Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #1 Del Skrevet 29. april 2002 skal gifte meg i sommer og ha kjole med stropper. men synes at jeg har så mye hår på armene. vil ikke begynne med barbering der, noen som har råd?? noen erfaringer med hårfjerningskrem? er det slik at hvis en begynner med det må en fortsette med det på armene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiona Skrevet 29. april 2002 #2 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg bruker hårfjerningskrem på armene hver sommer, fint når man går med t-shorte Jeg har ikke fått mer hårvekst etterpå, den eneste måten man merker at håret er fjernet er når det vokser ut igjen =litt stubbete, men det varer ikke så lenge før hårene er normale igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #3 Del Skrevet 29. april 2002 hvis det er snakk om mørke hår, kan du bleke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2002 #4 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg bruker min epilator på armene, ikke noe krem, ikke noe kliss og ingen harde stubber som vokser ut. Epiler og smør på litt aloe vera gele etterpå og vips, ferdig!! Og da er armene glatte og lekre i ukevis. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 29. april 2002 #5 Del Skrevet 29. april 2002 Jeg brukte veet hårfjerningskrem på armene en gang. Det svei noe helt utrolig og jeg fikk røde blemmer nedover armene. Men på bena funker den helt fint, så vet ikke hva som skjedde. Huden er kanskje mer følsom på armene. Vær forsiktig, sånn jeg så ut vil du ikke se ut når du gifter deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 29. april 2002 #6 Del Skrevet 29. april 2002 ...eller voks. Jeg ville ikke brukt hårfjerningskrem eller barbering. Det blir ekle stubber. Jeg vokser en SJELDEN gang, og det er fint i sikkert 2 måneder (i motsetning til leggene - der kommer det litt raskere tilbake)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 29. april 2002 #7 Del Skrevet 29. april 2002 Hrmmm... *rødmer* har nettopp vokset armene, ble så nysgjerrig av denne tråden. Har nå en masse røde prikker på armene, ser helt sprøtt ut. Har ikke Aloe Vera i huset, bare et uendelig stort utvalg av eksemsalver og lignende. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #8 Del Skrevet 2. juni 2002 On 2002-04-29 13:42, Madison wrote: Jeg brukte veet hårfjerningskrem på armene en gang. Det svei noe helt utrolig og jeg fikk røde blemmer nedover armene. Men på bena funker den helt fint, så vet ikke hva som skjedde. Huden er kanskje mer følsom på armene. - jeg har brukt hårfjerningskrem både på armene, under armene, på leggene, lår og nedentil... - jeg har aldri fått røde blemmer, men det har svidd et par ganger, men det skjer kun hvis du har kremen på for lenge før du fjerner den. Hårfjerningskrem er ypperlig til å bruke på armene...og der du ellers trenger det! Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå