Gå til innhold

Wide Awake


*Numi*

Anbefalte innlegg

Hei Aaaal! :klem: Så hyggelig at du er innom. Jeg er dessverre alt for dårlig til å henge i dagbøkene. :sjenert:

Alt er bra her. Det har vært litt turbulent på jobb, men har kommet styrket ut av det. :) Så det har vært en del framtidstenking, og det er jo spennende.

Håper alt står bra til med deg også. :klem: Skal suse innom dagboka di og oppdatere meg litt. Det skal sies at selv om jeg ikke alltid skriver, så følger jeg med på sidelinja. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Åh, go'inger! :strix::klem:

Alt bra med dere? Her er alt bra, ihvertfall. Dagene går så fort synes jeg, at det er knapt tid til noe. :sjenert: Samtidig som de går i sneglefart da jeg gleder meg så fælt til helg hver uke. :fnise:

Var i byen i går og kjøpte meg ny mascara fra Clinique. Har hatt så såre øyne den siste tida og trodd det var linsene, så jeg har brukt briller i en ukes tid nå. Men øynene har fortsatt vært røde, så det gikk plutselig opp for meg at kanskje jeg reagerer på sminken jeg bruker (har brukt en mascara fra max factor).

Kjøpte Clinique High Impact i går, og synes likevel det svei nesten mer i dag en periode enn før, selv om den skal være allergitestet og parfymefri. :sukk: Men det tar kanskje litt tid fra man bytter til man merker forskjell? Er litt lei av å gå rundt med blodsprengte øyne. Man ser så lite opplagt ut med det.

Ja, ja. At jeg har brukt First Price sine sminkefjernerservietter er nok heller ikke et sjakktrekk, men jeg skal begynne å tenke over hva jeg putter i fjeset og rundt øynene heretter ihvertfall...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha fått en øyeinfeksjon. Da bør du bytte ut all øyesminke i tillegg til å gå med briller en,stund. Om du bruker noe annet enn dagslinser må du bytte linser, men ikke begynn med linser før du er bedre, bytt ut linseetui. Om det vedvarer bør du gå til legen :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Her er det valgets kvaler om dagen. Har i grunn bestemt meg for å si opp jobben. Har funnet ut at det ikke er plassen for meg. Men det er jo litt skummelt også. Selv om jeg har økonomi til å være uten jobb en god stund om nødvendig.

Heldigvis støtter mannen meg. :hjerte: Han synes jo heller ikke noe om at jeg skal være på en plass jeg ikke trives.

Øynene er forresten fortsatt røde. Skal bytte ut eyelineren og foundationen nå, og se om det hjelper. Men noe sier meg at jeg burde bytta mascara igjen også da. Skal ikke være enkelt.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Så utrolig bra at han støtter deg! Det er veldig viktig å trives der man jobber. Man tilbringer jo så mye tid der! :klem:

Skal du søke etter noe nytt nå med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke med en gang.. Jeg har igrunn tenkt til å ha litt "fri". For å finne ut hva jeg vil, kanskje ta noen kurs og jobbe litt frilans. Evt begynne med noe etterutdanning. Er litt redd for å løpe rett inn i noe nytt og risikere å mistrives der også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe innen grafisk design eller foto. Eller noe sånt... Skulle gjerne hatt litt med konkret kunnskap å vise til i mitt fagområde. :) Nettstudier kunne jeg godt tenkt meg, men er en liten utfordring å finne det rette studiet. Jeg skulle helst sett at det ikke var noe særlig lenger enn ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant... Jeg merker at jeg savner litt å ha en "betydningsfull" jobb. Altså, jeg kunne godt tenke meg å jobbet med noe som gjorde dagen til enkelte mennesker. Samtidig som jeg gjerne vil være kreativ og jobbe med noe innen det. Og jeg vil ikke bli lærer.

Aner virkelig ikke hvordan jeg skulle kombinert disse to ønskene. Men jeg vet i alle fall at jeg må bort fra den jobbhverdagen jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katee

Jeg er også der. Tenker studere pedagogikk til høsten, men vet ikke nøyaktig hva jeg vil bruke det til :sjenert: Har bare lyst å finne noe jeg virkelig trives med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Ja, ja. Da var øyeblikket kommet, og fremtiden ble straks litt mindre forutsigbar.

:sjenert:

Føles bra og litt skremmende på én gang. Føles også litt som om jeg dro vekk teppet under føttene mine. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katee

Jeg syns du er modig som gjør dette :jepp: Du inspirerer! :klem: Det er nå du har sjansen til å gjøre dette og du har grepet sjansen! Flott! :jepp: Dette skal gå bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...