Gå til innhold

Wide Awake

*Numi*

Anbefalte innlegg

Ja, eller TV-en.. Huff, da hadde det ihvertfall blitt baluba... :ler: Vi har uhellsforsikring, men det hadde vært utrolig styr likevel.

Har kommet over det nå, heldigvis, men det føltes bare så ille akkurat med én gang.

Takk, Mahareth! :klem:

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

I dag har jeg en skikkelig dårlig dag... :sukk: En slik en der man helst skulle holdt senga hele dagen og glemt all verdens plikter og problemer, tidsfrister og stress. Helst med en stor bolle godteri i en verden der godteri ikke var usunt.

Kanskje er det fordi det er "den uka i måneden", eller kanskje det er grunnet en samtale i går, en observering i dag, antiklimaks etter helga, eller bare rett og slett tilfeldigheter... Det vet jeg ikke helt. Jeg vet bare at alt føles rimelig håpløst og dust i dag. Det er 16 dager til innlevering av BA oppgaven, og tida flyr til resten av eksamnene.

Og her sitter jeg og bare synes synd på meg selv, uten engasjement til å gjøre noe som helst...

Jeg som var på en slik fin studieopptur på fredag...

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee
:klemmer: Kanskje det er noe som går? Twinkle og jeg hadde ikke spesielt godt humør i går ;) Men husk at det ordner seg. Det gjör det alltid, som Timbuktu sier :kose: Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, jenter! :klem:

Ja, trøstemat settes pris på. Det ble litt bedre når Numimannen kom hjem, men fortsatt litt uggen dag ja... Ikke godt med slike dager, spesielt ikke når man egentlig har bestemt seg for å kutte ned på godteriet. :ler:

Sa til Numimannen i stad at jeg burde jobbe litt med studiene, men han mente jeg bare burde ta det med ro og heller vente til i morgen siden dagen likevel føltes så ille. Så nå sitter jeg og ser på Roomservice på TVnorge isteden. Han har nok rett. Dårlige dager er dårlige dager, så av og til bør man kanskje hente seg inn litt og heller ta dagen for det den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skinner sola, og jeg håper dagen vil bli bedre enn gårsdagen. :jepp: Jeg har ikke kommet ordentlig i gang med studiene enda, men kan ikke ta det så tungt, for da ender jeg vel plutselig nede i kjelleren igjen. Så nå spiser jeg frokost og tar livet med ro og redigerer litt bilder. Og snart skal jeg ta studiene fatt. Både lesing og oppgaveskriving står på tapetet. Det er bare 15 dager igjen til innlevering. :bond:

Seinere skal jeg møte mannen for å kikke litt på H&M. Det blir bra. Krysser fingrene for at de har den genserkjolen jeg ønsker meg i svart og hvit. De hadde den i København, men ikke riktig størrelse, selvfølgelig. Mannen skal se på ei jakke.

Ønsker alle en fin dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... Nå har jeg ikke en så verst dag følelsesmessig sett i dag... (heldigvis for det)

Men fy søren, jeg har helt noia for den nært forestående innleveringa, og attpåtil har noiaen ført med seg en helvetes skrivevegring! :haar::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Numi

Jeg har ikke fått med meg at du har dagbok :)

Men, nå kommer jeg nok innom ofte.

Ikke så lett alltid å vite hva man skal skrive, men jeg syns det er så kos med bare et lite smil :)

Skal lese hele dagboka di senere, har ikke tid nå, skal på plantasjen og handle litt blomster og jord.

Elsker å plante for å gjøre det pent utenfor huset.

Glem ikke "leksene" i kveld, he he.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei FruFrue! Koselig at du er innom! :jepp:

Ja, dagboka mi har enda ikke blitt så lang, så du slipper å lese så mye for å oppdatere deg. ;)

Dagen i dag ble litt annerledes enn venta. Mannen hadde et seriøst snubleuhell på jobben, som han trodde gikk bra. Så vi dro på H&M likevel, men da vi kom hjem igjen var det blitt bare verre og verre smerter i kneeskåla (hardt møte med betonggulv). Så jeg styrta på butikken etter smertestillende og vi føyk ned til legevakta i drosje, etter å ha forhørt oss med legevaktdama som mente vi burde komme ned for røntgen. I kjent legevaktstil tok hele prossessen godt og vel tre timer. Ingen ting brukket, men sykemelding for resten av uka og beskjed om mye hvile.

Da vi kom hjem, ganske utslitt, så spiste vi middag og sovna(!). :sjenert: Så det har søren ikke blitt mye skriving på meg idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest fra langt til kort hår.....

Jeg har gjort dette for noen år siden, men jeg klipte meg helt KORT, har aldri angra :)

Har dere vært på minicruise?

Ble ikke planting på oss i går, sambo hadde glemt et styremøte.

Ny dag i dag ;)

Ha en flottanes dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg lest fra langt til kort hår.....

Jeg har gjort dette for noen år siden, men jeg klipte meg helt KORT, har aldri angra :)

Har dere vært på minicruise?

Ble ikke planting på oss i går, sambo hadde glemt et styremøte.

Ny dag i dag ;)

Ha en flottanes dag :klemmer:

Ja, vi var på DFDS Crown of Skandinavia i helga, og tilbragte søndagen i København. :) Det var kos. Hadde Commodore Class også, så var ikke måte på til oppvarting. Det kom champagne til oss ved utreise, og begge dagene kom det en fra crewet opp og tok i mot bordbestillinger. Vi hadde verdens flotteste utsikt, tror jeg. Store vinduer på niende dekk. :nigo: Godt å koble av litt og bare kose seg med hverandre, god mat og fredelighet. :yvonne:

:klem:

Klassisk legevakt ja ;)

Håper du har en fin torsdag :klemmer:

Ja, ikke sant? :ler:

Håper du har en fin dag også, Maharet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...