J-Lo Skrevet 19. mars 2010 #41 Del Skrevet 19. mars 2010 Positiv: 1. Veldig kosete og romantisk 2. Kjempe flink til å lage mat (det er ikke jeg...) 3. Veldig gavmild 4. Smart 5. Bra humor 6. Flink med barn, en familiemann. Negativ: 1. Lat og arbeidssky 2. Lite handy 3. smårasistisk 4. Usunn (trener ikke, og spiser mye dritt) 5. I overkant mye sexlyst! 6. Sjalu Jeg føler i blant at jeg er mannen mens han er dama i forholdet, hehe! Kræsjer ikke punkt 4 på positive med punkt 1 og 3 på negative? Min kjære har disse egenskapene: Positive: 1. Morsom 2. Empatisk 3. Muskuløs og veltrent 4. Ærlig 5. Kreativ 6. Bryr seg om familie og venner Negative: 1. Arbeidsnarkoman 2. Veldig resultatsorientert 3. Litt for rutinemenneske 4. Lite glad i å reise/ oppleve noe nytt 5. Ikke veldig interessert i å få barn 6. Dårlig på husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2010 #42 Del Skrevet 19. mars 2010 Positive: 1.Kjekk og veltrent (veldig opptatt av å holde seg i form) 2.Blir med på så og si alt jeg fåreslår 3.Tolmodig 4.Utrolig snill 5.Likt av alle 6.Tar intiativ til ting 7.Gavmild 8.Bruker masse tid på meg uten at jeg må be om det ++ Negative: 1.Dårlig å planlegge 2.Dårlig med å sette ord på ting 3.Er ikke så flink å inkludere meg i planer han har med andre 4.Hvis jeg er i krangle eller sutre humør kan han finne på å bare "lukke" ørene. Grusomt irriterende, men av og til kanskje nødvendig 5.Litt masete til tider 6.Slurvete med å gi konkrete beskjeder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 19. mars 2010 #43 Del Skrevet 19. mars 2010 Min samboer: Positive: 1. omsorgsfull og snill 2. er veldig opptatt av å ta vare på både min og hans familie(dette er viktig for meg) 3. Til å stole på 4. "handy", kan alt fra å fikse bil,snekre,lage mat osv. 5. Kosete 6. Flink til å snakke for seg Negative: 1. Kan lett bli sint og da roper han 2. Har ikke så god peiling på økonomi og er mer opptatt av at drømmene hans skal oppfylles enn om vi faktisk klarer å betale for det. (gjelder hus,veteranbil,scooter,motorsykkel osv.) 3. Kan bli sjalu "ut av det blå", f.eks den gangen han fant et brev fra en annen mann som jeg fikk for 3-4 år siden som jeg ikke visste at jeg hadde ennå(vi var ikke sammen da jeg fikk brevet). 4. Han er sta, ennå mer sta enn meg (og jeg er irriterende sta) 5. Han gjør avogtil sine egne konklusjoner om hva jeg mener selv om jeg kan si det stikk motsatte av det han tror jeg mener. Tar på en måte ting i værste mening. 6. han SNORKER! hver natt - høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMuffin Skrevet 5. juni 2010 #44 Del Skrevet 5. juni 2010 Har noen andre som har skrevet innlegg i denne tråden fått tilbud om å være med i et tvprogam på tvnorge??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bente Skrevet 13. juni 2010 #45 Del Skrevet 13. juni 2010 Positivt: - veldig snill - tålmodig - diplomatisk - stiller alltid opp for meg - veldig tøysete - flink til å lage mat Negativt: - sta - veldig opptatt av at vi skal gjøre mest mulig sammen - masete - hevngjerrig - vil gifte seg og få barn i nærmeste fremtid - elsker romantiske komedier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. juni 2010 #46 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Positivt : Han er veldig snill' Han er kjærlig og kosete Han er veldig viril Han viser hver dag at han elsker meg og sier det ofte Han bruker sin sexualitet på KUN meg Han liker å finne på ting og ikke bare sitte på pcen. Negativt : Han er ikke flink økonomisk Han er enda litt dårlig på kommunikasjon, men mye bedre etter krav fra meg Han er dårlig på å vise følelser i som (gråter) Han kjører ofte for fort :/ Han er for sjalu Han roter Endret 13. juni 2010 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litago Skrevet 13. juni 2010 #47 Del Skrevet 13. juni 2010 Positive: Sosial Arbeidssom på jobb Hjelpsom overfor familie Lett å snakke med Morsom å feste sammen med Lite sjalu Negative: Arbeidssky hjemme dvs bidrar veldig lite i fht hus og hjem For glad i en fest Blir fort sint og irritert/kranglete Lite romantisk Egoistisk Sier negative ting om meg overfor andre Hmm..: og hvorfor blir jeg hos han? 2 barn og dårlig økonomi kanskje, samt at han glimter til innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #48 Del Skrevet 13. juni 2010 Positive: Omtenksom - han kan massere min stive nakke i "timesvis"God til å lage matÆrlig (jeg slipper å lure på hvor jeg har ham)TrofastGlad i barnPraktisk anlagt Negative: HissigSom oftest allergisk mot å legge planerAv og til langsint Påståelig (men den egenskapen deler han med mange menn) Han har en eller annen gang fått det for seg at det er sexy å bite/klype. (Mulig det er det for noen, men jeg er av den ømskinnede typen som synes det gjør vondt selv om ikke noen av delene gjøres hardt.) Har lett for å klage på "alle andre" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Skrevet 13. juni 2010 #49 Del Skrevet 13. juni 2010 Positive: -Vil alle alt godt, hjelpsom -Aktiv, elsker trening -Får andre til å le -En type gutt en blir god venn med og har det mye gøy sammen med -Omtenksom -Til å stole på Negative: -Sier det jeg vil høre for å unngå en konfrontasjon -Litt umoden -Holder ting inni seg dersom han er frustrert, sint etc. -Smårasistisk -Sjalu -Lite handy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. juni 2010 #50 Del Skrevet 13. juni 2010 Ååå, han er så kjekk :rødme: Negativ egenskap er vel at han er litt i overkant sosial og det ramler inn folk hele tida når jeg vil ha han for meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 14. juni 2010 #51 Del Skrevet 14. juni 2010 hmm 6 positive og 6 negative med min samober da.. Positive: 1.) Han er veldig intelligent og handy 2.) Han flink til å planlegge 3.) Han er flink til å gjøre rent 4.) Han legger alltid merke til om noe er galt og er utrolig omsorgsfull! 5.) Han er veldig glad i barn, altså en god (fremtidig) familiefar. 6.) Han gjør alt for meg. Negative: 1.) Han kan være veldig frekk iblant (mest mot andre..) 2.) Han har en tendens til å være litt sjalu, men vi er nok like ille der. 3.) kommer ikke på noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #52 Del Skrevet 16. november 2016 Jepp, ser det, dritgammel tråd... men hva gjør vel det;) 6 første ting jeg kommer på: Positive: - gentleman -romantisk - veldig omsorgsfull -god i senga -dritgod til å lage mat Negative: -egosentrisk -dårlig i sosiale settinger når det ikke interesserer ham -vanvittig til å utsette det han egentlig ikke vil -treig -tar ting bokstavelig -gjentar ting han sier Anonymkode: f37c3...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 17. november 2016 #53 Del Skrevet 17. november 2016 Min samboer: Positive: 1. Omtenksom-passer på at jeg har det bra og har det jeg trenger 2. Spontan, vi drar ofte på spontane ferieturer der lite er planlagt 3. Morsom og uhøytidelig 4. Smart 5. Kosete og sier ofte hvor glad han er i meg 6. Lett å snakke om alt med 7. Inkluderende Negative: 1. Kan fort bli irritert og glefser 2. Er litt rotete (det er jeg også) 3. Jobber for mye så er ofte sliten 4. Drikker ikke ofte, men kan ta litt av i sosiale settinger. Han gjør ikke noe galt, men snakker VELDIG mye og VELDIG høyt 😂 5. Han er ikke så romantisk og har aldri overasket meg med blomster eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #54 Del Skrevet 5. oktober 2021 Så gøy tråd 🥰 Vi har vært kjærester i snaaaart 6 måneder og bor ikke sammen enda🥰❤️ Positive sider: ❤️ Sexy mannemann/fin kropp & god i sengen ❤️ Han er ryddig, organisert og har generelt god orden i sysakene sine ❤️ Vi kommer fra ganske lik bakgrunn og forstår hverandre godt ❤️ Vi koser oss mest begge to når jeg kan ligge i armkroken hans på sofaen. ❤️ Han har verdens nydeligste smil, med tilhørende glimt i øyet og en litt barnslig sjarm som dukker opp en sjelden gang, men er magisk ✨ ❤️ Han er utrolig omtenksom og får med seg detaljer jeg sier. Skikkelig gentleman, hadde fikset alle problemene mine om han kunne Så over til det negative: 😅 Han er en hissig sjåfør som mange andre her ser jeg, egentlig utålmodig av seg generelt 😅 Elendig på teknologi, og hater å skrive mld, så ingen søte snapper til meg ila dagen. Sender jeg, ringer han eller svarer snap/sms til nøden. 😅 Han snakker ikke om følelser, det vanligste er at han ikke viser seg sårbar i det hele tatt 😔 Sier ikke hva han føler for meg. Men prioriterer meg og viser med handling hele tiden, har inkludert meg i familie og venner og alt.. Blir han invitert til noe, må han først høre med meg liksom, så han viser tydelig.. Men sier ikke 😔 😅 Han har blitt dårlig behandlet i et tidligere forhold og det "spøker" hos oss til tider. Det er nok mye av grunnen til at han ikke er trygg nok til å være sårbar overfor meg enda også. 😅 Han har tidenes sovehjerte og ingen barn. Så når han er ferdig på Jobb er det rett på sofaen og sove. Og han er MIA til kl 06 neste morgen.. Hvis ikke jeg ringer og vekker han, noe jeg unngår❤️ 😅 Er nok også litt sånn forbauset over at ikke alle tenker det samme som han gjør "enkelte er jo helt idiot". Btw han er super ryddig/strukturert og jeg er et rotete vimsehode 😅😳🙈 Anonymkode: 98437...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2021 #55 Del Skrevet 5. oktober 2021 Hahaha fire år senere faktisk 😂🙆♀️ Anonymkode: 98437...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #56 Del Skrevet 6. oktober 2021 Positive: *Flink til å kommunisere *Jeg har ingen tvil om at han elsker meg (flink til å vise dette med ord og handlinger. Har aldri følt meg så trygg i et forhold før) *Flink i senga (Ønsker at jeg skal kose meg like mye som han) *Attraktiv (på flere måter enn bare utseende) *Hjelpsom *Utadvendt og sosial men klaffer fortsatt med introverte meg på det å like å være hjemme. Negativ: *For opptatt av telefonen, men samtidig har jeg forståelse for dette, da han driver med diverse hobbier han har tilgang til via mobil. *Kan være ekstremt bastant og en skikkelig terglus når han er i humør til det. Er til vanlig morsomt men han drar den ofte litt for langt. *Uryddig. Må påminnes konstant. Han rydder bare sånn halvveis hvis han først gjør det. *Tar på seg for mye arbeid, da gjerne hobby relatert arbeid. Han elsker det han gjør men han innser ikke at det kan bli for mye. Derfor har han perioder han er utslitt. *Kanskje litt lavere sexlyst enn jeg skulle likt, men er ellers veldig fornøyd når det blir noe 🥰 Anonymkode: a98c5...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #57 Del Skrevet 11. januar Ser det er en gammel tråd, men jeg kom over denne tråden i dag fordi jeg trengte å se dårlige sider hos partnere i andre forhold, og bli påminnet på at min mann også har dårlige sider. Vi er i en bølgedal... Min mann sine positive sider: 1. Oppofrende 2. Gjør mer hjemme enn meg 3. Veldig flink til å forklare barna hvorfor vi setter de grensene vi gjør 4. Intelligent og setter seg godt inn i ting (skolesmart) 5. Handy 6. Får meg ofte til å le Hans negative sider: 1. Ser dårlig sine egne feil og mangler, og tar ofte ikke på seg ansvar for ting han åpenbart har gjort (eller ikke gjort) 2. Selv om han ofte får meg til å le så drar han det for langt innimellom og jeg blir sur 3. Litt kort lunte 4. Sier ting på en utrolig klønete måte innimellom, som skaper misforståelser 5. Tenker for komplisert, noe som også skaper misforståelser 6. Fokusere for mye på dårlige ting enn gode Pkt 1 er verst for min del. Syns det er utrolig provoserende at han skylder på andre (gjerne oss andre i huset). Anonymkode: 542bb...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #58 Del Skrevet 11. januar Oppmerksom, snill, morsom og tålmodig, Anonymkode: 2c1d6...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #59 Del Skrevet 11. januar Postiive 1. veldig snill og omtenksom, gjør alt for at jeg skal ha det bra. 2. arbeidssom og smart, god karriere, står på når det kommer til jobb, og på hjemmebane. Setter seg aldri ned om noe kan gjøres. 3. absolutt ingen uvaner, vet vel knapt hva gaming er, og har aldri rørt røyk, men mange gode vaner, som treningsrutiner 4. vi kommer fra lik bakgrunn (stabil kjernefamilie), og har like verdier, så samspillet mellom oss er veldig godt 5. følsom, god på kommunikasjon, opptatt av å snakke ut og være åpen Negative 1. konfliktsky, så jeg må alltid rydde opp når det er uenighet med handverkere, naboer, og slikt. 2. karrieren og trening gjør at han er mye borte 3. selv om han vasker og fikser, så ser han ikke de siste 10%, så jeg må alltid gå over bad når han har vasket 4. finnes ikke handy, men jeg fikser, eller vi leier inn hjelp 5. er nok ikke den beste på å ta initiativ til endring, så gjennom forholdet har jeg alltid dratt det i gang når det gjelder ny bil, ferie, flytting, med mer. (men er egentlig en positiv egenskap i samspillet med meg, for to med sterke meninger kan bli konfliktfylt) Anonymkode: e3442...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå