 18 han kunne ikke se kjønnet, spurte om han hadde noen som helst anelse.. er iallefall bare èn baby der inne, det er vi veldig glade for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå