*Numi* Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 2. desember 2011 Så deilig å være ferdig med ALLE gavene alt, Al! Ja, Kung Fu Panda-filmene er kjempebra. Her gjorde vi det enkelt med barnegavene og kjøpte klær. :gjeiper: I morgen skal vi prøve å få unna de fleste andre gavene. God helg til dere også! Jeg har akkurat sovet 2 timer og er fortsatt gåen... Skulle jo slutte med det...men så er det jo fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. desember 2011 #422 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg kjøpte også klær til 'mine' barn De har jo flust med leker uansett Herlig å være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #423 Del Skrevet 3. desember 2011 Nå har vi gjort unna tre gaver til. Det vil si at vi har to julegaver og en dåpsgave igjen. Og gave til hverandre da. Det vanskeligste med å kjøpe gave til mannen er vel at vi er sammen hele tida. :gjeiper: Skal ut med bestevenninna mi på tirsdag. Kanskje jeg kan få gjort noe da. Selv om det i grunn er lettest å gå rundt og titte på egenhånd. Vi får se... Huff... Jeg skulle ønske noen kunne stoppe meg fra å besøke tråder her på KG om en viss massemorder... Blir så oppgitt over alle de som mistror de sakkyndige, og det er ingen ting jeg kan si som kan få de til å skifte mening...selv om jeg prøver. </rant over.> Sorry, skal ikke snakke om slike kjipe nyheter her, men måtte bare blåse ut et sted... Kjøpte meg stor hvit julestjerne i dag, som nå står og koser seg i kjøkkenvinduet. Nå får vi bare håpe at jeg ikke vanner den i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2011 #424 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg blir helt dårlig av de mange trådene som verserer her på KG (ikke nødvendigvis om abb). Det er så mange frekke og spydige svar og er virkelig folk slik i virkeligheten??? Jeg hater og elsker Kg! har du noen ideer om hva du skal kjøpe til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 3. desember 2011 #425 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg har helt slutta å trykke meg inn på tråder jeg vet jeg vil bli provostert over. Alt som har frp eller abb i tittellinjen f.eks. Julestjernen kommer du nesten lenger med om du glemmer å vanne den Og hvis du kjøper svibler eller amaryllis også så er det faktisk best å la være vanningen helt Jeg sliter også med å finne julegave til mannen i år. Det jeg vet han ønsker seg er verktøykasse og slipsnål Krysser fingrene for at du finner den perfekte gaven allerede på tirsdag XXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ja, jeg får slutte jeg også, men jeg blir helt revet med, og mer og mer provosert for hver gang jeg klikker meg inn der. Gahh... Ang gave: Ja, jeg tenker liksom alltid at jeg skal være supertidlig ute og bestille noe tøft på nett til mannen, men....jeg er like seint ut bestandig, så det blir aldri noe av... Tenker på noe accessories av noe slag. Prøve å finne noe kult som jeg vet han kunne like, men som han sliter med å finne selv. Som f.eks et tøft skjerf. Det problematiske med det er at det gjerne skulle vært et trekantskjerf, men det finnes jo ingen fine slike om dagen. Fant et på HM eller hvor det nå var i silkeblanding... Haha.. det ville han aldri gått med. Og det er jeg igrunn glad for. :gjeiper: Men det er liksom "lett" å finne noe å nett, og når du går i de fysiske butikkene for å finne det du så på nett, ja da er det som sunket i jorden alt sammen. Men det blir vel ei rå... Endret 3. desember 2011 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. desember 2011 #427 Del Skrevet 3. desember 2011 Ja, det er mystisk det der. De reklamerer og viser så mange fine bilder av ting og tang, men ingen butikker har dem jo Men du finner sikkert noe tøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 6. desember 2011 Åh, jeg sov så godt i natt, men jeg er fortsatt sååå trøtt... Ja, ja..at det ser ut som svarteste natta utenfor kontorvinduet mitt hjelper heller ikke noe særlig. I dag skal jeg ihvertfall ut og møte bestevenninna min K. Det blir kos. Vi skal spise litt og shoppe/vindushoppe masse. Kanskje finner jeg noen julegaver til min kjære. Håper det... God tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2011 #429 Del Skrevet 6. desember 2011 Håper du har hatt en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. desember 2011 #430 Del Skrevet 25. desember 2011 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2012 #431 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2012 #432 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #433 Del Skrevet 1. januar 2012 Tusen takk, jenter! Her har de siste tre ukene vært i slitsomste laget... Vært sykmeldt med feber og lungebetennelse, og hoster fremdeles som en gærning. Legen fortalte at jeg godt måtte regne med hangle i minst en uke til. Og det beste var vel at i romjula så presterte jeg å smitte min kjære... Så romjula har bestått mest av soving, sutring og filmtitting. Men men, så lenge vi har hverandre så er alt ok. Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2012 #434 Del Skrevet 1. januar 2012 Oi, god bedring! Dette høres ikke noe særlig ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #435 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk, Al! Jeg klarte i det minste å nyte både ribba og julekakene hjemme hos mine foreldre, til tross for hangling og ekstrem hoste, så det er da enda noe. Men det spørs om jeg må være 50% sykmeldt neste uke også.....og det er litt belastende i forhold til jobben, føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2012 #436 Del Skrevet 1. januar 2012 Er du syk, så er du syk. Du må ikke ha dårlig samvittighet ovenfor jobben. Jeg vet det er vanskelig men de er heller ikke tjent med at du hangler på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2012 #437 Del Skrevet 4. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. januar 2012 Forfatter #438 Del Skrevet 5. januar 2012 Koselig at du er innom. Du har jo rett. Ikke bra for jobben heller om jeg hangler, så i samråd med en av sjefene mine ble vi enige om at å være 50% sykmeldt denne uka også var det lureste. Mannen er også sykmeldt med lungebetennelse denne uka, så det blir mye soving og sofasliting her i heimen. Gleder meg såååånn til vi er friske! Denne hosten, og for ikke å snakke om denne ekstremt vonde halsen som dukker opp hver kveld, irriterer vettet av meg. Nå har det jo straks gått en måned siden hele sullamitten begynte, med nesten 40 i feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. januar 2012 #439 Del Skrevet 5. januar 2012 God bedring! Håper du blir frisk fort! Og mannen så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. januar 2012 #440 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå