Gå til innhold

Bæsj i heisen


VesleBråka

Bæsjet du i en heis igår?  

  1. 1. Bæsjet du i en heis igår?

    • Ja, veldig lei meg, rakk ikke do
      5
    • Ja, pleier det jeg
      3
    • Nei, ikke igår
      9
    • Hvorfor har dere ikke toalettpapir i heisen?
      4


Anbefalte innlegg

Huseier ringte til meg idag, og spurte hvordan heisen var. Grei, sa jeg, lukta litt rart men men, det er jo en bygård så det er mye rar kroppslukt som kan ferdes der. Faktisk igår så lukta det en merkelig blanding av rar såpe og kuskit. Vanligvis lukter det ikke noe spesielt, unntatt når en eller annen pensjonist ikke klarer seg uten sneipen gjennom heisturen.

Joda, det hadde vært innbrudd igår morges, og vedkommende hadde bæsjet i heisen, og smurt det utover veggene! Herregud.. det verste er at det er ikke første gangen, før har noen brutt seg inn og bæsjet i trappeoppgangen. Hva er det med folk? :kvalm:

Huseier foreslo at jeg kunne knuse et par flasker parfyme i heisen, jeg foreslo tilbake en runde med klorin.. Idag har jeg tenkt endel på hvorvidt jeg lente meg mot veggene i heisen igår. De vaskedamene som ordnet opp, må jeg si gjorde hastverksarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o Fy flate - det finnes mange snålinger.....Hva slags tilfredsstillelse får folk av å fly rundt å drite i heisene til andre???? :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg tar sats; lukker øynene og kommer med en confession: D var meg som dreit i heisen!!

Lover at jeg aldrig skal gjøre d meir!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar sats; lukker øynene og kommer med en confession: D var meg som dreit i heisen!!

Lover at jeg aldrig skal gjøre d meir!!!

:ler: Hva med å trekke på deg buksa nå :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må være en mentalt syk person som kan gjøre noe slikt.

Du får be vaktmesteren henge opp et skilt etter samme mal som røyking forbudt-skiltene, bare at sigaretten byttes ut med, tja, avataren til sexysadie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæsj = DNA.........ganske så personlig for den som gjorde det altså. Kanskje en personlig hilsen til noen i bygården?..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj = DNA.........ganske så personlig for den som gjorde det altså. Kanskje en personlig hilsen til noen i bygården?..........

da kan man vel lage en dna profil å finne ut hvem det er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uvanlig at folk smører bæsj utover når de er i fylla på byen heller. Julebordssesongen er et helvete å være dassvasker i.

Men jeg fatter ikke hva som får folk til å ta opp sin egen avføring og smøre den utover. Du kan liksom ikke skylde på at du hadde sånn trykk at du bæsja på veggen. Litt urin på gulvet kan jeg til nød forstå. Bæsj på vegger og i taket er primitivt. Lurer på om de smaker på det før de smører det utover også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror det er seksuelt..

at man får en viss seksuell nyelse av å smøre bæsj utover

Argh.... De kan få smøre det ut over seg selv og ut over sine egne ting hvis ingen andre mennesker kan se eller lukte det. En heis eller et offentlig toalett er altså fy-fy uansett hvordan man ser på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh.... De kan få smøre det ut over seg selv og ut over sine egne ting hvis ingen andre mennesker kan se eller lukte det. En heis eller et offentlig toalett er altså fy-fy uansett hvordan man ser på det.

selvfølgelig er det æsj

men jeg tror nok det er seksuelt..

men ganske kvalmt at de må smøre det derandre folk ferdes ja..

respekterer at noen har det som en fetisj men når de bæsjer der vanlige folk skal ferdes er det jævlig kvalmt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

da kan man vel lage en dna profil å finne ut hvem det er[/quote

Tenkte kanskje at vedkommende som har gjort det, kanskje mener noe med det på sin egne syke måte........kanskje en som bor i blokken?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D HAR hendt at katta mi har bæsjet midt på stuegulvet i protest mot et el annet....bl a å bli fraktet hjem til leiligheten etter en fri og deilig tilværelse i skauen rundt hytta. KAN her være en sammenheng????? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motbydelig - og jeg klarer ikke forstå mennesker som gjør sånt. Om det er seksuelt så gjør det hjemme da!

Jeg hadde en bod jeg ikke brukte en gang og dermed var den ikke låst. Da jeg skulle ta den i bruk var det noen som hadde dritt på gulvet. Det var ikke bikkjedritt, for å si det sånn. :flekke:

Jeg brekker meg bare jeg tenker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...