Mokkon83 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 10. september 2010 Tusen takk for råd, Alabama! kjøpte lakris på jobben i går Den med 30% mindre sukker fra malaco.. smakte hockeypulver tenker jeg prøver ut visiblin hvis det ikke har bedret seg over helga.. det er litt ekkelt at vi skal avgårde nå når jeg er sånn her... vi skal overnatte hos familie, men håper jeg ikke rangler hele natta slik som her hjemme.. sover på gjesterommet enda jeg Herlighet, jeg er så trøtt og kvalm.... Tror kvalmen henger mest sammen med den tette tarmen... håper jeg får sove mestparten av veien til Oslo..! Ha ei fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2010 #482 Del Skrevet 10. september 2010 Har du prøvd quinoaknekkebrøda fra delisenza? De inneholder masse linfrø (og andre frø), pluss at de er kjempegode med brunost. Greit å ha noe å variere med, særlig hvis de kan bidra til å holde magen igang! Min mage begynner å bli mindre trøblete nå, så forhåpentligvis går det over av seg selv for deg også snart! Hvordan gikk det på jobbmøtet i går, forresten? Kos deg med langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. september 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 10. september 2010 Har du prøvd quinoaknekkebrøda fra delisenza? De inneholder masse linfrø (og andre frø), pluss at de er kjempegode med brunost. Greit å ha noe å variere med, særlig hvis de kan bidra til å holde magen igang! Min mage begynner å bli mindre trøblete nå, så forhåpentligvis går det over av seg selv for deg også snart! Hvordan gikk det på jobbmøtet i går, forresten? Kos deg med langhelg! Hvor kjøper du dem? vanlig dagligvarebutikk? Lagde brød i går kveld, det ble knallgodt! glutenfritt havrebrød brukte feil form så må ha fire skiver for at det skal blir to skiver... Gikk ikke sånn kjempesupert med jobbmøtet, så nå blir det jobbsøking! nå kjører vi! sender deg en sms jeg God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2010 #484 Del Skrevet 10. september 2010 Kjøper dem på Meny/Ultra. Sikkert flere utsalgssteder hjemme enn her oppe, for her er de elendige på glutenfritt.. God tur i helga! Kos dere masse! Og kjør forsiktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. september 2010 #485 Del Skrevet 10. september 2010 Hvilken lakris var det du kjøpte i går forresten? Vær obs på at Malaco er elendige på merkinga! Malaco MUST Touch of sea salt og Malaco MUST Moods of black inneholder gluten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. september 2010 #486 Del Skrevet 10. september 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 13. september 2010 Da var jeg klar for ei ny uke igjen..... :trøtt: Var oppe på do kun èn gang i natt! Har blitt mye bedre! Men har mine mistanker om at det er noe muffens med urinblæra.. den er veldig øm når den fylles opp og det lukter litt rart av urinen... vi har hatt ei kjempefin helg på østlandet! konfirmasjonen var kjempekoselig! MASSE glutenfrie kaker ettersom konfirmanten også har cøliaki! smakte et kakestykke av hver før vi måtte kjøre hjem... i dag kl 11 har jeg time til UL på sykehuset! var egentlig en undersøkelse i forbindelse med SA i juni, men passer bra så får jeg sjekket om jeg har noe blæreinfeksjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. september 2010 #488 Del Skrevet 13. september 2010 Lykke til på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2010 #489 Del Skrevet 13. september 2010 Bra å få sjekka opp i sånne ting! Høres ut som en finfin helg, spesielt med alle de glutenfrie kakene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #490 Del Skrevet 13. september 2010 Det gikk kjempebra på UL!! Først tok han utvendig ul, men han ville få enda bedre bilde så han tok innvendig etterpå da kunne vi se fosteret og plommesekken han kunne også se antydning til hjerteaktivitet nå har jeg fått ny time den 18 oktober! da er jeg i uke 11! de sjekket også urinen, men kunne ikke spore noen infeksjon.. men han sa at hormonene krøller til en del med funksjonene :fniser: fikk med bilde og greier! Mannen var med, han er veldig interessert og vil ikke gå glipp av ultralyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. september 2010 #491 Del Skrevet 13. september 2010 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. september 2010 Forfatter #492 Del Skrevet 13. september 2010 Mannen lager deilig biff-middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2010 #493 Del Skrevet 13. september 2010 Høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 14. september 2010 #494 Del Skrevet 14. september 2010 ååå så bra at ultralyden gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. september 2010 Forfatter #495 Del Skrevet 14. september 2010 ååå så bra at ultralyden gikk bra ja!! stor forskjell fra forrige gang da legen satt meg opp hver uke... nå så han med en gang at alt er som det skal så da skal jeg ikke inn før om 5 uker slapper litt mer av nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 15. september 2010 I natt har jeg hatt ei kjempefin natt!!! våkna kun èn gang av at jeg måtte tisse, men ingen smerter eller noen ting!! Fikk tilogmed til å gå ordentlig på do i morges også! endelig!!! I dag har mamma bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. september 2010 #497 Del Skrevet 15. september 2010 Så bra!! Håper det var den første av mange gode netter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 15. september 2010 Så bra!! Håper det var den første av mange gode netter! Det håper jeg også!!! og tror det blir bedre nå, det har løsnet i systemet... nå har jeg glutenfritt deilig havrebrød i ovnen kjøpte ei mindre brødform, og det ser perfekt ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #499 Del Skrevet 16. september 2010 I natt var det litt hardt igjen... Men nå kommer det i det minste noe ut da...! Hvordan er det for dere andre når det gjelder ? Sliter med å finne lyst... nå skal jeg på jobb og låne pc med diskettstasjon! cv`n min ligger på en diskett... skal på møte ang en annen jobb i dag! spennende! Føler at jeg lurer dem ettersom jeg vet at jeg er gravid.. men sjefen min rådet meg til ikke å si noe før senere. at jeg må tenke på meg selv nå... føles ikke noe greit da jeg har veldig mye arbeidsstolthet, så dette føles helt jævlig! arbeidstakeren fra helvete.. Da får jeg bare stelle meg og fyke avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2010 #500 Del Skrevet 16. september 2010 Sliter litt med det samme selv.. Men har hoppa i det et par ganger, og da har den kommet snikende likevel.. CV på diskett faktisk! Hvilket århundre lever du i? Neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå