Gjest Mahareth Skrevet 20. september 2010 #161 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan går det med deg, Numi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 22. september 2010 #162 Del Skrevet 22. september 2010 Halllloooo Skjer det noe nytt hos deg? Og har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 24. september 2010 #163 Del Skrevet 24. september 2010 Da har jeg slettet dagboka mi, det føles godt og riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 24. september 2010 #164 Del Skrevet 24. september 2010 Legger igjen et spor så får jeg boka di på mine innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 24. september 2010 Forfatter #165 Del Skrevet 24. september 2010 Hvordan går det med deg, Numi? Hei Mahareth! Det går bra her. Fortsatt arbeidsledig, men får noen vakter i ny og ne på biblioteket og i det siste har det faktisk blitt en del og det føles bra. Halllloooo Skjer det noe nytt hos deg? Og har du det bra? Da har jeg slettet dagboka mi, det føles godt og riktig Så koselig at du stikker innom, FruFrue! Det skjer ikke så mye nytt, men skal reise en tur til København med mannen på søndag. Gleder meg! Har ikke hatt noen skikkelig ferie i år, så nå blir det 4 netter borte på kjøresteferie. Du har slettet boka di ja. Kommer du til å begynne en ny, tror du? Legger igjen et spor så får jeg boka di på mine innlegg Så koselig med besøk, Icing! Skal prøve å få skrevet et lengre innlegg før vi drar på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2010 #166 Del Skrevet 27. september 2010 Håper du koser deg i Køben, Numi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 5. oktober 2010 #167 Del Skrevet 5. oktober 2010 God morgen Numi Ser det er noen dager siden du har vært innom dagboka de. Går det bra med deg? Og hadde du med sambo en flott tur til København? Var innom der for 2-3 år siden, vi var kun på tivoli og på hard rock cafe. Var på ferie også for mange år siden Syns det er en flott by Hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #168 Del Skrevet 5. oktober 2010 Håper du koser deg i Køben, Numi God morgen Numi Ser det er noen dager siden du har vært innom dagboka de. Går det bra med deg? Og hadde du med sambo en flott tur til København? Var innom der for 2-3 år siden, vi var kun på tivoli og på hard rock cafe. Var på ferie også for mange år siden Syns det er en flott by Hva syns du? Ja, vi koste oss masse! På båten nedover slappet vi av med filmen Robin Hood i en av båtens små kinosaler, og første dag i københavn (mandag) gikk med til en del trasking i sentrum for å orientere oss litt. Vi fant denne dagen et bortgjemt konditori i Pistolstrædet som heter Konditori Antoinette, som lå helt avsides i en bakgård der de hadde verdens beste Chai Latte. Så vi kom tilbake dit dagen etter også. Koselig. Mandagskvelden var vi i Tivoli og prøvde å få med oss The Voice tv-kanalens årlige konsert, for et band sambo liker skulle spille, men på grunn av elendig arrangement (de hadde reklame på skjermene sine etter hver artist som opptrådde med et par sanger), og på grunn av skikkelig surt blåsbortvær så ble det til at vi dessverre dro derfra før de begynte. Det var nemlig ikke noe oversikt over når de forskjellige artistene skulle på scenen. Men jeg fikk nå i det minste tatt "Rutsjebanen" (berg- og dalbane) og vi fikk spist en grei middag. Fikk ikke tatt så mye mer, siden sambo dessverre har høydeskrekk og ikke vil være med meg å kjøre nesten noe som helst, og jeg synes det i grunn er litt kjedelig å kjøre alene. Jeg to tilslutt "Rutsjebanen" alene, for jeg ville jo ha med meg noe. Det skal sies at jeg har vært på Tivolli ganske mange ganger før når jeg var mindre, og har nok tatt de fleste berg- og dalbanene sammen med pappa. Vi er ganske så ihugga berg-og dalbane-entusiaster både jeg og pappa. Tirsdagen dro vi i dyreparken først. Det var koselig som alltid, men også en ganske kald og forblåst affære. Lite folk også, men det var jo egentlig greit. Etter det dro vi innom hotellet før vi tok en runde i santrum for å se om det var noe shoppeverdig noe sted. Endte opp med nytt skull-smykke og et sett edderkopp-øredobber, så nå må jeg vel snart få sett og tatt hull i ørene snart. Vi hadde egentlig planlagt å spise på en kinarestaurant denne kvelden, som lå rett ved hotellet, men etter en avslapning på hotellrommet etter byturen så ble dessverre sambo skikkelig uggen og kvalm, så det endte heller med at jeg først stakk ut og spurte etter odepinetabletter i resepsjonen, gikk ut til nærmeste gatekjøkken og fant meg en mislykka kebab, før sambo var bra nok til å bli med på 7-eleven og jeg endte opp med en hotdog isteden. Han var heldigvis mye bedre dagen etter, så onsdagen gikk med til koselig spasering i sentrum. Vi gikk inn ei sidegate og møtte på Det Runde Tårnet, som vi gikk opp i for nå nyte den storslåtte utsikten. Det tilhører en kirke og vi fikk dermed med oss litt historie på veien også. Og etterpå rusla vi litt mer før vi stakk innom Guinnes World Records museet og fikk med oss et slags skrekkabinet i samme slengen. Deretter bar det ivei til båten der vi spiste på buffeten, og hadde vårt beste måltid på båten noen sinne. Så vi velger nok buffeten neste gang også tipper jeg. Dagen etter at vi kom hjem hadde vi pådratt oss en forkjølelse, så helga har igrunn gått med til mye pleie og mye soving. Men det trengs av og til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2010 #169 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det høres ut som dere har hatt en flott tur, på tross av sykdommer Du er forøvrig den eldste jeg vet om uten hull i ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #170 Del Skrevet 5. oktober 2010 Haha.. Kan tenke meg det ja. Var liksom aldri en av de jentene som syntes det var all verden å få hull i ørene jeg, og min mor har heller ikke vært den som har tatt seg bryet med å ta med meg noe sted for å få. Kanskje ikke så rart siden jeg ikke uttrykte stor interesse men. Nå har jeg derimot lyst på hull i ørene, for det er jo så mange fine øredobber der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 5. oktober 2010 #171 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var ei venninne som laga hull hos meg....... Det var vondt, men hva gjør man ikke for å bli vakker, og når det ikke kosta noe I dag har jeg 3 hull i høyre øre og 1 i venstre. Kaffetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Sikkert greit med venninne som lager hull da. Selv vil jeg ta mine hull hos et piercing studio siden de bruker piercing nål som sørger for at hullet gjør minst mulig skade og gror fortere. I dag var det min tur til å lage middag. Vi har ikke faste dager egentlig, men i dag skulle vi ha noe som jeg har best dreis på. Vi hadde igjen kjøttdeig fra mandagen, så det ble pariserpanne med ferskt brød til. Veldig godt, så lenge man krydrer riktig. Og i dag lagde jeg den beste pariserpanna på lenge, om jeg får si det selv.. Nå skal vi snart se film. "The Legend of Bloody Mary" tror jeg den het. Jeg og mannen er veldig glad i grøssere/skrekkfilmer og har hatt en runde med det nå, men du verden så skuffa vi blir! :dåne: Absolutt alle vi har sett de siste par månedene har endt opp med å ha så dårlige slutter at hele filmen virker som bortkasta tid... Og mange av dem har faktisk hatt potensiale. Vi føler heller ikke at vi forventer all verden, men mange av filmene skyter seg likevel i foten for vår del. Hvor blir det av de gode skrekkfilmene, mon tro?? :klø: Er sjangeren utbrukt? Ja, ja.. Vi gir oss ikke, og prøver igjen i kveld, selv om gårsdagens forsøk også var skivebom... Må lage meg litt te snart . Når forkjølelsen fortsatt lurer i kroppen gjør det godt med en kopp av favoritteen (Twinings Rooibos te med jordbær og vanilje, søtet med en teskje honning) Edit: Vrien smiley... Endret 5. oktober 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #173 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Edit: Dobbel post... Endret 5. oktober 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 5. oktober 2010 #174 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det var pappa som satte mine første sett med hull. Det var vondt! Gjorde det hos en gullsmed da jeg ville ha flere, og det var ikke på langt nær så ille Skal jeg noen gang ha fler så skal jeg også gjøre det i et piercingstudio. Når det gjelder filmene, så er det dårlige tider i alle sjangre for tiden Den siste jeg så som faktisk funka var Avatar, ellers har alle skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #175 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja... Film er visst ikke all verden om dagen. Jeg og mannen så Salt med Angelina Jolie da. Den var ikke så verst, men litt tamt plot. I går prøvde vi oss først på "The Legend og Bloody Mary" som nevnt, men kun et par minutter ut i filmen konstaterte mannen at dette lovet dårlig, så vi prøvde oss heller på 80-tallsgrøsseren "The Thing" av John Carpenter. Den var jo ok, men slike sci fi grøssere (den var jo heller ikke spesielt skummel) er ikke helt min greie. Nå har jeg akkurat spist blåbørhavregrøt. Ganske godt i grunn. Litt melk, litt havregryn, en neve blåbær, en teskjehonning og litt kanel som får koke raskt i kjele - og vips et sunt lite måltid fullt av antioksidanter! En ganske lilla en sådan, men veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 6. oktober 2010 #176 Del Skrevet 6. oktober 2010 BØØØØ, ble du skremt? Uff, slike skrekkfilmer kan jeg ikke se Jeg er såååå pysete, liker ikke spenning, men har ikke en film noe spenning så blir jo filmen skrekkelig kjedelig Så ser ikke mye film, jeg da. Har du tatt hull i ørene nå? Bare å få gjort det, så har du mer å pynte deg med. Det koster sikkert mye mer enn da jeg tok de 2 siste hullene mine? Jeg bytter aldri øredobber, har gullringer i ørene, og de har hengt der i sikker 10 år, så kjedelig er jeg da Men det har sin grunn, jeg svetter oppover når jeg må ha de ut, også etterpå ha de tilbake der de skal henge........dette å skifte er for meg et mareritt. Mangler heller ikke øredobber, har fler.......hmmm....kjedelig at jeg ikke klarer å skifte i dag regner det, men ikke så mye de har lovt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #177 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hehe... huff ja, litt skremt... Nei, alle kan jo ikke like alt. Nei, jeg har ikke tatt hull i ørene enda. Må ihvertfall vente til mannen får lønn, for vi har litt lite å rutte med begge to nå. Dyrt ja, på piercingstudio der jeg vil ta mine tar de 510 kr for to hull hvis du skal ha med ring, og 710 kr hvis du skal ha barbell (stang). Men, men. Da blir det jo ihvertfall gjort riktig. Nå har jeg vært med foreldra mine og besøkt min ene bestemor på sykehjemmet. Hun har det ikke særlig bra om dagen. Trist å se. Lurer på hva jeg kan gjøre for at hun skal få riktig behandling? Resten av slekta er visst litt tafatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #178 Del Skrevet 6. oktober 2010 Det er vondt å se når noen man er glad i ikke har det greit. Det du kan gjøre er å besøke henne så ofte du kan? Synes det var utrolig dyrt å ta hull i ørene! Jeg er helt sikker på at jeg ikke betalte mer enn 200 kr sist jeg gjorde det. Er riktignok 7 år siden, men likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, besøker henne jo så ofte jeg har tid, når mamma og pappa skal oppover. Det er et stykke unna Oslo, skjønner du. Og jeg har jo verken bil eller førerkort selv. Det ligger liksom så ulent til. Og i dag ble hun visst så stressa av at vi var der en stund, at hun blei helt utafor etter hvert. I dag har jeg og mannen sett enda en film; The Abandoned fra 2006. Den var ganske underholdende, men også denne fiksa ikke slutten. Trenger virkelig en film der slutten på filmen nærmest er prikken over i'en, ikke døden for hele filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #180 Del Skrevet 6. oktober 2010 Har du prøvd noen av de litt eldre filmene da? Nå aner jeg ikke hva du er på jakt etter mtp slutten, men erfaring tilsier at 90'tallsfilmer ofte har de beste. Men så liker jeg happy endings også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå