Gå til innhold

Spørsmål til alle:

Dathos

Er du kåtere enn gjennomsnittet?  

1. 1. Er du kåtere enn gjennomsnittet?

• Kåtere enn gjennomsnittet
      23
    • Som gjennomsnittet
      9
    • Mindre kåt enn gjennomsnittet
      13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For et åpningsinnlegg!

Men jeg aner ikke. Kanskje du burde legge ved en undersøkelse som viser hva man tror er gjennomsnittet for befolkningen når det gjelder å være kåt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Har fått tilbakemeldinger på at jeg er kåtere enn "gjennomsnittskvinnen" ja.En fyr jeg for med begynte å klage etter ca 14 dager da jeg ville ha ham 4-5 ganger i døgnet.Pr idag er han begynt å blitt stor i kjeften igjen.... :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
For et åpningsinnlegg!

Men jeg aner ikke. Kanskje du burde legge ved en undersøkelse som viser hva man tror er gjennomsnittet for befolkningen når det gjelder å være kåt?

Jeg føler på meg at det ikke er lenge før noen forskere setter igang med å undersøke nettopp dette.

Vi har nettopp fått presentert en undersøkelse i dagspressen som konkluderte med at kvinner har glede av sexlivet. Siden vi nå har fått besvart dette vanskelige spørsmålet som vi alle utvilsomt har fundert mye over, kan sikkert den samme gruppen forskere kaste seg over den neste oppgaven: "Javel, så kvinner liker sex, men hvor mye liker de det?"

Det kan kanskje bli litt vanskelig å måle, men om man tar fantasien til hjelp, er intet umulig. Hva med å utstyre en kontrollgruppe med en bunke avkrysningskort, og en klokke som ringer f.eks. 4 ganger i timen? Hver gang klokken ringer, kan forsøkspersonene ta frem et kort og angi, f.eks. på en skala fra 1 til 10, hvor kåte de er akkurat der og da.

I mellomtiden får vi smøre oss med tålmodighet. :her savner jeg en smiley med et ekstremt uintelligent ansiktsuttrykk, og evt. en kålorm som stikker ut av et hull i hodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet, er det allerede utført undersøkelser som går på hvor mye man gjennomsnittlig tenker på sex. Det bør da kunne være et utg.pkt. for hvor ofte man er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikke hva gjenomsnittet er, men jeg er mye kåtere som gravid enn før jeg ble det. Før jeg ble gravid, var jeg vel rundt gjennomsnittet, eller kanskje litt over ;)

Klem Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Sier som mine forgjengere: Hva er gjennomsnittet? Man kan da ikke vite om man er gjennomsnittelig kåt eller over eller under, hvis man ikke har en skala å forholde seg til. Og hvordan måler man kåthet? Er det kåthet i forhold til andre, eller rekker det at man er solo-kåt? Eller går det på tankegang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det vanskelig å svare på... men jeg tror veldig mange tror - føler - at de er kåtere enn gjennomsnittet...

Men er poenget her hva folk tror - føler? synes kanskje at dette var litt poengløst... men samtidig så måtte jeg være med på avstemmingen og ev... svare på innlegget :lol: så litt poengløst inntressant synes jeg det var... :roll: kremt! :klaske:

:yy: Northy :yy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...