Gjest mattahara Skrevet 10. september 2003 #1 Del Skrevet 10. september 2003 Noen som leste Dagbladet i går?? der stod det om medisiner som økte sex evnen å lysten!!!! :D Noen som har prøvd dette?? Var både for menn å kvinner!! Tenkte jeg skulle prøve , men er det noen som har prøvd å har noen forslag til et merke som er bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #2 Del Skrevet 10. september 2003 Tenkte jeg skulle prøve selv, jeg. Ble inspirert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*maiken* Skrevet 10. september 2003 #3 Del Skrevet 10. september 2003 hva heter denne medisinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #4 Del Skrevet 10. september 2003 hva heter denne medisinen? Jeg tror den heter nytt forhold, eller ny partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 10. september 2003 #5 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg tror den heter nytt forhold, eller ny partner. Wake up folks! Tar man medisiner for å øke sexlyst har man etter min mening sunket forholdsvis dypt. Nok et trick fra medisinbransjen for å tjene penger. Etter all sannsynlighet er bivirkningene av disse medisinene langt større enn fordelene ved dem. Typisk kynisme fra medisinbransjen, og typisk dumskap fra legestanden. Om man har problemer med sexlyst -bør man ikke da heller forsøke å finne ut HVORFOR man mangler denne følelsen i kroppen som i utgangspunktet er naturlig for oss alle? Herregud! Man trenger ikke en gang å være lege for å resonnere seg frem til noe så logisk! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #6 Del Skrevet 11. september 2003 Det er faktisk ikke alle som blir tent bare de ser et manne bein!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har vært sammen med en type i 10 år... Jeg har adri hatt den samme sexlysten som han har!! Vi har det bra på alle måter untagen at det er lite som tenner meg!! Skal prøve å forklare litt her... Jeg blir jo tent når han stryker koser osv men det tar laaang tid.. Jeg har lyst at det er jeg som kan komme til han å si det at jeg er kåt ikke bare han bestandig.. Enklere enn det er det ikke!!! Dette om min lyst er noe vi har snakket om i mange år. Å ikke kom å si at jeg skal slenge han på dør he he det virker som det er svaret på det meste her inne!!!! Ikke driv å sleng dritt til meg for det!! Vi er alle forskjellige!!! Det jeg lurte på var om noen hadde prøvd det!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 11. september 2003 #7 Del Skrevet 11. september 2003 Gjesten over er meg!!! Glemte å logge inn!!! Jeg tenkte på et natur produkt som heter Damiana det fåes kjøpt på helsekost butikk vist!! å den er for kvinner spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 17. september 2003 #8 Del Skrevet 17. september 2003 :o Kan du forklare litt hvordan dette naturproduktet funker? Kunne tenke meg å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå