Silfen Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 For nå har jeg kjøpt mobiltelefon. Til 1000 kr mer enn jeg hadde tenkt å by. :gisp: Jeg har IKKE godt av sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Unnskyld... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 9. september 2003 Så det er DU som er synderen! Anyway; her er telefon og budrunde. min nye mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Jepp... Ikke slå ikke slå... Men det var jo veldig fin tlf du fikk deg da. Min er veldig dårlig, så vi kan godt bytte hvis du vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg vil jo MEGET gjerne ha den telefonen da. Men ikke til 3000. Tenkte 2000 var nok. Men du kan godt få lov til å betale 1000 kr mellomlegg siden det var din feil at jeg havnet der inne i utg.pkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Netthandelen er desverre noe vanedannende, og noe dyrt... Har takk og lov ikke vunnet noen budrunder enda, ellers hadde et allerede stramt budjett blitt mye, mye strammere.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 Takk for tilbudet, men nei takk Kos deg med den nye tlf du, eller legg den ut på auksjon på QXL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #8 Del Skrevet 10. september 2003 Gud 75???? :o *Kunne jo tryllet fram 3000,- og du da* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. september 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg er ganske guddommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå