Gå til innhold

Mokkon83`s lukkede graviditetsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Godt det var ok å begynne på jobb igjen da.. Mange på jobben hos oss også som hadde første dag etter ferien i dag, og det var ganske tungt for endel.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, sitter her med en skikkelig gledesfølelse i meg!!

Mazilla skal ha en minimazzi!! :):strix:

her skjer det også litt, babycompen lyste på alle tre lysene i rekkefølge! det betyr mistanke om graviditet :)

så jeg får vente i spenning! :popcorn:

Skrevet

Så skjønn du er! :klemmer: Håper mistanken stemmer!! Vi skal jo tross alt på trilleturer sammen! :strix:

Skrevet

Leste igjen i bruksanvisningen, det betyr at samleie klaffet samtidig som EL... :) blinker etter hverandre, men om den begynner å blinke samtidig DA er det mistanke :ler: når de står i ro samtidig er graviditet bekreftet.. Så da er det bare å vente :)

håper jeg hadde funnet det ut før helga, da skal vi på hyttetur med svigers. de er ganske glad i en fest, så må se an.. litt vanskelig å la være å drikke med dem og ikke fortelle noe om graviditet..

har lyst til å vente med å si noe denne gangen ettersom vi mistet sist..

nå er det tid for å handle mat! :)

Skrevet

Fremdeles blinking etter hverandre på babycompen.. vet ikke hvor lang tid det tar før den merker om jeg er gravid eller ei!

hadde stikkinger i underlivet på søndag.. og var litt små-øm i går. veldig trøtt (men det er jeg veldig ofte :ler: )

tenker å teste lørdags morgen!

Skrevet

Hatt tid til å tenke på hvilken film du kunne hatt lyst til å se? :)

Skrevet

Hatt tid til å tenke på hvilken film du kunne hatt lyst til å se? :)

har veldig lyst til å se shrek 3 , men den begynner kl 17.. blir litt kort tid..

men the karate kid går kl 20.45, lyst til å se den? :)

kjenner allerede smaken av kino-popcorn!! :popcorn:

Skrevet

Ja, det kan jeg sikkert være med på! :jepp: Vi må kanskje bestille på forhånd da? Jeg kan godt kjøpe billetter, og så bare få igjen av deg når vi møtes? :vetikke:

Skrevet

Ja, det kan jeg sikkert være med på! :jepp: Vi må kanskje bestille på forhånd da? Jeg kan godt kjøpe billetter, og så bare få igjen av deg når vi møtes? :vetikke:

Da blir det karate kid klokka 20.45 :) tror ikke vi trenger forhåndsbestille..? var inne på billettsalget der, og det var visst bare reservert 5 seter.. :)

skal jeg plukke deg opp der jeg satt deg av sist? kl 20.15? så rekker vi kjøpe snop og popcorn!! Glede Gledesen! :hoppe:

Skrevet

Å ja, da trenger vi nok ikke å kjøpe på forhånd! :ler: Jeg har bil selv, og skal muligens litt rundt omkring nå først, så jeg kan bare møte deg ved kinoen sånn kvart over-ti på halv! :Nikke:

Skrevet (endret)

klarte ikke vente :(

tok en test nå, kun èn lusen strek... bah.. :sinna:

men er fremdeles ei uke igjen til anbefalt testing, så jeg får vente til lørdag! og ta en ny evt på mandag :)

Endret av Mokkon83
Skrevet (endret)

...

Endret av Mazilla
Skrevet (endret)

...

Endret av Mazilla
Skrevet

Ei uke før anbefalt var kanskje i tidligste laget uansett.. ;) Men kjipt uansett da.. :klem:

Skrevet

Å ja, da trenger vi nok ikke å kjøpe på forhånd! :ler: Jeg har bil selv, og skal muligens litt rundt omkring nå først, så jeg kan bare møte deg ved kinoen sånn kvart over-ti på halv! :Nikke:

flotte greier! :) jeg har med mobilapparatet :wink:

Skrevet

Da har jeg vært og sett Karate Kid med Mazilla :)

Den var veldig bra, Jaden Smith er jo den skjønne guttungen da!!

Men veldig lang... Mazzi gjespet og jeg tørket tårer.. :hoho:

Men popcornet fikk bein å gå på! Ikke plass til kveldsmat her i gården i kveld...

Stoppet innom for å hente Mannen som sitter i baren hos en kamerat.. Jeg kjørte hjem igjen alene.. :ler:

han ville gjerne bli noen timer til! noen goder med å jobbe hjemmefra er det ja...

selv har jeg fri i morgen!!! :hoppe:

de ville at jeg skulle sette meg ned der oppe.. men orker ikke det i kveld! deilig å være hjemme alene også :)

Bare meg og koseweileren som er hjemme :hjerte:

Skrevet

aaaah, deilig å ha fri!! :)

hentet Mannen hos kameraten kl 01, greit å ha han trygt i hus :) vil ikke at han skal snuble hjemover på den slitne foten sin :)

ellers så er jeg litt rar i underlivet.. merket det godt etter hyrdestunden isted :fnise:

Skrevet

ååå, jeg er så speeent! :)

skal nok litt til at det klaffer på første forsøk igjen som det gjorde forrige gang.. men føler meg litt rar der nede..

kan være innbilninger..

ifølge babycompen blir termindato 7 mai og størst sjanse for ei jente :)

Skrevet

da var det en ny dag! :)

blir deilig å ta helg i morgen! eneste som er dumt er at jeg ikke kan teste før onsdag..

men begynner å tenke at det ikke har klaffet.. merker ingenting på kroppen lengre.. ømheten i underlivet er borte og har ellers ingen symptomer..

tenker også at det er jo helt sykt om det skulle skje igjen på første forsøk :)

er ikke annet å gjøre enn å vente!

Skrevet

Har dere planer i helga, så du får kobla av og tenkt på noe annet? Kjipt med ventetid når dagene snegler seg avgårde... :sukk: Ha en fin dag på jobben! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...