Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Lily Allana Er dette noe dere ville kalt et barn ?
Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Hvis jeg var tilbakestående og bodde i USA kunne jeg kanskje funnet på å kalle barnet mitt for noe så stygt ja..
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Lily er pent, men jeg likte ikke Allana... Det høres ut som jenteutgaven av Alan.
Gjest LilyAllen Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Går ut fra at du er fan av artisten Lily Allen ? I såfall er det søtt at du kaller opp barnet etter noen du liker...
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Ser ikke noe problem med det, nei. Helt greit navn etter min mening. Og jeg kunne nok godt tenkt å gjøre det selv bare for å provosere gjest nummer 2. Så tror jeg kaller mitt andre barn Kal-El med nickname Superman. Oisann, synes jeg kjente lufttrykket av en stein suse forbi hodet mitt nå. Eller hvar det Superman kanskje?
Rinoa_H Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Lily Allana Er dette noe dere ville kalt et barn ? Jeg synes det var et fint navn. Allana var litt spesielt, men jeg liker litt spesielle navn. Synes det er mer spennede og fint. Synes det er bra at ikke alle går for standardnavn. Så klart man skal jo være litt forsiktig også..vil jo ikke at ungen skal bli mobbet eller noe, men Lily Allana var fint. Da kan hun også velge om Allana skal være mellomnavn og hun skal bruke det til hverdags:) Jeg har et spesielt og fint navn i tankene om jeg skulle få en datter en dag..men det vil jeg ikke at noen skal stjele så holder det hemmelig;).. Endret 10. mars 2010 av Rinoa_H
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Så tror jeg kaller mitt andre barn Kal-El med nickname Superman. Oisann, synes jeg kjente lufttrykket av en stein suse forbi hodet mitt nå. Eller hvar det Superman kanskje? Nei, det var en stein. For det navnet der hadde jeg nemlig tenkt å gi min sønn når den tid kommer, og jeg vil ha det HEEELT for meg selv!
Rinoa_H Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Nei, det var en stein. For det navnet der hadde jeg nemlig tenkt å gi min sønn når den tid kommer, og jeg vil ha det HEEELT for meg selv! hehe, antar den til meg:p..lol Endret 10. mars 2010 av Rinoa_H
Gjest Dorey Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg likte det ikke. For overdrevent jålete og "spesielt" for min smak.
juliane Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Hvordan uttaler man Allana? Allana med sånn skikkelig Drammenstrykk? For meg ser det ut som om noen har skrevet Alana feil.
FangeLiv Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Det første jeg tenkte var artisten Lilly Allen eller hva hun heter. Men hun kommer vel neppe til å være stjerne de neste 80 årene, så den assossiasjonen vil forsvinne etter hvert. Lilly er nydelig. Allana gir meg østeuropeiske vibber, uten at det nødvendigvis er negativt. Liker navnet pga Lilly, men ville ikke valgt det selv pga Allana.
asterix Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 Lily Allana Er dette noe dere ville kalt et barn ? Nei
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 10. mars 2010 #15 Skrevet 10. mars 2010 Alana synes jeg er fint, med en l. Har sett noen tv-serier med navnet i, muligens australske? Det har i hvert fall klinget fint. Men kombinasjonen med Lily er grusom. Særlig mtp. ustabiliteten til Lily Allen. Tenk hvis hun plutselig blir den nye Courtney Love eller Lindsay Lohan? Flaut. Jeg ville enten bare gått for Alana eller et annet mellomnavn med Alana først (Alana Marie etc.)
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #16 Skrevet 10. mars 2010 Jeg syntes det sto Anala jeg helt til jeg fikk på neg brillene1
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #17 Skrevet 10. mars 2010 Lilly (med to l-er) er fint. Ellers er komboen veldig jålete.
Eske Skrevet 10. mars 2010 #18 Skrevet 10. mars 2010 Kutt i det minste én l i Allana. Alana høres finere ut, selv om jeg også synes det høres litt vel amerikansk ut i kombinasjon med Lily. (Du som sa Allana ga deg østeuropeiske vibber, jeg tenkte automatisk på en svær transemann, jeg )
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #20 Skrevet 10. mars 2010 Går ut fra at du er fan av artisten Lily Allen ? I såfall er det søtt at du kaller opp barnet etter noen du liker... Allana er faktisk Indisk. Jeg tenker ikke en gang over artisten Lilly Allen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå