Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Tusen takk, FruFrue! :klem: God helg til deg også!

Jeg har syklet et kvarter hver morgen hele uka. Og vekslet på rockering og styrkeøvelser. Fornøyd ja. :nigo: Så nå er det bare å fortsette den gode trenden.

I dag har vi kjøpt oss "Heavy Rain" til PS3 så nå blir det spilling i helga og neste uke, for C har ferie. Og i morgen skal jeg i bryllup til ei venninne. Kjøpt meg ny kjole og greier. Blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så var det lørdagskveld. Jeg har lakket neglene røde og lurer på hva slags veske jeg skal ha i morgen i bryllupet. Tenkte på en liten "fest"-veske, men har den egentlig plass til alt? Hmm... Og hvilke sko skal jeg ha? De skoene jeg har tenkt på er i grunn veldig slitsomme å gå med i lengden. Kunne hatt med ballerinasko i veska samt en pose å putte penskoene i, men da var det dette med veskeplass igjen... :klø:

Ellers synes jeg det er litt finurlig at både jeg og C (kjæreste samboer) nærmest har blitt avvendt fra godteri. I stad måtte vi slutte med sjokoladen og brusen og finne fram frukt og vann, for begge følte seg skikkelig sløve og nesten dårlige.. Men med vann og frukt gikk det over. Snålt! Men bra også. Virker som livsstilendring virkelig har noe for seg.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

:fnise: Kroppen er en fin inretning, det er det ikke tvil om :jepp:

Kos deg masse i bryllupet, uansett hva du gjør med sko og veske ;)

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Håper du hadde en flott kveld i går.

Koselig å komme i et flott selskap enn bare "pynte seg for by'n".

Lenge siden jeg har pynta meg, skal få kjøpt meg et skjørt eller noe i den duren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei FruFrue! :vinke:

Jeg hadde en fin kveld på lørdag ja. Gøy å pynte seg litt til fest. Men fikk ikke vært på kveldsselskapet så lenge, for jeg måtte ha siste trikken hjem. Men, men. :) Brudeparet så nå ut til å kose seg, og det er jo faktisk det viktigste.

I går var jeg og C ute og spiste, og jeg pyntet meg likså godt da også jeg. Med 50-talls hår og svart kjole med rosa prikker. :nigo: Det var kos. Deilig middag med ovnsbakte laksefileter og saltede poteter. Og så var det spilling. Heavy Rain. Det er søren meg gøy!

Og nå har vi trent 15 min sykling og 10 min rockering/litt styrketrening både i går og i dag og hele forrige uke, bortsett fra lørdag. Så skal fortsette sånn! Nå skal det dusjes og ordnes og inntas frokost, og så skal vi en liten tur nedover til sentrum.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du hadde en fin lørdagskveld :)

Nå gleder jeg meg til ferien.

Har du ferie nå? Eller skal du ut i jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ferie ja. :) Hva skal dere?

Ja, jeg og C har ferie denne uka. Så nå skal vi bare kose oss en sju dager fram over. Jeg er arbeidssøkende for øyeblikket. Har ingen jobb som venter på meg enda, dessverre. Men det skal jeg ikke bekymre meg om før om en ukes tid. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt uka med ferie.

Vi drar en liten tur til Stockholm om 14 dager eller er det 3 uker til :)

Blir borte 3-4 dager.

Ellers blir vi hjemme og i vogna.

Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka med ferie har vært fin den. Kost meg masse med samboer og spilling og tv-titting.

Men på onsdag så skulle selvfølgelig en sommerforkjølelse snike seg på... :sukk: Så nå sitter jeg her med tett nese og grøtete hals. Håper jeg blir bedre snart...det er så utmattende med slike infeksjoner. Og til uka skal jeg jo møte bestevenninna mi og se på nye babyjenta. Har ikke tid til å være dårlig da. :trist:

Nå skal jeg ta med en kopp rooibos-te med vanilje og jordbær og slappe av litt ja..

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sommer forkjølelse er slitsomt.

Har sluppet unna hittil, sier hittil for jeg er den som bruker å bli forkjøla fort.

Godt du har kost deg i ferieuka deres :)

Ser frem til ferien nå jeg også.

Selv om mange sier jeg har ferie hele året, så er det ekstra kos når sambo også har ferie, og vi finner på noe i sammen.

Vi trives veldig i hverandres selskap ;)

Nå skal jeg ut en tur, ønsker deg en super dag ;):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, FruFrue! :klemmer: Ja, jeg er også en av dem som blir alt for fort forkjøla... Er noe herk!

Godt å ha samboer hjemme selv om man selv ofte er hjemme selv, ja. Er noe annet det, å få litt fri sammen. Vi trives utrolig godt i hverandres selskap vi også.

Æsj... Jeg føler meg så avkutta fra alt og alle om dagen. Blir ikke forkjølelsen bedre tror jeg at jeg må holde meg unna bestevenninna og døtrene i morgen for ikke å smitte dem, og jeg føler at jeg og samboer nærmest er "outsiderne" i hans familie. Det skjer så mye der som jeg føler at vi er de siste til å få vite om. Kanskje er savnet ekstra sterkt der for min del, fordi min familie er så som så og lite sammenknyttet.

Og alle vennene mine/våre er blitt så etablerte, med egne leiligheter og greier og har middagsbesøk rett som det er, mens den leiligheten vi leier ikke er komfortabel nok for samboer til å invitere folk til... Så da føler jeg meg så isolert. Jeg som ikke er vant til å kunne ha folk over i utgangspunktet blir fort satt ut av slike utspill, når jeg selv ikke skjønner hva som er galt med å ha besøk i denne leiligheten.

Og attpåtil er jeg arbeidsledig og syk og vil helst bare gjemme meg under dyna og sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Det ser ikke ut som du er helt på topp i dag. Håper du føler deg bedre snart! Jeg holder på å bli forkjølet jeg også tror jeg... det er jammen ikke noe gøy!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Supra... :klem: Får håpe du klarer å holde deg fra å bli forkjøla, for nå i sommervarmen unner jeg ingen å føle seg sånn.

Titter litt på finn.no. Tro det eller ei, men det hjelper faktisk litt på humøret, for jeg tror kanskje jeg har funnet noen stillinger å søke på... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, finn.no kan forandre liv. ;) Håper du finner noe som passer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er jeg lei meg igjen.. :trist: Alle dagene er bare fylt av det samme, og jeg har ikke ork til å gå ut i sola og finne på noe på egen hånd. Ingen planlagte ferier å glede seg til, ingen ting på tapetet... Nå skjønner jeg hvorfor jeg har pleid å dra på ferie om sommeren. Da har man i hvert fall noe å gjøre, og litt endring av omgivelser.

Åh... Dumme dag. Hadde man bare hatt en porsjon tiltakslyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...