'Lilly' Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Hjelp meg å finne et fint guttenavn på K!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. september 2003 #3 Del Skrevet 9. september 2003 Karl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Krisander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 Kasper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Kasper er fint ja! :stemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #7 Del Skrevet 9. september 2003 Kai Kasper Kenneth Ketil Kjetil Kim Knut Kristen Krister Kristian Kristoffer Kyrre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. september 2003 #8 Del Skrevet 9. september 2003 Kristian er det vakreste guttenavnet jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 9. september 2003 #9 Del Skrevet 9. september 2003 Karl Krister Ken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 9. september 2003 #10 Del Skrevet 9. september 2003 Ketil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 9. september 2003 #11 Del Skrevet 9. september 2003 Synes Kristian er kjempefint jeg også! Kristoffer også... * Kurt * Knut * Kjell * Kasper * Kjetil * Konrad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. september 2003 #12 Del Skrevet 9. september 2003 Kristian er det aller fineste K-navnet jeg vet om, men det har du fått før.... Kårstein Kalvbein Kjellstein Konrad... Kanskje ikke like bra, nei... Der ser du, Kristian er finest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 9. september 2003 #13 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg synes Kevin er skikkelig harry,selvom jeg skal innrømme at det var det første jeg tenkte på. Kenneth er fint. Kristoffer og Kristian også. Kris bare går jo også an.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 9. september 2003 #14 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg synes Kevin er skikkelig harry,selvom jeg skal innrømme at det var det første jeg tenkte på. Kenneth er fint. Jeg synes Kenneth er skikkelig harry! Kevin også, forsåvidt. Det fineste K-navnet er definitivt Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine Skrevet 9. september 2003 #15 Del Skrevet 9. september 2003 Bare sånn av ren nysgjerrighet.... Hvorfor skal du finne et guttenavn på K? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2003 #16 Del Skrevet 9. september 2003 Kristian, Karl, Konrad osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2003 #17 Del Skrevet 9. september 2003 Synes Kasper er et flott navn jeg og litt mindre vanlig en Kristian. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 9. september 2003 #18 Del Skrevet 9. september 2003 Noe bra, mye dårlig, men du får nå se selv Kapono Karan Kareem Kadar Kadeem Kadin Kadir Kado Kai Kaikara Kaiki Kailash Kaili Kaiser Kalani Kalb Kale Kaled Kalil Kalkin Kalman Kamal Kamil Kane Kaniel Karif Karim Karl Karol Karsten Kasen Kasib Kasim Kaspar Kass Kateb Kazuhiko Kazuo Keahi Keane Keanu Kearney Keaton Keb Kedar Keefe Keenan Keene Kegan Keigo Keiichi Keiji Keir Keith Kekipi Keli Kellan Kellen Kelman Kelvin Kemal Kempton Ken Kenaz Kendrick Kenelm Kenji Kenley Kenn Kennard Kenneth Kenny Kensel Kent Kentaro Kentigerno Kenton Kenyi Kenyon Kenzo Kerbasi Kermit Kern Kerr Kerrick Kers Kester Kevin Khaled Khalil Khan Khoury Kian Kiefer Kieran Kiernan Kiliano Killian Kim Kimball Kin Kincaid Kintigerno Kinton Kioshi Kipling Kipp Kirby Kirian Kiriano Kirk Kirkwood Kiros Kiyoshi Klaus Kleef Knox Koen Koichi Kolby Komstantin Kong Konstantin Konstantinos Koos Korb Kort Kosey Krikor Krischan Krish Krister Kumar Kurt Kyle Kyler Kyne Kyros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 9. september 2003 #19 Del Skrevet 9. september 2003 Hva med Quatro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest :-) anna (ikke innlogga) Skrevet 10. september 2003 #20 Del Skrevet 10. september 2003 Heier på Karl. Om du ikke er allergisk for doble navn kan du sette det sammen med andre pene navn. Karl-Oskar, Karl-Erik Karl-Herman Karl-Ivar (passer bra om du stemmer Frp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå