Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #1 Del Skrevet 6. mars 2010 Grunnen til at kvinner skal ha langt hår er fordi mennene skal dra dem etter håret og sette dem litt på plass. Gutter har kort hår så damer ikke har den muligheten. Det er en del av naturen. Derfor menn mister håret også så damene ikke skal ta makta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Étaín Skrevet 6. mars 2010 #2 Del Skrevet 6. mars 2010 Derfor jeg liker menn med hestehale og skjegg. Så jeg riktig kan få tatt tak i dem og halt dem heim til hula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 6. mars 2010 #3 Del Skrevet 6. mars 2010 denne teorien stemmer faktisk. Men det er kun i seksuelle tilfeller for vår del. hah! Skulle ønske jeg aldri hadde laget den undercuten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. mars 2010 #4 Del Skrevet 10. mars 2010 klippet av meg 46 cm i høst, og har fortsatt mye å ta i.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 10. mars 2010 #5 Del Skrevet 10. mars 2010 Hva med tøffe, barske og maskuline satanrockere med lange ravnsvarte lokker da? Som denne karen. Er det noen som tør å *grøss* dra en slik etter håret og *besvim* sette ham på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #6 Del Skrevet 10. mars 2010 Grunnen til at kvinner skal ha langt hår er fordi mennene skal dra dem etter håret og sette dem litt på plass. Gutter har kort hår så damer ikke har den muligheten. Det er en del av naturen. Derfor menn mister håret også så damene ikke skal ta makta. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #7 Del Skrevet 10. mars 2010 Dette har jeg vanskeligheter med å tro. Har du noen kilde på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolita___ Skrevet 10. mars 2010 #8 Del Skrevet 10. mars 2010 idiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå