Gå til innhold

Jentene fra divablogen (glamourmodeller)

Gjest TS

Anbefalte innlegg

http://divabloggen.blogspot.com/

Jeg lurer på om de har magiske speil som viser dem noe annet enn VI ser... Hvordan er det i det hele tatt mulig å synes at de ser bra ut, når de ser så forferdelig billig ut? Se på de klærne!!

Seriøst, hvordan er det mulig å ikke vite hva "vulgær" er for noe? Jeg antar at de er av en annen oppfatning selv- ingen vil jo frivillig se billig og simpel ut? Antar at de VIRKELIG tror at der er deilige...

Svir i øynene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Slutt å kall jenter billig.

Jenter har rett til å kle seg slik de vil og det er lite klær som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Konservativ Mann_*

De aller fleste jentene der var jo dritdeilige!

Spesielt tenåringsblondinen med de gigantiske puppene og hello kitty truse. Ble helt vill jeg, nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt tenåringsblondinen med de gigantiske puppene og hello kitty truse. Ble helt vill jeg, nå!!

:skratte:

Ja... vakkert. virkelig vakkert..

Ts: Jeg tror ikke så mange syns dem er no assaa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enkel?

:ler: Det kom jo som en bombe at du likte dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ytterst fasinerende. Og når disse damene runder 40 så er det rett og slett bare umulig å ikke glo! Da ser de ut som vandrende mumier hele gjengen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mira369_*

Tja... Gloria fra Volda hadde en rumpe jeg ville DREPT for å ha i eie selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg syntes at et par av disse jentene var veldig pene og søte jenter. Stilen dems ødelegger jo selvsagt for helhetsintrykket, men det var et par søte ansikter og pene kropper der.

Hilsen jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er jo hu som er med på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Haha! Morsomt at alle mennene synes den eneste virkelig schtøgge dama er den heiteste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si?

Det er vel som du sier TS, de ser vel ikke på seg selv som billige og vulgære. Og det er vel bare naturlig at vi her i samfunnet har forskjellige oppfatninger om hva som er billig og vulgært.

For meg var mye av det der inne langt over grensen. Over mange forskjellige grenser.

Men enkelte av dem var ganske søte og pene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kjenner ene jenta der som er "Dagens divablogger". Kjempe artig og søt jente. Kler seg ikke så kjempe vulgært bak kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Kjenner ene jenta der som er "Dagens divablogger". Kjempe artig og søt jente. Kler seg ikke så kjempe vulgært bak kamera.

Som tilfeldigvis har rumpa noen her sikler etter. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...