Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 Forfatter #441 Del Skrevet 2. september 2010 Har dere hytte også? Skal si dere er etablerte! Jeg bestilte papirbilder for halvannet år siden, men har ikke fått limt inn mer enn noen ganske få enda.. Tanken var god, men gjennomføringsevnen var det verre med! Kanskje jeg blir inspirert hvis du setter i gang! Det er jo egentlig kjempekoselig med et ordentlig album! Er svigers si hytte, men de bruker den ikke. Vi får bruke den som vår egen, og nå skal vi begynne å gjøre det Ja, du sier noe... jeg får kjøpe album med èn gang! tenkte kjøpe en stor en og ha en for hvert år bildene er jo lagret under årstall på pc`n Fikk jo lagd et ferdigalbum med skrift på (jeg kommenterte under hvert bilde) som mamma skal få i bursdagsgave 15 sept! Mi søster skal også få et ordentlig laget album fra oss og min bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. september 2010 Forfatter #442 Del Skrevet 2. september 2010 Lager fromasj-kake! Bunnen er til kjøling nå, snart ta fatt på fyllet jeg er så kjesken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 3. september 2010 er så uheldig for tiden!!! aaaaargh vi skulle opp på hytta for å shine litt før helga på fridagen min i går... var kommet 3 min utenfor byen vi bor i da varsel-lampen lyste.. vi ringte verkstedet og vi måtte snu og få bilen inn på verksted.. dynamoen er gåen... Mannen fikk tak i delen som måtte byttes og vi skulle få bilen igjen i dag. Men det skjedde jo selvfølgelig ikke, vi får den til uka en gang.. så nå blir det ikke hyttetur heller Bilen jeg kjører rundt i har ikke plass til oss, hund og bagasje... Så nå blir det bare rolig helg her hjemme... jeg gledet meg så til hyttekos! fyre i peisen og tenne stearinlys! ingen tv, kun en radio på batteri! åeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. september 2010 #444 Del Skrevet 3. september 2010 Så, så... Send over litt formasj-kake du... til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 3. september 2010 Så, så... Send over litt formasj-kake du... til deg... den ble mislykket... moussen skilte seg, så ble mer en mislykket gelè-kake.. buhu... det er lett å synes synd på seg selv for tiden! en ulykke kommer sjelden alene nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 3. september 2010 #446 Del Skrevet 3. september 2010 En dobbel- til deg... Her skal det koses med chips og brus Kan umulig bli mislykket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. september 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 3. september 2010 En dobbel- til deg... Her skal det koses med chips og brus Kan umulig bli mislykket... Ah, fint med en klem Chips og brus høres digg ut! Snoke litt i skapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 4. september 2010 Ah, fint med en klem Chips og brus høres digg ut! Snoke litt i skapet.... Tro det eller ei!! jeg endte opp med å spise røde druer! (selvom jeg har chips i skapet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 4. september 2010 #449 Del Skrevet 4. september 2010 Tro det eller ei!! jeg endte opp med å spise røde druer! (selvom jeg har chips i skapet!) Noen som er tidlig oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2010 #450 Del Skrevet 4. september 2010 Druer! Jeg har hatt lyst på kinamat i lange tider, spesielt etter at du skrev om det her, og igår la vi inn et raskt lunsjbesøk på kinarestaurant. Da jeg var nesten ferdig med å spise, fant jeg en cm lang larve i maten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. september 2010 #451 Del Skrevet 4. september 2010 Druer! Jeg har hatt lyst på kinamat i lange tider, spesielt etter at du skrev om det her, og igår la vi inn et raskt lunsjbesøk på kinarestaurant. Da jeg var nesten ferdig med å spise, fant jeg en cm lang larve i maten min.. :overrasket: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 4. september 2010 Druer! Jeg har hatt lyst på kinamat i lange tider, spesielt etter at du skrev om det her, og igår la vi inn et raskt lunsjbesøk på kinarestaurant. Da jeg var nesten ferdig med å spise, fant jeg en cm lang larve i maten min.. ÆSJ!!!! Håper de fikk høre det!!! Men du har jo ikke problemer med å si fra for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 4. september 2010 Noen som er tidlig oppe? begynte på jobb kl 07.00... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. september 2010 Forfatter #454 Del Skrevet 5. september 2010 I dag er det den store vaskedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2010 #455 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg sa i fra, og slapp å betale. Synes i grunnen han godeste også kunne sluppet å betale, for han mista jo matlysta han og.. Men men.. Hvordan har helga vært? Tipper du er litt spent på "avgjørelsens time".. Håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #456 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg sa i fra, og slapp å betale. Synes i grunnen han godeste også kunne sluppet å betale, for han mista jo matlysta han og.. Men men.. Hvordan har helga vært? Tipper du er litt spent på "avgjørelsens time".. Håper alt går bra! åååå, mazilla! det har vært så stille her uten deg du er nok den eneste/eller en av veldig få som leser her Har hatt ei avslappende helg! var hos mi søster, der er alt klart til den lille gutten skal komme alt står bra til, ingenting å klage på mtp graviditeten får vite mer ang jobben på torsdag kl 13.15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2010 #457 Del Skrevet 6. september 2010 Stille, sier du? Nå er jeg tilbake og kan bråke masse her! Så bra at formen er fin, håper det fortsetter sånn! Skal søstra di ha barn? Det visste jeg ikke! Når er termin? Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. september 2010 Forfatter #458 Del Skrevet 6. september 2010 Stille, sier du? Nå er jeg tilbake og kan bråke masse her! Så bra at formen er fin, håper det fortsetter sånn! Skal søstra di ha barn? Det visste jeg ikke! Når er termin? Så koselig! hurra for litt bråk!! Mi søster har termin den 23 september, men hun tror han kommer før reisebagen står klar i gangen med babybilstol, stellebordet er pakket fullt av bleier og kremer senga er redd opp og klar, klærne er vasket og ligger klar i skapet gleder meg så til å se han! kjøpte mitt første "gravid" blad i dag interessant å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. september 2010 #459 Del Skrevet 6. september 2010 Neida, jeg følger med jeg også Bare litt vanskelig å skrive pga baby Så gøy å bli tante da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. september 2010 Forfatter #460 Del Skrevet 7. september 2010 Neida, jeg følger med jeg også Bare litt vanskelig å skrive pga baby Så gøy å bli tante da! så koselig! Du har en veldig god unnskyldning en veldig nydelig unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå