Gå til innhold

Tid for shopping av høstklær - hva skal jeg kjøpe?

Eliza

Anbefalte innlegg

Et tips jeg har (og holder på med akkurat nå), er å ta en titt innom noen av de store og "finere" butikkene på nett, f.eks http://www.neimanmarcus.com/ og se hvilke nyheter de har. Ellers tipper jeg Saks har liknende sider. Veldig mye lekkert! (Og totalt utenfor min prisklasse *sukk*)

Jeg sier det samme. Det var mye fint og se, og selvfølgelig alt for dyrt (for å si det mildt). Jeg ble nesten dårlig fordi jeg fikk så lyst å shoppe :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, Fredagsbarn.

Jeg bruker også det som er i skapet.

Men likevel kjøper jeg ofte nye klær om høsten. Har liksom litt mer penger på denne årstiden, samtidig som det kommer mye fint i butikkene.

Jeg kjøper bare plagg jeg trenger (hvis det ikke er superbillig da). Og jeg kjøper ofte "kjedelige" klær som kan brukes til mye. Stort sett kjøper jeg ola-bukser eller "dressbukser" i svart eller beige. Disse passer til det aller meste og jeg slipper å kjøpe ny ytterjakke fordi den gamle ikke matcher.

Nøytrale cardigan/golf-jakker er også kjekt å ha. De kan lives opp med fargerike topper inni.

Har aldri kjøpt nye klær bare fordi jeg vil ha noen morderne, jeg.

Men når jeg må kjøpe noe nytt, så blir det jo ofte til at jeg kjøper høstens mote. Det er jo umulig å finne noe annet.

Men det er mye fint nå. I fine farger og fasonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er det med meg også, Lea! Har som regel en del i skapet som hentes fram igjen.

Egentlig liker jeg ikke så godt å gå og handle klær, heller, det er et ork! Men jeg må jo fornye meg en gang i blant, og da er det gøy når man finner noe fint som også faktisk er på moten! Og ofte når jeg først handler, så tar jeg et raid og "får det gjort" - så slipper jeg på en stund...

Jeg lander som regel på beige og svart i en eller annen form, det er liksom "meg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter ikke ut garderoben hver sesong, jeg supplerer bare med 3-4 klassiske plagg som jeg liker.

Mange av de jeg listet opp har jeg fra før, og det blir tatt frem igjen år etter år, til det begynner å bli slitt. DA kjøper jeg nytt.

Min liste var bare et forslag til hva man kan se etter og plukke i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...