Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 http://www.aftenposten.no/amagasinet/morch...icle3548699.ece Hva tenker dere om dette? Jeg tenker nok mer som moren her. Jeg tenker at det er forskjell på å bade naken i et badekar med barnet sitt og å være naken på badet når barnet er i nærheten.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker at en del kvinnfolk har temmelig mange løse skruer i skallen. Og at det ikke er rart menn som fedre finner sin plass i garasjen sammen med bikkja. Hadde jeg vært far i dette tilfellet, så ville det vært en så grov krenkelse av meg som mann og far at jeg hadde skilt meg fra kjerringa. Jeg hadde aldri tilgitt min egen kone for å komme med sånne tilslørte påstander ovenfor barnet. Aldri.
Gjest Gjest_jente25_* Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker som faren, at det er helt naturlig at de bader sammen.
Joe Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg er enig med han som svarer at det ikke er noen grunn til bekymring, og at det heller er hun som er i overkant blyg. Hun sier jo selv at datteren er lett å distrahere, så den biten er ikke noe problem. Og jeg mener helt klart at det er STOR forskjell på foreldre og ansatte omsorgspersoner. Og jenta er jo faktisk bare to og et ha år, hun vil tidsnok ville bade alene.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Så lenge det ikke skjer noe som kan være overgrep så ser jeg ikke problmet. Og så kommer det ann på alderen også jeg vet om mange mødre som bader med sønnene og døttrene nakne Jeg synes ikke man skal tro at alt er pedofili
Joe Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker at en del kvinnfolk har temmelig mange løse skruer i skallen. Og at det ikke er rart menn som fedre finner sin plass i garasjen sammen med bikkja. Hadde jeg vært far i dette tilfellet, så ville det vært en så grov krenkelse av meg som mann og far at jeg hadde skilt meg fra kjerringa. Jeg hadde aldri tilgitt min egen kone for å komme med sånne tilslørte påstander ovenfor barnet. Aldri. Jeg nekter å tro på deg. Du ville gått fra din egen kone fordi hun er usikker angående nakenhet, og skrev akkurat det der? Hun lurer jo faktisk på om det er hun som overreagerer, og det hun vil er å lære datteren sin at barn ikke bør ha nærkontakt med voksnes kjønnsorganer. Hun sier jo ikke på noe punkt at hun mistenker at faren er pedofil eller noe som helst. Hvis du tar så lett på å gå fra en du har barn med, og blir så lett fornærmet, håper jeg du ikke har barn med noen som helst.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan ikke se at det er noe galt i det. Man må jo slutte med det på et tidspunkt, men ikke så tidlig... Eller hva?
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes dette er en tåpelig ting å problematisere. Vi nærmer oss hysteriske tendenser a la USA..
Joe Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes dette er en tåpelig ting å problematisere. Vi nærmer oss hysteriske tendenser a la USA.. Enig. Der har jo faktisk Ronja Røverdatter advarsel på dvd'n på grunn av nakne barn -_- Den korte scena der de løper nakne ut i vannet.
Larsern Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker at det er fullstendig naturlig å bade naken sammen med sine barn, dersom dette skjer på barnets premisser. Når barnet når puberteten, slik som Mørch skriver, vil barnet selv avstå fra intimkontakt med sine foreldre. At enkelte kvinner tar initiativ til å mistenkeliggjøre fedre dersom de oppnår nær kontakt med barna, tror jeg derimot er direkte skadelig for forholdet mellom fedre og barn dersom det godtas.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kan ikke se at det er noe galt i det. Man må jo slutte med det på et tidspunkt, men ikke så tidlig... Eller hva? Så lenge moren ikke er trygg på barnefarens adferd når han bader sammen med datteren, er dette tilstrekkelig til at slik aktivitet må opphøre straks. Med mindre moren har ytterligere holdepunkter for overgrep, synes jeg likevel ikke dette tilstrekkelig for å anmelde forholdet (eller hva....). Menn må aldri tillates å oppholde seg nakne (eller påkledte??) sammen med barn uten at en voksen person er til stede for å passe på at barnet ikke blir misbrukt.
rachel who Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Synes det er fint å undre seg, også over dette. Å tenke på dette, tror jeg vil være naturlig for alle mødre. Vi er beskyttere og tenker på alle "farer" for barna våre, dette bør menn være glad for.
Eliisa Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Min mann bader med vår lille sønn, er han homofil pedo da? Nei vet du hva. Hadde reagert mye mer om han badet med badebukse.DET hadde vært unaturlig. Nakenhet derimot, er naturlig. Om jeg hadde reagert på noe sånt og anklaget mannen min, tror jeg ikke at jeg hadde hatt noen mann lengre.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Synes det er fint å undre seg, også over dette. Å tenke på dette, tror jeg vil være naturlig for alle mødre. Vi er beskyttere og tenker på alle "farer" for barna våre, dette bør menn være glad for. Men man skal jo ikke anta at mannen man valgte å få barn med er en fare for sitt eget barn da. Det ser jeg faktisk på som litt unaturlig når du framstiller det slik..
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 Så lenge moren ikke er trygg på barnefarens adferd når han bader sammen med datteren, er dette tilstrekkelig til at slik aktivitet må opphøre straks. Med mindre moren har ytterligere holdepunkter for overgrep, synes jeg likevel ikke dette tilstrekkelig for å anmelde forholdet (eller hva....). Menn må aldri tillates å oppholde seg nakne (eller påkledte??) sammen med barn uten at en voksen person er til stede for å passe på at barnet ikke blir misbrukt. Jeg håper du kødder. Hvis ikke har du seriøse problemer med å forholde deg til virkeligheten og trenger profesjonell hjelp.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Jeg håper du kødder. Hvis ikke har du seriøse problemer med å forholde deg til virkeligheten og trenger profesjonell hjelp. Jeg tuller slett ikke. TS har åpenbart en sunn og ansvarligt holdning overfor sitt barn; foreldre skal verne sine barn mot alle farer. Det beste ville nok være at hun tok opp problemet med barnets far og sikret seg at badingen aldri foregikk med mindre hun var til stede.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Jeg tuller slett ikke. TS har åpenbart en sunn og ansvarligt holdning overfor sitt barn; foreldre skal verne sine barn mot alle farer. Det beste ville nok være at hun tok opp problemet med barnets far og sikret seg at badingen aldri foregikk med mindre hun var til stede. Stakkars deg.
Étaín Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Verden har blitt litt gal, men jeg skjønner det jo også. Man vil jo gjerne beskytte barna sine, og det finnes nok av eksempler på barn som er misbrukt av far uten at mor har fattet mistanke, så... Jeg husker min mann var ganske oppgitt da ungene våre var små. Han turde ikke dusje med dem eller noe, for hvis ungene skulle komme til å nevne det ute, så ville politiet vært på døra omgående. Det var jo nesten så han ikke turde ha dem på fanget en gang... og da har det gått litt langt.
NovaFlare Skrevet 6. mars 2010 #19 Skrevet 6. mars 2010 Håper ikke moren bader med sin datter uten bikini da...
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #20 Skrevet 6. mars 2010 Håper ikke moren bader med sin datter uten bikini da... Det gjør hun helt sikkert, for det blir jo noe heeeelt annet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå