Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Hei, Numi! Det er så forferdelig å ikke ha noe å glede seg til! Hva med å starte en ny hobby ? Ta deg en titt rundt på nettet og se hva som dukker opp ? :jepp:

For meg er sommeren temmelig monton: jobb, jobb og jobb. Vi skal på ferie i september, da og jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg sinnsykt til det! :)

Håper humøret ditt stiger utover dagen, snuppa! Kjiper'n å føle seg deppa... :sukk::klemmer:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humøret har heldigvis steget litt, med favorittbandet på anlegget, en hjemmelaget jordbærsmoothie og en samboer som foreslo at jeg skulle møte han ved jobben hans når han er ferdig for dagen. :hoppe: Og det er bare drøye tre kvarter til. :nigo::hjerte:

Koselig at du stikker innom, Sequax! :klemmer: Hobbyer er fint. Enig i det. Det som er kjipest tror jeg, er at jeg ikke har noen jobb for øyeblikket. Og ferdig med studier. Men det går seg til! Må bare klage litt her inne når deppinga tar overhånd. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :hoppe:

Koselig med kjærestemøte! Du er sikkert der i det jeg skriver dette! :hjerter_rundt:

Nå skal jeg høgge innpå en saftig nektarin i sommervarmen! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var superkoselig! Vi møttes ved jobben hans, og så stakk vi ned til byen for å spise litt. Satte oss på en uteresturant og satte til livs en deilig lime-marinert kyllingsandwich. :sikle: Godt å komme seg ut og nyte sommeren.

Så gikk vi nedover karl johan og tok trikken hjemover.:)

Godt med nektarin! Jeg er blitt helt hekta på plommer om dagen. Rare mannen liker ikke sånne frukter han. :tongue:

Å.. Det er så varmt inne nå! Ikke har vi veranda her vi leier heller. *savn* Gleder oss som unger til å få oss noe eget, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var superkoselig! Vi møttes ved jobben hans, og så stakk vi ned til byen for å spise litt. Satte oss på en uteresturant og satte til livs en deilig lime-marinert kyllingsandwich. :sikle: Godt å komme seg ut og nyte sommeren.

Så gikk vi nedover karl johan og tok trikken hjemover.:)

Godt med nektarin! Jeg er blitt helt hekta på plommer om dagen. Rare mannen liker ikke sånne frukter han. :tongue:

Å.. Det er så varmt inne nå! Ikke har vi veranda her vi leier heller. *savn* Gleder oss som unger til å få oss noe eget, ja!

Så koselig, da! :rødme:

Vi har hus, men soverommet vårt som ligger i annen etasje blir helt uutholdelig hett om sommeren, så i år investerte vi i en air conditioner!! Tror du det er deilig ??? OOOOh, yeah!! Svaaaaalt og deeeeeeilig soverom!!! :)

Ha en god helg, Numi!!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fort bli litt kjedelig når man ikke har jobb.

Syns også det, så da er det godt jeg har vofsen min :)

Når vi går tur nå snart skal jeg huske å ta med fotoapperatet,

det er et stort vepsebol i et tre rett nede i gata.

Det er ikke høyt oppe, like høyt som jeg er ;) rett ved gang og sykkelstien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Sequax! :vinke:

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her... Har ikke hatt så mye på hjertet.

Jeg og mannen trener enda, 4-5 ganger i uka. Men vekta, den varierer mellom - 0,6 gram og + 0,7 gram. :sukk: Så jeg står vel på stedet hvil. Må bli flinkere til å motstå godteri også i helga, skjønner jeg.

Til fredag reser vi til indre sognefjorden, der mannen kommer fra. Blir godt å endelig komme seg vekk litt, og tilbringe tid med familie. Vi har en treningsplan der også, og satser på å klare å gjennomføre.

Ellers skal jeg vel dulle litt med meg selv i dag. Lakke negler på hender og føtter og drikke sunn smoothie. Seinere i dag blir det trening før det er middag med svigerfar, som er i byen med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei FruFrue! :klem:

Så koselig at du stikker innom. Godt å vite at man er savnet.

Jeg har vel litt lite å skrive om om dagen, og er vel som mange redd for å havne i en negativ dagbokspiral, der all dagbokskrivingen dreier seg om negative ting. Statusen som arbeidsledig uten inntekt begynner å tære på, mest på sinnet kanskje. Jeg og sambo klarer oss greit økonomisk likevel. :) Har problemer med registrering som arbeidssøker på nav, og dagene bare suser av sted uten mye mål og mening. Samtidig blir jeg litt oppgitt når jeg ringer nav.no sin kundeservice, for kun å motta null hjelp og forståelse for det tekniske problemet som har oppstått på brukeren min... Sambo skal hjelpe meg når han kommer hjem, sa han.. Men jeg er ganske teknisk anlagt selv, og ser ikke hva som er galt. Oh well... Problemer med nav er ihvertfall ikke noe nytt.. Hadde mest lyst til å lese servicekonsulenten en real lekse. :kjefte::fnise:

Var på Liseberg på tirsdag og kjørte masse berg- og dalbane sammen med pappa, da ihvertfall. Det var moro. :nigo: Er noe av det morsomste jeg vet. Bare synd sambo har høydeskrekk og ikke liker berg- og dalbaner. :sukk:

I dag har jeg brettet klær, tatt ut av oppvaskmaskinen og sett etter jobber på finn.no. Det er da noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hei Numi!

Håper du har fått orden på nav-profilen din, slik at du kan bli registrert som arbeidssøker! Tror nok du får deg en jobb snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Numi

Håper du har fått ordna profilen din.

Har hatt flere problemer med nav selv, men nå er alt ok :)

Jeg venter på innkalling til nav. Men, hva skal jeg gjøre, jobb eller ikke jobb?

Vanskelig dette, men skal jeg ut i jobb igjen må jeg ha nye medisiner, og får nok greie på dette til uke.

Kan ikke jobbe med mine smerter............

Heldigvis har jeg vofsen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt.

Lykke til på jakt etter jobb.

Satser på at det dukker opp noe nå snart.

Er vel lettere nå som alle "sommerjobber" er avslutta?

Håper det for din del.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter! :hjerte:

Det ordnet seg med profilen. Viste seg at jeg måtte gå over til pc. Systemet til nav funker visst dårlig på mac... Så nå har jeg registrert meg og fikset cv og jobbønsker og slikt. :)

Ellers skal jeg hente en Adobe Photoshop bok som ligger og venter på meg på biblioteket. Har tenkt å ta kurs i tre adobe programmer: photoshop, illustrator og indesign, men det er så dyrt, så tenkte å lese meg opp litt selv først. :jepp:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei igjen :)

Ser du er ikke så ofte innom, det er ikke jeg heller.

Hvordan går det med deg? Leser du til Adobe Photoshop?

Selv har jeg lest sikkert 20 bøker i sommer.

Ha en flott uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FruFrue! :klem: Koselig at du tar turen innom! :)

Er visst ikke så ofte innom nei. Har litt lite å skrive om dagen. Kanskje jeg må begynne å filosofere litt mer her inne. ;)

Det går bra med meg. Koret har starta opp igjen. Og selv om jeg ikke har bestemt meg helt for å fortsette, så er det artig å se folk igjen.

Ja, jeg sitter og jobber med Adobe Photoshop Classroom in a book og gjør leksjoner (som det så fint heter i boka) hver dag nå. Har kommet godt over halvveis, så det er da noe. Når jeg er ferdig med den, skal jeg kaste meg over Adobe Illustrator.

Bekymrer meg litt dette med null jobb, selv om samboer sier jeg må slutte å bekymre meg, for penger har vi så vi klarer oss. Uansett så tror jeg bekymringa går utover nakken, og jeg burde nok seriøst fått meg en massasjetime. Au, au au...!

Nå er det litt CSI:NY og så siste episode av True Blood + kveldsmat.

Ha en fin uk, FruFrue og alle andre som måtte stikke innom! :goodbye:

Edit: Ja, man kan ha en fin uk... eller uke, kanskje! :fnise:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen Numi

Hvordan går det?

Jobb i sikte?

Begynner å tenke på om jeg er klar til å begynne å jobbe.........

Blir så fort sliten, hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FruFrue! :)

Det går bra her. Ingen fast jobb i sikte enda, men jeg har i det minste fått lørdagsjobbing på biblioteket (der jeg jobba før) ut året. Og i dag skal jeg jobbe på bokfestivalen for barn som er i ettermiddag. :) Det blir bra.

Ellers driver jeg og samboer og prøver å finne ut hva vi har lyst til. Det er så mye reising og slik vi gjerne skulle gjort, så nå prøver vi å sortere tanker og ideer.

Håper det ordner seg med en liten jobb for deg også, FruFrue! :klem: Ha en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...