Gå til innhold

Bæsj i heisen


VesleBråka

Bæsjet du i en heis igår?  

  1. 1. Bæsjet du i en heis igår?

    • Ja, veldig lei meg, rakk ikke do
      5
    • Ja, pleier det jeg
      3
    • Nei, ikke igår
      9
    • Hvorfor har dere ikke toalettpapir i heisen?
      4


Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dette høres drit ekkelt ut :sprettoy:

Har opplevd det samme der jeg bor, men det var litt uforskyldt. Heisen hadde satt seg fast og ei steingammal kjerring klarte ikke holde seg. Av en eller annen grunn så hadde gåstolen begynt å trille slik at hu trøkka rævva inn i speilet :flekke: Vaktmesteren måtte stime ned hele heisen :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DNA-profil: kanskje jeg skal foreslå det for politiet, de har sikkert lyst til å koste det på sine stramme budsjetter. Heisbæsjer'n har nok høy prioritet. Fra diverse kriminalsaker med høy medieinteresse har jeg forstått at DNA-profilering er en kostbar affære.

Jeg tror heller ikke det var noen som var ute etter å "fortelle" oss noe. Det er ikke bare leiligheter i bygården, så det var nok et klassisk innbrudd (knust rute et sted var det visst også). Vedkommende ble litt redd på slutten, og ble litt løs i magen? Ikke vet jeg, skjønner meg ikke på sånt.

Det lukter rart enda, må vel si ifra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
DNA-profil: kanskje jeg skal foreslå det for politiet, de har sikkert lyst til å koste det på sine stramme budsjetter. Heisbæsjer'n har nok høy prioritet. Fra diverse kriminalsaker med høy medieinteresse har jeg forstått at DNA-profilering er en kostbar affære.

Jeg tror heller ikke det var noen som var ute etter å "fortelle" oss noe. Det er ikke bare leiligheter i bygården, så det var nok et klassisk innbrudd (knust rute et sted var det visst også). Vedkommende ble litt redd på slutten, og ble litt løs i magen? Ikke vet jeg, skjønner meg ikke på sånt.

Det lukter rart enda, må vel si ifra..

Dette er førstesideoppslag i VG!

Vedkommende nå mistenkt i saken ble sist sett da han, hmm hu forlot åstedet i full galopp med buksa i den ene hånda og en senk i den andre....

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i byggebransjen og en gang var det en fyr som han driti rett ved siden av der vi har alt verktøyet vårt..

løsningen ble da å sprøyte fugemasse over hele dritten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stian HockeyStad

Vel, det er forkastelig med folk som driter i heisen. Greit nok at bajsen trykker og sånn, men :roll:

Vel, uansett. Dere som leser dette og bajser i heisen kan bruke denne lille saken til å holde dere oppdatert på hvor mye galt dere gjør:

http://www.bajs.no/kalkis.html

Hilsen Stian HockeyStad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...